Toyota Celica 1,8 16V - шлях до вдосконалення

Клуб власників автомобілів TOYOTA
Celica / MR2 / Supra / Soarer / Trueno

Модератор: DrTod

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Toyota Celica 1,8 16V - шлях до вдосконалення

Непрочитане повідомлення Andre » 11 січня 2008, 12:38

Toyota Celica 1,8 16V
2000+ року - симпатична японська машинка, дизайн якої насторожує і по нині.
Є дві версії цих машин - 1,8 16V (V-vti) звичайний - 143 к.с.
з стандртною тойотівською системою зміни фаз газорозподілу V-Vti, та версія GTS або GT котра має 192 к.с. на тому ж таки 1,8 моторі, але в міцнішому блоці з головою яку розробляли специ Yamaha Motor Co. - Машина в яку вложили багато сил програмісти, прошивши уважніше паливні карти т а настроївши більш "небезпечні" кути запалення. Це була вдповідь Тойоти появі Honda S2000, котра при 2,0 моторі знімала 241 к.с.

Відійдемо від історії, мове тут піде про слабшу версію, стандартну та більш розповсюджену 143 сильну машинку, в якої як на мене досить невдало підібрані ряди в 6 ст. КПП. Краще вона була 5 ступінчатою.. Але Японці вирішили зробити економну спортивну машинку, що ж можна сказати що у них це вийшло, але не зовсім.

Тюнінг цієї машинки в світі закінчується зовнішнім та внутрішнім оздобленням, з цими двигунами ніхто нічого особливого не робить, оскільки алюмінієвий (одноразовий) блок не піддається гільзуванню і є досить не стійкий до турботюнінгу, тому умільці беруть за картблашн потужнішу 192-сильну Целіку, хоча мають великий гемор з і так непростими мозгами, а тюнінгові мозги майже ніхто не робить...

Тому весь моторно-технічний тюнінг чих машин закінчується максимально хорошим недешевим вихлопом, впуском ну і при бажанні для максимального результату мокрої системи закисі азоту...

В даному випадку я приєднююсь до світової практики моїх колег і не раджу йти проти цього саме з цією машинкою, хоча йду сам проти себе (завжди прагну зробити щось те чого ще ніхтого толком не зробив)... :wink:

Одним словом - що я пропоную:

Крок 1.:
Поставити нормальний вихлоп:
Наприклад SKUNK2

Зображення

Ціна в Україні - 870$

Крок 2:
Поміняти випускний чавунний коллектор на колектор 4-1 з нержавійки:
Наприклад OBX

Зображення

Ціна в Україні - 480$

Крок 3:
Поставити нормальний впуск з фільтрок 0-го супротиву, наприклад K&N або INJEN

Крок 4:
Поміняти стандартні свічнки на NGK Iridium або DENSO Iridium

Крок 5:
При можливості поміняти маховик - на облекшений алюмінієвий
Наприклад: FIDANZA Aluminium Flywheel

Зображення

Ціна в Україні - 490$

---

Це все вищперечислене добро, при правильному встановленні заставимть мотор "дихати" а маховик лекше розкручуватись. Після встановлення вищевказаних деталей (маховик не обовязково) можна сміливо ставити мокру систему N2O (закись азоту)
- яка може дати мотору від 35 до 70 сил - залежно від жиклерів котрі вставляються в "гарпун" (тобто можна змінювати кількість подачі азоту та бензину міняючи ці жеклекри, котрі йдуть в комплекті)

Зображення

Ціна в Україні мокрої системи з 10Lbs заправленим балоном - 1280$

Мокра система найкраща для цього двигуна, поперше вона відрізняється від сухої тим, що подає в двигун не тільки сам закись азоту а й бензин. Змішуючи цю суміш в впускному коллекторі мотор отримую в камеру згорання не величезну кількість кисню котрий залишається при розпаданні азоту та кисню, а ще й отримує порцію бензину, завдяки чому не відбувається "сушення" мотору (не збіднюється суміш, тобто кількість одиниць повітря не зашкалює за планку 12 : 1 - де 12 це кількість повітря а 1 це кількість палива) При подачі мокрої системи, при середніх настройках співвідношення жиклерів палива і азоту, виходить приблизно таке співвідношення суміші в камері згорання 20,8:1,75 тобто 11,88:1 - тобто потужність мотору збільшується приблизно
30-35% - це 48-52 к.с.

детальніше про мокру систему:

http://www.nitrouspower.ru/system.php

---

Час на квотері стандартної Celica приблизно 16,5 сек. (КПП тому винна, фініш на 4 або й на 5-ій) Після всього вищевказаного - автомобіль з закисью азоту, вихлопом, впуском, маховиком має їхати меньше 15 сек однозначно...

:oops: Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Alan
хондавод
Повідомлень: 97
З нами з: 10 грудня 2006, 18:10
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Toyota Celica 1,8 16V - шлях до вдосконалення

Непрочитане повідомлення Alan » 23 квітня 2009, 13:41

Реально дуже цікава стаття,побільше би таких,а особливе в гілку Хонда клуб :D
Зображення

Аватар користувача
xander
Mazdaвод
Повідомлень: 30
З нами з: 22 грудня 2007, 18:13
Звідки: Lvov
Контактна інформація:

Re: Toyota Celica 1,8 16V - шлях до вдосконалення

Непрочитане повідомлення xander » 23 квітня 2009, 17:54

+1
Тема хорошая, а главное полезная
Racing is a passion and a lifestyle

Відповісти