80679-666-224 AndreAleksa писав:А можно телефон кого-нибудь, кто будет в указанном месте во Львове???. Мы будем ехать из Киева. Одна машина, 2 человека. Наши друзья из Ивано-Франковска я думаю тоже подъедут во львов.
KING of Europe & Drag in Poland
Модератори: Andre, МАКСИМУС, JiMi
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Нажіль, але напервно Київський турбогараж + Крава не поїде.
В Олега нема під нову КПП ще щеплення у Крави щось з мотором.
Відповідно не їде і Прелюд...
Кидок ще невідомо чи поїде...
Прикро.. З України зареєстрували 6 машин і найсильнші не їдуть...
Але ми їдем..
Місце зустрічі не міняється....
В Олега нема під нову КПП ще щеплення у Крави щось з мотором.
Відповідно не їде і Прелюд...
Кидок ще невідомо чи поїде...
Прикро.. З України зареєстрували 6 машин і найсильнші не їдуть...
Але ми їдем..
Місце зустрічі не міняється....
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
ЧекаємAndre писав:вечером будуть фотки - і звіт з Польші.
Львівський тюнінг клуб - www.tuning.lviv.ua
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Спочатку дам короткий опис подій. Які там відбувались...
Виїхали зі Львова як і планували 28 вечером з монументу. Зразу чомусь київські пацани + одеська праворульна Субару поїхали, як виявилось, за своїм знайомим на FJ Cruiser - і залишились тільки наш Nissan 200SX та новенький Lexus ES300. Причому прикол в тому, що 4 машини котрі домовлялись зі мною - приїхали, а вийшло так що поїхали невідомо з ким. А пацани на Лексусі як виявилось, власник Лексуса з Києва - пацани зцентральної України, мені взагалі не дзвонили раніше, просто прочитали в на нашому форумі інфу і просто приїхали без попередження і дзвінків, причому вийшло шо ми так і познайомились.
"модні" пацани з Києва та Субару з Одеси - поїхали з крузаком на митний перехід Шегині ... Ми ж спокійно поїхали на Краковець.
В цей день виявляється на третьому (північному) митному переході Рава-Руська полякам сповістили про закладену на митниці бомбу і сапери ніби-то щось знайшли - тому перетин кордону там взагалі був паралізований на 2 доби - ясне діло всі машини звідтам рушили на Краковецьі Шегині - тому в цих двох митних переходах була несамовита черга - від 6 до 12 годин і то тільки з нашого боку.
Коли ми приїхали на Краковець черга була приблизно на 1,5 км., а фури стояли на 3 км!
За допомогою знайомого і вже попередженного співпрацівника митниці Н. Українську сторону ми проскочили за 25 хв. а польску ще за хвилин 40. А браві хлопці з Києва на сусiдньому митному переході - стояли 4-5 годин. Ми чемно проїхали в Польшу двома машинами... Хлопаки на лексусі деякий час їхали з нами але потім ми стали поспати - а їм треба було їхати в Opole, щоб не пропала бронь з готелю.
По дорозі ми заїхали в Краків. цілий день погуляли - класно відпочивши. і під вечір поїхали автобаном с сторону Opole. Під вечір, ще в пятницю ми приїхали на аеродром - спостерігали як поляки метушаься і готують старьову площадку, трибуни... Дехто вже відстроював свої машини на аеродромі. Хоча не всі.. Росіяни відстроювали свою Калібру на сільській дорозі і чуть нас не збили...
Субота - перший день змагань - було не дуже цікаво - як виявилось фінал польського чемпіонату не був дуже захопливим, та й видно було, що багато машин їдуть не в повну силу - очікуючи наступного дня - дня KING of EUROPE...
Неділя - в'їзд на територію по тим самим пластиковим браслетам, які придбали ще в суботу на в'їзді. Ціна квитка - 50 злотих = 85 грн.
----
Неділя - веселий день... Місць на трибунах немає.
маса запаркованих машин, дуже багато машин з бувшого СНД. Як правило - одні з найкрутіших машин, Brabus, AMG, Lexus, Infiniti, і т.п.
всі з камерами та фотіками. Жодної людини з пустими руками - або камера, або фотоапарат, або бінокль, або пиво.
Веселий настрій - всі готові до гонок:
----
а тепер фото:
ось такі машинки катаються в Кракові... Приємно було бачити (зверніть увагу на стандартний вихлоп, поясненні нижче)
Гонки - так виглядав стартовий майданчик з трибун
Драгстер котрих привезла собі Варшавська фірма VTG, мав би їхати менше 7 сек. Але нажаль власник і засновник фірми Grzegosz Staszewski ще не дуже навчився на ный ъздити, або виникали якысь проблеми - три рази стартував - два рази не доїхав (не вклався навіть в 20 сек. А оди раз показав 19 сек - хай тренується.)
А ось це його ж машина - більше ніж 1300 к.с. Велика турбіна Turbonetics Y2k - єдиний в своєму роді такий Chevrolet Corvet Stingray в котрому фірмна VTG збудувала повнопривідну трансмісію. Драговий автомат. Загалом цікава машина - кращий час + рекорд Польші 9,001 сек. - але для нас, українців, всеодно ця машина залишається лузером - нагадаю, що минулого року вона програла в фіналі Драг Битві 2006 у Києві.
Після чого власник замінив окраску машини з синьо-білого на червоно-білий. Але ми то її памятаємо
Польське Ауді - двигун V10 від VW Touareg. Кращий час 11,8 сек! Дизель!
На старті такий чорний дим валив з бокової вихлопної системи - шо соперник не бачив куди їхати - потім його ставили в лівий ряд - і він запускав сажу на глядачів.
Польский Порш. Їздив в польському фіналі RWD кращий час 13,4 - досить непогано - якщо врахувати, що він атмосферний.
Ця машинка гарно грілась на сонечу, в заїздах, особисто мною зауважена не була.
Машина зі "конюшні" VTG
Найшвидша машина на КОЕ 2007. Кращий час 8,4 - на фініші 283 км/год! Причому видно було що він може і 8 їхати. Спокійний старт і рівномірно безшумно валив з піднятою мордою. Чемпіон RWD
Ше одна гора металолома котра їздить тільки прямо...
Америкоси жжгут!
Ось саме цей Драгстер... V8 small block - зверніть увагу - в нього нема водяного охолодження мотору!
Plymouth Savoy - їздив мало - щось в нього зломалось - час срередній ~ 10,9 сек.
Всі заднопривідні машини не могли себе нормально реалізувати... шліф півдистанції. клей - просто ф топку
С06 Корвет - їде так само як наш Київський чорний DARK.
Ford Escort з Великобританії, причому власник сам з Уельсу і ображався коли я його назвав англічанином. Машинка зачётна 2,0 турбо - 650 сил.. Кращий час 10,94 сек.
Метанол.
С3 Корвет - ваабще не їде - час більше 13 сек... питання - нах йому М/Т сліки?
Сфоткав перед гонкою - через наклейку VTG..
62 річна бабуся з Франції на 370 сильній AC Cobra. Сама своїм ходом доїхала до змагань! Час бабуні - 13,7!
Ще один учасник зі Франції 650 сил. Їхав нарівні з 1000 сильними машинами - час 10,89
Скай, Справжній GTR - тупо всьо оригінал - ніхрена не їде - взагалі вшоці нафіга він виїжжав на такій непідготовленій машині - опозорив і себе і марку... Кращий час 13,6
Стидуха.
Російська SUPRA, заявлено 900 к.с.
Чому? Де вони? взагалі те, що бачив я - кращий час 13,01 в заїздах, хоча інші кажуть що в кваліфікації їхала 12,4 сек. реально їхала на першій слабо, на другій видувала максимум до відсічки, потім третя в півсили - чому невідомо. Вилетіла з RWD їдучи в двічі слабшою машиною...
Зверніть увагу на вихлоп. І подивіться на першу фотку в темі. Чи то я дурний чи валянки не їдуть - але в неї стоковий вихлоп - принаймі задня банка 100%
може я чогось не розумію, але говорили, що в ній АЕМ мозги - нафіга тоді SAFC?
Гарний колір - не їздив в КОЕ
Такий самий тільки від HKS і Eagle "билет"
Як виявилось вже після офіційних змагань цивік від VTG який їхав на в класі 11,9 - 12,8 - в останньому заїзді - 16 of the best - проїхав 11,3 сек! Мотор 1,6 V-tec Турбо - 550 к.с. Цікава штука.. Минулорічний чемпіон Полші в класі FWD!
Валера S4 з України. Вибула машина через те, що водій був в шортах і футболці
Поляки очікували більшого від нього - навіть коментатор говорив про те, що цей автомобіль в попередні роки досить не зле виступав в Польші.
Часи:
Час найкращий - Ford Thunderbird - зі Швеції.
Реактивний JET-Car 6000 к.с. - макс швидкість - >500 км/год.
Шумів - просто жопа... думали куда тікати. Коментатор говорив:
"Pewne ze kierowca tego samochodu ma wielki jaja, ktore sie znajduja sie za 40 cm od piekla" (будуть відео)
Всього нараховано 18 точок продажу пива + 18 біотуалетів. Пацанам на Чайці треба вчиись. Були смачні ковбаски і багато іншого
я п'ю пиво
Ось така херня розливала "іпа клей" по якому їздили через 10 хв... ;0 бред (ИМХО)
наша машинка перед відльотом додому
Мото
назнімав 2 DVD диски - підскажіть як переформатувати в MPEG4 порізати і виложити сюди???
Дорога додому...
От таке чудо переганяли - але воно не виступало
Ше було куча машин про які я невказав - але вкажу пізніше...
В основному :
Обрадувало:
- Непогана організація,
- Достойні результати,
- Машинка з реактивним двигуном 6000к.с. (відео потім),
- Цивіки рулять,
Не порадувало:
- Задофіга Аерикосів (ИМХО),
- Ніодного нормального ДОСТОЙНОГО японського суперкара (GT-R, Supra, RX7, 3000GT) Видно ще недоросли до настройок павильних машин (ИМХО),
- ніодної Субари і Евіка,
------
далі буде відео і ще пару фоток
Виїхали зі Львова як і планували 28 вечером з монументу. Зразу чомусь київські пацани + одеська праворульна Субару поїхали, як виявилось, за своїм знайомим на FJ Cruiser - і залишились тільки наш Nissan 200SX та новенький Lexus ES300. Причому прикол в тому, що 4 машини котрі домовлялись зі мною - приїхали, а вийшло так що поїхали невідомо з ким. А пацани на Лексусі як виявилось, власник Лексуса з Києва - пацани зцентральної України, мені взагалі не дзвонили раніше, просто прочитали в на нашому форумі інфу і просто приїхали без попередження і дзвінків, причому вийшло шо ми так і познайомились.
"модні" пацани з Києва та Субару з Одеси - поїхали з крузаком на митний перехід Шегині ... Ми ж спокійно поїхали на Краковець.
В цей день виявляється на третьому (північному) митному переході Рава-Руська полякам сповістили про закладену на митниці бомбу і сапери ніби-то щось знайшли - тому перетин кордону там взагалі був паралізований на 2 доби - ясне діло всі машини звідтам рушили на Краковецьі Шегині - тому в цих двох митних переходах була несамовита черга - від 6 до 12 годин і то тільки з нашого боку.
Коли ми приїхали на Краковець черга була приблизно на 1,5 км., а фури стояли на 3 км!
За допомогою знайомого і вже попередженного співпрацівника митниці Н. Українську сторону ми проскочили за 25 хв. а польску ще за хвилин 40. А браві хлопці з Києва на сусiдньому митному переході - стояли 4-5 годин. Ми чемно проїхали в Польшу двома машинами... Хлопаки на лексусі деякий час їхали з нами але потім ми стали поспати - а їм треба було їхати в Opole, щоб не пропала бронь з готелю.
По дорозі ми заїхали в Краків. цілий день погуляли - класно відпочивши. і під вечір поїхали автобаном с сторону Opole. Під вечір, ще в пятницю ми приїхали на аеродром - спостерігали як поляки метушаься і готують старьову площадку, трибуни... Дехто вже відстроював свої машини на аеродромі. Хоча не всі.. Росіяни відстроювали свою Калібру на сільській дорозі і чуть нас не збили...
Субота - перший день змагань - було не дуже цікаво - як виявилось фінал польського чемпіонату не був дуже захопливим, та й видно було, що багато машин їдуть не в повну силу - очікуючи наступного дня - дня KING of EUROPE...
Неділя - в'їзд на територію по тим самим пластиковим браслетам, які придбали ще в суботу на в'їзді. Ціна квитка - 50 злотих = 85 грн.
----
Неділя - веселий день... Місць на трибунах немає.
маса запаркованих машин, дуже багато машин з бувшого СНД. Як правило - одні з найкрутіших машин, Brabus, AMG, Lexus, Infiniti, і т.п.
всі з камерами та фотіками. Жодної людини з пустими руками - або камера, або фотоапарат, або бінокль, або пиво.
Веселий настрій - всі готові до гонок:
----
а тепер фото:
ось такі машинки катаються в Кракові... Приємно було бачити (зверніть увагу на стандартний вихлоп, поясненні нижче)
Гонки - так виглядав стартовий майданчик з трибун
Драгстер котрих привезла собі Варшавська фірма VTG, мав би їхати менше 7 сек. Але нажаль власник і засновник фірми Grzegosz Staszewski ще не дуже навчився на ный ъздити, або виникали якысь проблеми - три рази стартував - два рази не доїхав (не вклався навіть в 20 сек. А оди раз показав 19 сек - хай тренується.)
А ось це його ж машина - більше ніж 1300 к.с. Велика турбіна Turbonetics Y2k - єдиний в своєму роді такий Chevrolet Corvet Stingray в котрому фірмна VTG збудувала повнопривідну трансмісію. Драговий автомат. Загалом цікава машина - кращий час + рекорд Польші 9,001 сек. - але для нас, українців, всеодно ця машина залишається лузером - нагадаю, що минулого року вона програла в фіналі Драг Битві 2006 у Києві.
Після чого власник замінив окраску машини з синьо-білого на червоно-білий. Але ми то її памятаємо
Польське Ауді - двигун V10 від VW Touareg. Кращий час 11,8 сек! Дизель!
На старті такий чорний дим валив з бокової вихлопної системи - шо соперник не бачив куди їхати - потім його ставили в лівий ряд - і він запускав сажу на глядачів.
Польский Порш. Їздив в польському фіналі RWD кращий час 13,4 - досить непогано - якщо врахувати, що він атмосферний.
Ця машинка гарно грілась на сонечу, в заїздах, особисто мною зауважена не була.
Машина зі "конюшні" VTG
Найшвидша машина на КОЕ 2007. Кращий час 8,4 - на фініші 283 км/год! Причому видно було що він може і 8 їхати. Спокійний старт і рівномірно безшумно валив з піднятою мордою. Чемпіон RWD
Ше одна гора металолома котра їздить тільки прямо...
Америкоси жжгут!
Ось саме цей Драгстер... V8 small block - зверніть увагу - в нього нема водяного охолодження мотору!
Plymouth Savoy - їздив мало - щось в нього зломалось - час срередній ~ 10,9 сек.
Всі заднопривідні машини не могли себе нормально реалізувати... шліф півдистанції. клей - просто ф топку
С06 Корвет - їде так само як наш Київський чорний DARK.
Ford Escort з Великобританії, причому власник сам з Уельсу і ображався коли я його назвав англічанином. Машинка зачётна 2,0 турбо - 650 сил.. Кращий час 10,94 сек.
Метанол.
С3 Корвет - ваабще не їде - час більше 13 сек... питання - нах йому М/Т сліки?
Сфоткав перед гонкою - через наклейку VTG..
62 річна бабуся з Франції на 370 сильній AC Cobra. Сама своїм ходом доїхала до змагань! Час бабуні - 13,7!
Ще один учасник зі Франції 650 сил. Їхав нарівні з 1000 сильними машинами - час 10,89
Скай, Справжній GTR - тупо всьо оригінал - ніхрена не їде - взагалі вшоці нафіга він виїжжав на такій непідготовленій машині - опозорив і себе і марку... Кращий час 13,6
Стидуха.
Російська SUPRA, заявлено 900 к.с.
Чому? Де вони? взагалі те, що бачив я - кращий час 13,01 в заїздах, хоча інші кажуть що в кваліфікації їхала 12,4 сек. реально їхала на першій слабо, на другій видувала максимум до відсічки, потім третя в півсили - чому невідомо. Вилетіла з RWD їдучи в двічі слабшою машиною...
Зверніть увагу на вихлоп. І подивіться на першу фотку в темі. Чи то я дурний чи валянки не їдуть - але в неї стоковий вихлоп - принаймі задня банка 100%
може я чогось не розумію, але говорили, що в ній АЕМ мозги - нафіга тоді SAFC?
Гарний колір - не їздив в КОЕ
Такий самий тільки від HKS і Eagle "билет"
Як виявилось вже після офіційних змагань цивік від VTG який їхав на в класі 11,9 - 12,8 - в останньому заїзді - 16 of the best - проїхав 11,3 сек! Мотор 1,6 V-tec Турбо - 550 к.с. Цікава штука.. Минулорічний чемпіон Полші в класі FWD!
Валера S4 з України. Вибула машина через те, що водій був в шортах і футболці
Поляки очікували більшого від нього - навіть коментатор говорив про те, що цей автомобіль в попередні роки досить не зле виступав в Польші.
Часи:
Час найкращий - Ford Thunderbird - зі Швеції.
Реактивний JET-Car 6000 к.с. - макс швидкість - >500 км/год.
Шумів - просто жопа... думали куда тікати. Коментатор говорив:
"Pewne ze kierowca tego samochodu ma wielki jaja, ktore sie znajduja sie za 40 cm od piekla" (будуть відео)
Всього нараховано 18 точок продажу пива + 18 біотуалетів. Пацанам на Чайці треба вчиись. Були смачні ковбаски і багато іншого
я п'ю пиво
Ось така херня розливала "іпа клей" по якому їздили через 10 хв... ;0 бред (ИМХО)
наша машинка перед відльотом додому
Мото
назнімав 2 DVD диски - підскажіть як переформатувати в MPEG4 порізати і виложити сюди???
Дорога додому...
От таке чудо переганяли - але воно не виступало
Ше було куча машин про які я невказав - але вкажу пізніше...
В основному :
Обрадувало:
- Непогана організація,
- Достойні результати,
- Машинка з реактивним двигуном 6000к.с. (відео потім),
- Цивіки рулять,
Не порадувало:
- Задофіга Аерикосів (ИМХО),
- Ніодного нормального ДОСТОЙНОГО японського суперкара (GT-R, Supra, RX7, 3000GT) Видно ще недоросли до настройок павильних машин (ИМХО),
- ніодної Субари і Евіка,
------
далі буде відео і ще пару фоток
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- che_guevara
- маскл дядя
- Повідомлень: 49
- З нами з: 07 травня 2007, 16:00
- Звідки: понаїхали ?
- 43RTG_alakS
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 173
- З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
- Звідки: Dortmund / Чернигов