Nissan S14a SR20DET Drift

Клуб власників автомобілів NISSAN
200SX / 300ZX / Z350 / Skyline

Модератори: Japanese, elllen

Аватар користувача
vovapsix
дріфтун
Повідомлень: 25
З нами з: 29 квітня 2008, 02:46
Звідки: Colchester (UK) / L'viv (UA)

Nissan S14a SR20DET Drift

Непрочитане повідомлення vovapsix » 04 травня 2008, 16:24

Ny pochnem z togo shcho kypuv ja jiji shchob navchutus6 jizdutu bokom ale oskilk6 navchajys6 ja v Angliji na danuj moment ja myshy chekatu lita shchob znovy pobachutu jiji

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Prujshlos6 troshku povozutus6 z tormozamu tomy shcho robota tormoza ne vidchyvalas6 vzagali i mashuna prosto zmenshyvalal shvudkist6, pislja zaminu i prokachku ridunu, zaminuvsja i akamyljator jakuj siv podorozi z Kujeva do L'vova.

Takow ja na danuj moment kypuv mexaniky dlja neji oskil6ku mashuna avtomat. Mexanika jide z Odesu razom zi vsima chastunamu potribnumu dlja zaminu korobku peredach.
I tak ja suwy v Angliji i na danuj chas kypuv takuj vwe tuning na mojy mashuny.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Vzagali ja ne dymajy bilshe nichogo zamovljatu poku ja v Angliji bil6she okrim hibashcho rychku dlja korobku peredach i rylja

Vzagali v ideali ja shche xotiv bu pominajtu tormoza, shcheplennja, maxovuk, postavuv rosporku, datchuku krislo i 4 tochechni remni.[/img]

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 05 травня 2008, 02:43

Скажи чи хочеш щось робити з потужністю і з мотором?

З того що ти купив - можна взяти хіба що фронталку та насос валбро. Коллектор не раджу ставити - китайський шерпотреп!

Скажи чого ти хочеш від машини і скільки сил - я тобі напишу що для цього треба буде зробити і як.
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Ledokol
зяклятий субаріст
Повідомлень: 53
З нами з: 15 серпня 2007, 16:24

Непрочитане повідомлення Ledokol » 05 травня 2008, 14:32

Та і насос нафік не треба при стандартних форсах і турбіні....

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 06 травня 2008, 20:33

Ledokol писав:Та і насос нафік не треба при стандартних форсах і турбіні....
Насос ніколи не зашкодить - система "возвратки" спокійно справиться з тим потоком, що дасть Валбро. Просто машина в "літах" тому сумніваюсь, що оригінальний насос ще працює так як повинен.
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
vovapsix
дріфтун
Повідомлень: 25
З нами з: 29 квітня 2008, 02:46
Звідки: Colchester (UK) / L'viv (UA)

Непрочитане повідомлення vovapsix » 06 травня 2008, 20:47

Andre писав:
Ledokol писав:Та і насос нафік не треба при стандартних форсах і турбіні....
Насос ніколи не зашкодить - система "возвратки" спокійно справиться з тим потоком, що дасть Валбро. Просто машина в "літах" тому сумніваюсь, що оригінальний насос ще працює так як повинен.
Tu pravuj mashuni vwe 10 rokiv dekil6ka rechej treba pominjatu i chum skorishe.

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 07 травня 2008, 00:02

Скажу так, поспілкувавтиавшись з власником, що людина хоче
максимум сил 300 - навчитись дріфтувати, тобто дріфт мобіль

Скажу, як я це бачу:

Стейдж 1 (280-350 к.с.)

- Випускний коллектор твінскрольний під твінскрольну турбіну,
- Твінскрольну турбіну GT Force GT30 або гірший аналог Garrett GT30R.
- Вихлопну систему 3"
- Прокладку ГБЦ COMETIC,
- Шпильки ГБЦ ARP,
- Збільшений масляний піддон GREDDY,
- Зовнішній вестгейт TIAL 38мм.
- Більші інжектора (форсунки) Precision,
- Фронтальний інтеркуллер кіт 2,5"
- Перепускний клапан (Blowoff) GREDDY RS-Type або Blitz,
але краще TIAL 50мм,
- Доставну фічу до ECU (Greddy e-Manage, Apex'i Power FC)
або й просто другий ECU (AEM, Autronic, ASO-motorsport)
- Бустконтролер (APEX'i AVC-R, Geddy e01, HKS, Blitz)
- диференціал CUSCO або NISMO або KAAZ, 1,5 сторонній,
- Розпорки по кузову (знизу) + верхні розпорки,
- Койловернук систему TEIN Super Drift,
- Поліоританові сайленблоки, або шаеси,
- Короткоходну кулісу КПП,
- Нормальні диски, шпильки, гайки (не фуфло з базару)
- Датчики в салон,

От на цьому можна почати вчитись дріфтувати. (і воно буде їздити довго)


Стейдж 2 (350-450 сил)

Включає в себе Stage1 але:

- Замість турбіни Garrett GT30R або GT Force GT30 - треба поставити
турбіну Garrett GT35R або GT Force GT35.
- Ковані поршня та шатуни, (CP -pistons, Pauter)
- Гільзи DART
- Розпредвали вищі 272 наприклад,
- Систему вприску Метанола
- Другий впусний коллектор + дроссель 3"
- Впусний тракт до і після інтеркуллера 3"
- Однозначно другий компютер ECU, перевести машину з МАF на МАР сенсор,
- По ходовій - максимально облекшити авто, поставити каркас безпеки,
проварити кузов,
- поставити подовжену рульову рейку для більшого вивороту коліс,
- Тюнінгові стабілізатори, стійки стабів, регулюємі ричаги.

Тоді машина буде їхати боком так як треба.

Хоча вважається, що для максимального правильного дріфтового афто має бути формула - потужність має бути вдвічі менша від ваги.

Впринципі можна добитись реально такої формули 450 сил на 1100 кг.
Було би бажання і гроші.
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
43RTG_alakS
пачотний ветеран
Повідомлень: 173
З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
Звідки: Dortmund / Чернигов

Непрочитане повідомлення 43RTG_alakS » 07 травня 2008, 00:25

Не смею не согласиться полностью с Андре.
Понятно что есть позиции которые можна и не ставить, но секономив на них - потом дороже будет ремонтироваться ;)

Думаю Андре еще не всё расказал, ну типа мелочи о обматывании коллектора, даунпайпа, какие именно датчики ставить надо...
Думаю возможно надо будет ставить инжектордрайвер?
Nissan Skyline GT-R 34
---------------------------------
powered by ASO-motorsport

Аватар користувача
vovapsix
дріфтун
Повідомлень: 25
З нами з: 29 квітня 2008, 02:46
Звідки: Colchester (UK) / L'viv (UA)

Непрочитане повідомлення vovapsix » 07 травня 2008, 20:17

Stage 2 ja dymajy meni ne potriben ja xochy zakriputus6 na 1 rivni, dlja pochatky c6ogo byde z golovojy xvtatu a dali poduvumsja. Djakyjy za poradu narod. Chyv bagato pro tebe Andre i chutav tvoji proektu, mega Respect :D Spodivjys6 i mojy mashunky zmowemo litom zrobutu povnistjy jak ja xochy.
NISSAN Silvia S14

Аватар користувача
vovapsix
дріфтун
Повідомлень: 25
З нами з: 29 квітня 2008, 02:46
Звідки: Colchester (UK) / L'viv (UA)

Непрочитане повідомлення vovapsix » 08 травня 2008, 15:19

Da kstati chyt6 ne zabul, ja jeshche kypil Blitz Sonic Power intake filter.

Зображення

Dorechi os6 shcho poperednij vlasnuk mashunu napusav pro te shcho na nij vwe stojit6.

Передняя подвеска Каяба AGX Регулируемая по жесткости , передние пружины H&R занижение 35мм,передние розтяжки на ШС JIC. Заднияя подвеска Каяба не регулируемая по жесткости пружины FK занижение 40 мм,дальше блоу офф греди тайп РС,турботаймер арехи!Ну вроде все... Так что думаю надо поменять... Передние рычаги с шаровыми и думаю наконечники рулевых тяг. По выхлопу тебе надо аутлет и дауипайп поставить ... Это 2 части которые идут сразу после турбины остальное у тя там все ок !!!
NISSAN Silvia S14

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 08 травня 2008, 20:13

vovapsix писав: Передняя подвеска Каяба AGX Регулируемая по жесткости , передние пружины H&R занижение 35мм,
Для дріфту вони не годяться, треба ставити TEIN.
vovapsix писав: передние розтяжки на ШС JIC.
Можна залишинти.
vovapsix писав: Заднияя подвеска Каяба не регулируемая по жесткости пружины FK занижение 40 мм,
викинути
vovapsix писав: дальше блоу офф греди тайп РС, турботаймер арехи!
можна залишти


П.С. Я знаю попереднього власників - Ваня Пуха, а потім Женю.
Останній доречі продавав її на моєму сайті:

http://www.aso-motorsport.com/forum/viewtopic.php?t=390
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Відповісти