KOE 2008 - 3000GT
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
KOE 2008 - 3000GT
Після відвідин КОЕ 2007 року в Польші, було вирішено поїхати на КОЕ 2008 в Угорщину, та взяти участь в змаганні.
Машину закінчили настроювати в Києві на Бориспільській трасі в ту саму ніч - в яку ми відїхжджали. Закінчили в 5:30 ранку.
- четвер 10.04.08 -
Погрузили машину на лафету та виїхали в сторону Львова.
- 07:00 - виїхали з Києва до Львова,
- 15:00 - в'їхали до Львова,
У Львові вирішили поставити сліки - і відпрацювати старт. Довідпрацьовувались до того що розвалило роздатку, корпус якої тріснув і витекло все масло.
На підйомніку костактували факт тріснутого корпусу передньої та середньої частини роздатки. Вирішили не здаватись.
- 22:00 - машина без роздатки на ямі стоїть розібрана,
Я по телефону знайшов корпус своєї старої роздатки в Києві, в той же вечір вона була відправлена поїздом у Львів.
- п'яниця 11.04.08 -
- 6:30 роздатка вже була у мене,
- 8:00 вже була розібрана, перемита і готова до зборки, але виявилось, що роздатка старшого року випуску, через те має менші підшипники тобто в корпусі менші посадочні місця під конусні підшипники.
- 11:00 розібраний корпус роздатки вже спокійно крутився на станині координатки під ніжним докиток лагідного індикатора та безжалісною фрезою
- 15:00 все зібране вже почали ставити на машину,
- 16:00 машина з бусом і з лафетою на мойці,
- 18:00 - виїзд зі Львова. Дорога на Чоп,
- 23:00 - кордон з Угорщиною,
-субота 12.04.08-
- 05:00 - виїхали з кордону, змучені, злі як собаки...
- 10:00 - в'Їхали в Будапешт,
- 11:00 - знайшли готель через GPS,
- 14:00 - знайли аеропорт Токоль - місце гонок,
- 15:00 - я успішно пройшов реєстрацію, (субота - день внутрішнього чемпіонату Угорщини)
- 20:00 - поїхали з траси, залишивши машину з лафетою на трасі,
- 21:00 - вечеря в дуже дивному кабаку в цетрі Будапешта,
- 23:30 - спали в готелі як сусліки
- неділя 13.04.08 -
- 10:00 - вже були на трасі,
- 12:00 - я пройшов реєстрацію на КОЕ 2008,
- 12:15 - 15:15 - кваліфікаційні заїзди, я показав найкращий час 11,7 сек.
- 17:30 - фінальні два заїзди - для мене - два рази як на зло не міг включити 3 передачу, новий нерозроблений шифтер, підплавнені троси кпп та не першої свіжості синхрони даються в знаки...
- 19:00 - нагородження, де прше місце взяв Гжегош Сташевскі на Корветі Стінгрей з часом 9,5, друге місце дісталося двохмоторному VW Scirocco котрий в котрого кращий час 12,2 був за всі заїpзди, третє місце ЕВО9 - кращий час 12,4. В заїзді зі мною в Scirocco 12,8 в мене 13,01 (провтикана передача, простріли на високих оборотах), в заїзді з Ево в нього 13,4 в мене 13,8 (провтикана передача, простріли на високих оборотах, впав тиск палива)
- 22:30 - погрузка машини - виїзд зі змагань
- понеділок 14.04.08 -
- 05:00 кордон з Україною,
- 10:30 - в'їхали в Україну,
- 16:00 - доїхали до Львова,
- 20:00 - виїзд зі Львова на іншій машині, з лафетою, але вже бег GT, її залишили у Львові.
- вівторок 15.04.08 -
- 04:30 - добрались до Києва. Накінець-то!
П.С. Скажу від себе - я перший раз в своєму житті попав на змагання такого класу, тому скажу, що задоволений, що всетаки туди вийшло потрапити, що нічого не зломали, що показали як на мене не поганий результат на маленькому надуві, що благополучно вернулись.
Особлива подяка Олегу з Турбо-Гаража за те, що настроїв автомобіль, та за дрин на трасі , Паші 13Гараж за те, що оперативно виконував складні роботи по підготовці та супроводі автомобіля на змаганнях м.Київ, пацанам, Паші Семенюку, Паші Ледоколу, Андрію Аллігатору, котрі їздили зі мною та переживали та переносили всякі незручності - але залишались вірними докінця.
Дякую Сурену з Києва котрий вчасно відправив роздатку до Львова вечірнім поїздом
Подяка Андрію Баші м.Львів за наданий гараж для ремонту, Ярославу Теодоровичу за оперативно надану технічну підтримку.
Дякую всім тим хто в мене вірив і мене підтримував, вибачте якщо когось забув.
Дасть Бог - наступний виїзд на змагання буде кращий.
Дякую всім кого забув назвати - радий, що в нас все вийшло.
Машину закінчили настроювати в Києві на Бориспільській трасі в ту саму ніч - в яку ми відїхжджали. Закінчили в 5:30 ранку.
- четвер 10.04.08 -
Погрузили машину на лафету та виїхали в сторону Львова.
- 07:00 - виїхали з Києва до Львова,
- 15:00 - в'їхали до Львова,
У Львові вирішили поставити сліки - і відпрацювати старт. Довідпрацьовувались до того що розвалило роздатку, корпус якої тріснув і витекло все масло.
На підйомніку костактували факт тріснутого корпусу передньої та середньої частини роздатки. Вирішили не здаватись.
- 22:00 - машина без роздатки на ямі стоїть розібрана,
Я по телефону знайшов корпус своєї старої роздатки в Києві, в той же вечір вона була відправлена поїздом у Львів.
- п'яниця 11.04.08 -
- 6:30 роздатка вже була у мене,
- 8:00 вже була розібрана, перемита і готова до зборки, але виявилось, що роздатка старшого року випуску, через те має менші підшипники тобто в корпусі менші посадочні місця під конусні підшипники.
- 11:00 розібраний корпус роздатки вже спокійно крутився на станині координатки під ніжним докиток лагідного індикатора та безжалісною фрезою
- 15:00 все зібране вже почали ставити на машину,
- 16:00 машина з бусом і з лафетою на мойці,
- 18:00 - виїзд зі Львова. Дорога на Чоп,
- 23:00 - кордон з Угорщиною,
-субота 12.04.08-
- 05:00 - виїхали з кордону, змучені, злі як собаки...
- 10:00 - в'Їхали в Будапешт,
- 11:00 - знайшли готель через GPS,
- 14:00 - знайли аеропорт Токоль - місце гонок,
- 15:00 - я успішно пройшов реєстрацію, (субота - день внутрішнього чемпіонату Угорщини)
- 20:00 - поїхали з траси, залишивши машину з лафетою на трасі,
- 21:00 - вечеря в дуже дивному кабаку в цетрі Будапешта,
- 23:30 - спали в готелі як сусліки
- неділя 13.04.08 -
- 10:00 - вже були на трасі,
- 12:00 - я пройшов реєстрацію на КОЕ 2008,
- 12:15 - 15:15 - кваліфікаційні заїзди, я показав найкращий час 11,7 сек.
- 17:30 - фінальні два заїзди - для мене - два рази як на зло не міг включити 3 передачу, новий нерозроблений шифтер, підплавнені троси кпп та не першої свіжості синхрони даються в знаки...
- 19:00 - нагородження, де прше місце взяв Гжегош Сташевскі на Корветі Стінгрей з часом 9,5, друге місце дісталося двохмоторному VW Scirocco котрий в котрого кращий час 12,2 був за всі заїpзди, третє місце ЕВО9 - кращий час 12,4. В заїзді зі мною в Scirocco 12,8 в мене 13,01 (провтикана передача, простріли на високих оборотах), в заїзді з Ево в нього 13,4 в мене 13,8 (провтикана передача, простріли на високих оборотах, впав тиск палива)
- 22:30 - погрузка машини - виїзд зі змагань
- понеділок 14.04.08 -
- 05:00 кордон з Україною,
- 10:30 - в'їхали в Україну,
- 16:00 - доїхали до Львова,
- 20:00 - виїзд зі Львова на іншій машині, з лафетою, але вже бег GT, її залишили у Львові.
- вівторок 15.04.08 -
- 04:30 - добрались до Києва. Накінець-то!
П.С. Скажу від себе - я перший раз в своєму житті попав на змагання такого класу, тому скажу, що задоволений, що всетаки туди вийшло потрапити, що нічого не зломали, що показали як на мене не поганий результат на маленькому надуві, що благополучно вернулись.
Особлива подяка Олегу з Турбо-Гаража за те, що настроїв автомобіль, та за дрин на трасі , Паші 13Гараж за те, що оперативно виконував складні роботи по підготовці та супроводі автомобіля на змаганнях м.Київ, пацанам, Паші Семенюку, Паші Ледоколу, Андрію Аллігатору, котрі їздили зі мною та переживали та переносили всякі незручності - але залишались вірними докінця.
Дякую Сурену з Києва котрий вчасно відправив роздатку до Львова вечірнім поїздом
Подяка Андрію Баші м.Львів за наданий гараж для ремонту, Ярославу Теодоровичу за оперативно надану технічну підтримку.
Дякую всім тим хто в мене вірив і мене підтримував, вибачте якщо когось забув.
Дасть Бог - наступний виїзд на змагання буде кращий.
Дякую всім кого забув назвати - радий, що в нас все вийшло.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
фотозвіт:
Виїзд з Києва, 6:30 ранку вул. Артема.
Приїхали - ледве добрались - Паша Семенюк
Паша 13 Гараж
Братва
Аллігатор
--
Стартовий світлофор
Перший старт
В тіні Ская
Заливає на старті
фотосесія бай Ледокол;)
---
тучка фіналістів
фінальний заїзд з Сірокко
Фото мене в машині:
---
Виїзд додому.
Виїзд з Києва, 6:30 ранку вул. Артема.
Приїхали - ледве добрались - Паша Семенюк
Паша 13 Гараж
Братва
Аллігатор
--
Стартовий світлофор
Перший старт
В тіні Ская
Заливає на старті
фотосесія бай Ледокол;)
---
тучка фіналістів
фінальний заїзд з Сірокко
Фото мене в машині:
---
Виїзд додому.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
уважуха за всё ) наконец то результаты, и это надеюсь только начало! Пожму руку как увидимся во Львове ) Так держать !
Honda Civic Coupe D15B7
http://www.underground.lviv.ua
http://www.underground.lviv.ua
- 43RTG_alakS
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 173
- З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
- Звідки: Dortmund / Чернигов