Про нульовики

Внутрнішній тюнінг / технічний тюнінг авто

Модератор: Andre

Аватар користувача
Tony
зяклятий субаріст
Повідомлень: 82
З нами з: 17 березня 2007, 01:58
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Про нульовики

Непрочитане повідомлення Tony » 12 липня 2009, 18:43

На одному з субарівських форумах точився спір про нульовики (якшо найду то дам сцилко). Одним словом суть така шо в 95% ставлдять їх неправильно і вони тіки збіднюють суміш, бо ніби кожній турбіні тре фільтр відповідного розміру з відповідним розмміром патрубка яка б давала можливість турбіні "вільно дихати". Інші кажуть шо краще лишити рідну систему і поставити тіьки сам фільтр нульовий (МАФ неправильно рахує і т.д. і тп. та і по ціні дешевше а резалт той самий).
Вот власне цікавить думка жителів цього форуму. І де можна почитати про ці розміри фільтрів і патрубків. Які краще сухі чи масляні і яка між ними різниця?
Impreza WRX

Underground Team

Аватар користувача
Alan
хондавод
Повідомлень: 97
З нами з: 10 грудня 2006, 18:10
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Про нульовики

Непрочитане повідомлення Alan » 13 липня 2009, 17:01

полюбому на кожен мотор має бути різний розмір нульовика і діаметр патрубка,про турбомотори я незнаю,але на атмосферниках треба відштовхуватися від об"єму і врахувути яка кількість повітря потрібна для даного мотору,тому треба добре підбирати як і сам фільтр так і колектор і труби!
Зображення

Відповісти