Hyndai COUPE 2.0 16V - 194 HP -> 320 HP
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Hyndai COUPE 2.0 16V - 194 HP -> 320 HP
Ось така машинка потрапила нам в руки:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 147 PS / 192 Hm
2006 р.в. пробіг 12К км.
---------
Що ми зробили:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 194 PS / 262 Hm (без NOS-Wet System)
- 246 PS / 318 Hm (з NOS-Wet System) + 50 PS*
Наші переробки:
1. Стайлінг:
Зовнішній вигляд автомобіля є досить привабливим і агресивним, рейсталінгові фари, що пішли з 2005 року та інший передній бампер придали автомобілю динамічності.
Можна було б привезти зі США обвіси відомих фірм які там продаються на Hyundai Tiburon який в Європі називається Hyundai Coupe. Але клієнт, врахувавши, що автомобіль в нього новий і він є повністю задоволений його зовнішнім виглядом, прийняв нашу пропозицію поміняти диски і резину. Замість 16" стокових дисків ми поставили італійську легку 17" TOORA T670 з безшумною резиною MICHELIN Pilot Sport Premacy 225/45 ZR17 - зад | 235/45 ZR17 -перед.
Ми зняли з авто всі розпізнавальні "ламерні" значки і логотипи (передній та задній
лого Hyundai, надпис "COUPE FX") В кінцевому результаті вирішили наклеїти деколі
тих виробників, вироби котрих стоять на авто. Це всі зовнішні переробки.
Наступний етап - ламбодвері, котрі клієнт вже замовив.
----
Внутрішній тюнінг піддався серйозним переробкам:
1. Щеплення EXEDY серії XTD Stage3 (USA-JAPAN)
(6-ти пелюсткова карбон-кераміка, в комплекті поставляється з "корзиною", вижимним КОYO підшипником, + направляюча)
---
2. Алюмінієвий полекшений маховик FIDANZA Flywheel (USA) (Вага 7 кг, порівняно з оригінальним маховиком, вагою 11 кг!)
от так його запихали (фото з телефону)
---
3. Впускна система JET Intake (USA)
От так вона стоїть:
Ми закрили її в коробку з еко-бонду ... для тепло ізоляції з дірою для входу повітря збоку внизу (на фото не видно)
---
4. Вихлопна система 2.5" (63мм) розведена в кінці на 2 муфлери BORLA 3" (на майбутнє плануємо робити з цього автомобіля турбоверсію і вихлоп зроблений враховуючи майбутні переробки)
4.1. Випускний коллектор 4-2-1 ОВХ (USA)
так він виглядає на машині:
вид знизу
4.2. Титановий ковпак на 2-гий лямда-зонд TESS (GB)
4.3. Труба нержаржавіюча, термостійка TERMSTAIN (FIN)
4.4. Два муфлери BORLA 3"
4.5. Два стронгери ATL (GER)
---
5. Мокра система NOS Wet System
а тут як воно стоїть:
---
6. Була поміняна куліса КПП на короткоходну пряму кулісу від FIDANZA Shtift
Ось так вона мінялась
та що з синім коліном - FIDANZA, вона пряма і коротша, та що в руці - стокова.
---
7. В салоні поміняли ручку КПП на ручку "MOMO Emomotions"
та поставили на щиток приборів лого ASO та NOS
---
8. Також було зроблено СHIPTUNING від Польської фірми V-Tech Chiptuning /Krakow/.
-------
Тепер чекаэмо на рішення власника - можливо будемо робити з нього ТУРБО Hyundai Coupe і маємо надію, що він стане найшвидшим Hyundai Coupe в Україні...
Hyundai Coupe 2.0 16V - 147 PS / 192 Hm
2006 р.в. пробіг 12К км.
---------
Що ми зробили:
Hyundai Coupe 2.0 16V - 194 PS / 262 Hm (без NOS-Wet System)
- 246 PS / 318 Hm (з NOS-Wet System) + 50 PS*
Наші переробки:
1. Стайлінг:
Зовнішній вигляд автомобіля є досить привабливим і агресивним, рейсталінгові фари, що пішли з 2005 року та інший передній бампер придали автомобілю динамічності.
Можна було б привезти зі США обвіси відомих фірм які там продаються на Hyundai Tiburon який в Європі називається Hyundai Coupe. Але клієнт, врахувавши, що автомобіль в нього новий і він є повністю задоволений його зовнішнім виглядом, прийняв нашу пропозицію поміняти диски і резину. Замість 16" стокових дисків ми поставили італійську легку 17" TOORA T670 з безшумною резиною MICHELIN Pilot Sport Premacy 225/45 ZR17 - зад | 235/45 ZR17 -перед.
Ми зняли з авто всі розпізнавальні "ламерні" значки і логотипи (передній та задній
лого Hyundai, надпис "COUPE FX") В кінцевому результаті вирішили наклеїти деколі
тих виробників, вироби котрих стоять на авто. Це всі зовнішні переробки.
Наступний етап - ламбодвері, котрі клієнт вже замовив.
----
Внутрішній тюнінг піддався серйозним переробкам:
1. Щеплення EXEDY серії XTD Stage3 (USA-JAPAN)
(6-ти пелюсткова карбон-кераміка, в комплекті поставляється з "корзиною", вижимним КОYO підшипником, + направляюча)
---
2. Алюмінієвий полекшений маховик FIDANZA Flywheel (USA) (Вага 7 кг, порівняно з оригінальним маховиком, вагою 11 кг!)
от так його запихали (фото з телефону)
---
3. Впускна система JET Intake (USA)
От так вона стоїть:
Ми закрили її в коробку з еко-бонду ... для тепло ізоляції з дірою для входу повітря збоку внизу (на фото не видно)
---
4. Вихлопна система 2.5" (63мм) розведена в кінці на 2 муфлери BORLA 3" (на майбутнє плануємо робити з цього автомобіля турбоверсію і вихлоп зроблений враховуючи майбутні переробки)
4.1. Випускний коллектор 4-2-1 ОВХ (USA)
так він виглядає на машині:
вид знизу
4.2. Титановий ковпак на 2-гий лямда-зонд TESS (GB)
4.3. Труба нержаржавіюча, термостійка TERMSTAIN (FIN)
4.4. Два муфлери BORLA 3"
4.5. Два стронгери ATL (GER)
---
5. Мокра система NOS Wet System
а тут як воно стоїть:
---
6. Була поміняна куліса КПП на короткоходну пряму кулісу від FIDANZA Shtift
Ось так вона мінялась
та що з синім коліном - FIDANZA, вона пряма і коротша, та що в руці - стокова.
---
7. В салоні поміняли ручку КПП на ручку "MOMO Emomotions"
та поставили на щиток приборів лого ASO та NOS
---
8. Також було зроблено СHIPTUNING від Польської фірми V-Tech Chiptuning /Krakow/.
-------
Тепер чекаэмо на рішення власника - можливо будемо робити з нього ТУРБО Hyundai Coupe і маємо надію, що він стане найшвидшим Hyundai Coupe в Україні...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Respect! Majze z kobietskogo samochodu zrobilismy cos warte Uwagi!
Bardzo witam i ciesze sie ze wszystko wyszlo calkiem nie zle
Czekamy teraz na cos wiencej wesiole. Moze zreszta wlasciciel Hyundai Coupe gdies u was na Ukrainie wkradzie trocha kasy i samochod bendzie mial nowe urodziny (z duza turbospezarka)
Czekamy w gosci we Wroclawiu.
Pozdrawiam
Eduardo Martwlinski
Bardzo witam i ciesze sie ze wszystko wyszlo calkiem nie zle
Czekamy teraz na cos wiencej wesiole. Moze zreszta wlasciciel Hyundai Coupe gdies u was na Ukrainie wkradzie trocha kasy i samochod bendzie mial nowe urodziny (z duza turbospezarka)
Czekamy w gosci we Wroclawiu.
Pozdrawiam
Eduardo Martwlinski
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Hej! Koles' Czesc.Eduardo писав:Respect! Majze z kobietskogo samochodu zrobilismy cos warte Uwagi!
Bardzo witam i ciesze sie ze wszystko wyszlo calkiem nie zle
Czekamy teraz na cos wiencej wesiole. Moze zreszta wlasciciel Hyundai Coupe gdies u was na Ukrainie wkradzie trocha kasy i samochod bendzie mial nowe urodziny (z duza turbospezarka)
Czekamy w gosci we Wroclawiu.
Pozdrawiam
Eduardo Martwlinski
Dzienkuje, bardzo mi przyjemne jest ze uz tutaj sie zalogowales' .
Dzieki za cieple slowa.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
В неї всього навсього тільки 194 сили, але поставили ще мокру систему вприску закисі азоту NOS Wet System (вприск закисі азоту + бензин) Був вибір між жикрерами на +35 сил - 0,18 жиклер, +50 сил - 0,25 жиклер, +75 сил - 0,36 жиклер, І шо Ви думаєте вибрав власник машини?
Поки машина нова, і правило, що клієнт завжди правий, ми поставили 0,36 жиклер - по мануалу мало би давати типу 75 сил - хєр там.. Поки бавились на стенді, прийшлось два рази заправляти балон На стенді показало ледве 48,650 і то при тому прийшлось замінити штатний насос на Walbro 255 л/г. Мало того два тижні не могли відстроїти нормально закись, поскільки друга лямбда сволоч завжди давала компу команду про збагачену суміш при активованій закисі... Прийшлось поставити широкополоску... Тепер трохи їде...
Поки машина нова, і правило, що клієнт завжди правий, ми поставили 0,36 жиклер - по мануалу мало би давати типу 75 сил - хєр там.. Поки бавились на стенді, прийшлось два рази заправляти балон На стенді показало ледве 48,650 і то при тому прийшлось замінити штатний насос на Walbro 255 л/г. Мало того два тижні не могли відстроїти нормально закись, поскільки друга лямбда сволоч завжди давала компу команду про збагачену суміш при активованій закисі... Прийшлось поставити широкополоску... Тепер трохи їде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Андрэ! На форуме киевских стритов ты обмолвился, что этот хуйдай начали турбировать. Когда примерно будет закончен этот проект? Есть ли интерес после этого сделать статью об этой машине с тобой и с владельцем для одного модного журнала?
Кто понял жизнь, тот не торопится. Нирвана не приемлет суеты.
www.rallycity.com.ua
www.rallycity.com.ua