Royal Drag-Racing - FORSAGE - Lviv 2007
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Royal Drag-Racing - FORSAGE - Lviv 2007
Сьогодні 16 вересня 2007 року відбувся 5 етап "Роял-Драгрейсінг" у м. Львові.
Оскільки моя машинка (MSI 3000GT VR4) поки-що "не знами" тобто настроюємо АЕМ, то я приїхав на NISSANі своєї дівчини Уляни.
детальніше про цю машинку тут: http://www.aso-motorsport.com/forum/vie ... 53&start=0
Так от.. мене дуже просили прийняти участь для підтримки
Прийняв. Кращий час цього чуда на автоматі - майже стокова машина 16,52 сек.
Зайняв третє місце в класі до 2,5. Дуже стало приємно.
---
Також Наш Паша WRX на білій субі-вагон, детальніше тут: http://www.aso-motorsport.com/forum/viewtopic.php?t=73
Вийшов в фынал аутло класу і зайняв (блін) друге місце, з відривом від першого Subaru WRX Ledokolа на 0,05 сек. Причому по заїдах був 1:1 а в фінальному заїзді Паша програв і зайняв лише друге місце.
Зверніть увагу, що чоловік їздить майже на стандартній машині . Стандартний комп'ютер + MAF Emulator від "Turbo-Garage" + APEX'i буст контролер і ВСЕ!
В соперника (Ледокол) мозги UTEC TurboXS + більші форсунки, + більшик кулер ну і звісно лекша машина - седан.
- Тепер цікавіше стало Пашка має куди рухатись
Так сі стало
у всьому винуватий він - або вона - НІСАН
Чіста круті пацанчеги - Паштет і Андре
Нарогодження Паштета... На першому місці теж Паша - Ледокол...
Ледоколу - зачёд
А ось і він - Паша Ледокол - замаскувався
море радості й тепла
Павло радий але в очах видно сум за першим місцем від якого його відгородило 0,05 секунди - не навчився ще він стартувати по тому світлофору...
"Сриватель девок" тримаючи в рукак МОМО гатов!
Оскільки моя машинка (MSI 3000GT VR4) поки-що "не знами" тобто настроюємо АЕМ, то я приїхав на NISSANі своєї дівчини Уляни.
детальніше про цю машинку тут: http://www.aso-motorsport.com/forum/vie ... 53&start=0
Так от.. мене дуже просили прийняти участь для підтримки
Прийняв. Кращий час цього чуда на автоматі - майже стокова машина 16,52 сек.
Зайняв третє місце в класі до 2,5. Дуже стало приємно.
---
Також Наш Паша WRX на білій субі-вагон, детальніше тут: http://www.aso-motorsport.com/forum/viewtopic.php?t=73
Вийшов в фынал аутло класу і зайняв (блін) друге місце, з відривом від першого Subaru WRX Ledokolа на 0,05 сек. Причому по заїдах був 1:1 а в фінальному заїзді Паша програв і зайняв лише друге місце.
Зверніть увагу, що чоловік їздить майже на стандартній машині . Стандартний комп'ютер + MAF Emulator від "Turbo-Garage" + APEX'i буст контролер і ВСЕ!
В соперника (Ледокол) мозги UTEC TurboXS + більші форсунки, + більшик кулер ну і звісно лекша машина - седан.
- Тепер цікавіше стало Пашка має куди рухатись
Так сі стало
у всьому винуватий він - або вона - НІСАН
Чіста круті пацанчеги - Паштет і Андре
Нарогодження Паштета... На першому місці теж Паша - Ледокол...
Ледоколу - зачёд
А ось і він - Паша Ледокол - замаскувався
море радості й тепла
Павло радий але в очах видно сум за першим місцем від якого його відгородило 0,05 секунди - не навчився ще він стартувати по тому світлофору...
"Сриватель девок" тримаючи в рукак МОМО гатов!
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Відносно нисана-майже друге місце, не погано, вітаю
Відносно анліміта і Пашки: ....по вазі-вагу зрівняли, моя акустика-салон-обезшумка-вага пустого вагону....а форсунки з мозком мені не "помогли" цього разу-їхав на сток-турбі, в піку надув 1.03 (відстроїв на 1.00).....ну і чому 1-1 був- ми ж бачили-"так сі стало" )).......а так-гонкою задоволений...дуже))..чим більше хороших машин-розвиваем тему драгу у Львові
Відносно анліміта і Пашки: ....по вазі-вагу зрівняли, моя акустика-салон-обезшумка-вага пустого вагону....а форсунки з мозком мені не "помогли" цього разу-їхав на сток-турбі, в піку надув 1.03 (відстроїв на 1.00).....ну і чому 1-1 був- ми ж бачили-"так сі стало" )).......а так-гонкою задоволений...дуже))..чим більше хороших машин-розвиваем тему драгу у Львові
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
сагласенLedokol писав:Відносно нисана-майже друге місце, не погано, вітаю
Відносно анліміта і Пашки: ....по вазі-вагу зрівняли, моя акустика-салон-обезшумка-вага пустого вагону....а форсунки з мозком мені не "помогли" цього разу-їхав на сток-турбі, в піку надув 1.03 (відстроїв на 1.00).....ну і чому 1-1 був- ми ж бачили-"так сі стало" )).......а так-гонкою задоволений...дуже))..чим більше хороших машин-розвиваем тему драгу у Львові
Паштет їхав теж на стоковій турбі - а повір мозги з форсунками багато чого рішають - скажемо що в тебе ще й був теж бустконтролер АРЕХі і класно відстроєна лампчка коли передачі переключати
Ну а впринципі якщо чесно - то чомусь у пашки пік надуву на стоковій турбі був 1,42 бар.
Тобто виходить що ти трохи, свідомо чи не свідомо, затупив собі машину... Ми ж з тобою після того як я поставив стандартні турбу катались на Кайзервальді - там і 1,4 теж дула твоя - помоєму ...
Знаєш чого я за Пашку так вболіваю?
Пацану 21 рік і то перша його більш-менш серйозна машина - причому купив він її півтора роки назад.. і за цей час зробив двічі капіталку мотора...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- West-Ukrainian-Club-BMW
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 14
- З нами з: 09 січня 2007, 18:07
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ключі віддали - колесо викинув - так само як і два задніх стертих в штоц.West-Ukrainian-Club-BMW писав:Андре РУУУУлить ! Молодець , поздоровляю з призовим місцем і також Паштета вітаю і маю надію що Ви дістали задоволення від 1 місця в в вечері Як колесо ? Ключ віддали?
Купив вчора 4 нових. перед 215/60 задні 225/60
нічого так собі поганяли пацани... Але чому нема жодної фотки де я димів?
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Вже приводили приклад на іншому форумі, викладу ще тут-спешл фор Паша,щоб бачити куди рухатись......результат доробки імпрези WRX, так би мовити покроково....і максимальний результат при данних доробках...перевірено не на одному вриксі , час-з київської телеметрії
14,5 - сток
13,3 - повний вихлоп+буст(1,25 кг)
12,9 - повний вихлоп+буст(1,2 кг)+VF34 +прошивка або мозги з настройкою
12,8 - вихлоп+буст(1,25 кг)+VF34+СТИ форсунки+мозги Utec
12,4 - вихлоп+буст(1,35 кг)+VF34+СТИ форсунки+мозги Utec+метанол -відповдно агресивніша настройка
11,9 - выхлоп+буст(1,50 кг)+FPGreen+СТИ форсунки+мозги Utec+метанол+фронт+впуск
...перших чотири етапи пройшов...12.9 їду (їхав з попередньою турбою на 1.25),але 12.8 не получалось, думаю-мала практика стартів і переключень,хоча стоїть шортшифтер.......ну і десь після заміни турби на більшу слід підсилити коробку...
14,5 - сток
13,3 - повний вихлоп+буст(1,25 кг)
12,9 - повний вихлоп+буст(1,2 кг)+VF34 +прошивка або мозги з настройкою
12,8 - вихлоп+буст(1,25 кг)+VF34+СТИ форсунки+мозги Utec
12,4 - вихлоп+буст(1,35 кг)+VF34+СТИ форсунки+мозги Utec+метанол -відповдно агресивніша настройка
11,9 - выхлоп+буст(1,50 кг)+FPGreen+СТИ форсунки+мозги Utec+метанол+фронт+впуск
...перших чотири етапи пройшов...12.9 їду (їхав з попередньою турбою на 1.25),але 12.8 не получалось, думаю-мала практика стартів і переключень,хоча стоїть шортшифтер.......ну і десь після заміни турби на більшу слід підсилити коробку...
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Зі всім згідний, крім:Ledokol писав:Вже приводили приклад на іншому форумі, викладу ще тут-спешл фор Паша,щоб бачити куди рухатись......результат доробки імпрези WRX, так би мовити покроково....і максимальний результат при данних доробках...перевірено не на одному вриксі , час-з київської телеметрії
14,5 - сток
13,3 - повний вихлоп+буст(1,25 кг)
12,9 - повний вихлоп+буст(1,2 кг)+VF34 +прошивка або мозги з настройкою
12,8 - вихлоп+буст(1,25 кг)+VF34+СТИ форсунки+мозги Utec
12,4 - вихлоп+буст(1,35 кг)+VF34+СТИ форсунки+мозги Utec+метанол -відповдно агресивніша настройка
11,9 - выхлоп+буст(1,50 кг)+FPGreen+СТИ форсунки+мозги Utec+метанол+фронт+впуск
...перших чотири етапи пройшов...12.9 їду (їхав з попередньою турбою на 1.25),але 12.8 не получалось, думаю-мала практика стартів і переключень,хоча стоїть шортшифтер.......ну і десь після заміни турби на більшу слід підсилити коробку...
1. На Чайці спуск на трасі і її телеметрії не вірю... На Драг-Битві на Авіанті точніше,
2. Не обовязково ставити ТурбХС мозги і форсунки - того ж можна добитися і на Греді У-менедж або простіщим МАФ-Емулятором при РС-шних форсунках. Пбо якщо є гроші поставити АЕМ.
3. Турбу треба ставити Гарретт зразу... котра до 2кг. розразована, доречі в Перріновскому кіті вона йде в комплекті
4. Стокова ВРХ-шна КПП тримає до 500 сил - намарозі а от 550 вже ні.. парадокс.
у всьому решту підтримую.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
На рахунок ТурбоИксС-навів як приклад, можна і просто "прошитись", можна АЕМ...а на рахунок форсунок-"потужність" вриксових 420.....закінчатся швидше, ніж поїдеш 13.3с....сті форсунки 550...
На рахунок турби-якщо "далекі" плани-погоджуюсь, одразу брати НОВУ велику турбіну
На рахунок коробок врикс-може, ти плутаєш з сті? з практикою не поспориш...350 на колесах тримає через раз-тобто хтось катается на квотері 12.9, а хтось після стартів по місту замовляють ряди....і чим в даному випадку сті краще-там коробка тих самих 500 тримає...
На рахунок турби-якщо "далекі" плани-погоджуюсь, одразу брати НОВУ велику турбіну
На рахунок коробок врикс-може, ти плутаєш з сті? з практикою не поспориш...350 на колесах тримає через раз-тобто хтось катается на квотері 12.9, а хтось після стартів по місту замовляють ряди....і чим в даному випадку сті краще-там коробка тих самих 500 тримає...