SUBARU WRX 500HP Street Fighter aka Serega
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
SUBARU WRX 500HP Street Fighter aka Serega
Була колись в одного чоловіка проста SUBARU WRX 2004 року, гарно він її розмалював, вогні на капоті і крилах, мотор намальований на капоті, нічне місто на боках, вечірнє небо та ззаді на багажнику Київський московський міст на якому ця ж машина їде боком
Через рік після аерографії, власник почав встановлювати в машину, датчики, бустконтролер, вихлоп і т.д. В кінцевому результаті захотілося від машини чогось більше ніж просто SUBARU WRX навіть з аерографією і тут він звернувся до нас
в АСО-моторспорт
Ми трохи менше ніж за місяць зробили це:
- мотор EJ207 STI Ver.8 AVCS heads + строкер кіт 2,125 ROSS + Pauter
- GREDDY - ремінь ГРМ
- шпильки ARP HEAD 12 mm,
- прокладки COMETIC,
- ковані поршня - ROSS forget pistons,
- ковані шатуни - PAUTER forget rods,
- паливна система - PERRIN Top feed ver.2
- паливні рейки - PERRIN
- форсунки - injector PowerEnterprise 800cc,
- паливний насос - fuel pump Walbro 255 l/h,
- турбіна - Element tuning GT-52 (52 lbs),
- вестгейт - TIAL 44mm (15 psi) - вихід в атмосферу,
- uppipe Ultimate racing coated + Termotec,
- вихлоп Turboback Vibrant 3"
- фронталький кулер кіт - BLITZ LM (2,5"),
- система метанолу - Snow Performance, w/m inj.,
- перепускний клапан - blowoff Greddy RS,
- PERRIN turbo inlet pipe 2,4"
- впуск - PERRIN Big MAF + K&N filter + cover,
- щеплення HKS Twin Carbon,
- STI transmission 6ст.,
- STI вся ходова, ричаги, рульова рейка, стабілізатори, пружини, ступиці,
- STI кардан, задній міст, привода,
- STI стойки Kayaba AGX,
- STI гальма пер\зад,
- коротка куліса TIC,
- свічки BLITZ Spec77 Iridium,
- датчики,
- бустконтролер APEX' i AVC-R чорний,
- APEX'i турбо-таймер
- настройка ECU-Tek,
- розпорки CUSCO,
- всі рідини - MOTUL,
----
тепер фото:
Дімон Марсіанін і Я - вставили мотор - довольні...
система фронтального інтеркулера
кулер + впуск
мотор в машині
розібраний салон, електрику Бузі прийшлось щоб поміняти комп з WRX на STI
зняти і поміняти повністю всю проводку + щиток приборів від STI.
Титанічний труд!!! Зачёд і уважуха!
зібраний салон - зверніть увагу на творчість власника - сам зробив собі подіуми під датчики і під буст-контролер - Серега - зачёд!!!
вихлоп
фотки машини на вулиці - так ми настроювались
колеса STI + гальма
мотор після настройки - гарячий
турбіна обмотана термотеком - гаряча після настройки
вприск метанолу
Власник Сергій - 40 рокiB.
В шоці від того, що вийшло...
пряма мова:
"я в шоке когда я после окончания второй включил третью и дал газ в пол машина начала буксовать 4-мя колёсами - надув был около 1,7, который я только потом увидел на пике AVC-Rа - страшно - очень страшно!"
бюджет автомобіля робота + запчастини ~ $25к
Через рік після аерографії, власник почав встановлювати в машину, датчики, бустконтролер, вихлоп і т.д. В кінцевому результаті захотілося від машини чогось більше ніж просто SUBARU WRX навіть з аерографією і тут він звернувся до нас
в АСО-моторспорт
Ми трохи менше ніж за місяць зробили це:
- мотор EJ207 STI Ver.8 AVCS heads + строкер кіт 2,125 ROSS + Pauter
- GREDDY - ремінь ГРМ
- шпильки ARP HEAD 12 mm,
- прокладки COMETIC,
- ковані поршня - ROSS forget pistons,
- ковані шатуни - PAUTER forget rods,
- паливна система - PERRIN Top feed ver.2
- паливні рейки - PERRIN
- форсунки - injector PowerEnterprise 800cc,
- паливний насос - fuel pump Walbro 255 l/h,
- турбіна - Element tuning GT-52 (52 lbs),
- вестгейт - TIAL 44mm (15 psi) - вихід в атмосферу,
- uppipe Ultimate racing coated + Termotec,
- вихлоп Turboback Vibrant 3"
- фронталький кулер кіт - BLITZ LM (2,5"),
- система метанолу - Snow Performance, w/m inj.,
- перепускний клапан - blowoff Greddy RS,
- PERRIN turbo inlet pipe 2,4"
- впуск - PERRIN Big MAF + K&N filter + cover,
- щеплення HKS Twin Carbon,
- STI transmission 6ст.,
- STI вся ходова, ричаги, рульова рейка, стабілізатори, пружини, ступиці,
- STI кардан, задній міст, привода,
- STI стойки Kayaba AGX,
- STI гальма пер\зад,
- коротка куліса TIC,
- свічки BLITZ Spec77 Iridium,
- датчики,
- бустконтролер APEX' i AVC-R чорний,
- APEX'i турбо-таймер
- настройка ECU-Tek,
- розпорки CUSCO,
- всі рідини - MOTUL,
----
тепер фото:
Дімон Марсіанін і Я - вставили мотор - довольні...
система фронтального інтеркулера
кулер + впуск
мотор в машині
розібраний салон, електрику Бузі прийшлось щоб поміняти комп з WRX на STI
зняти і поміняти повністю всю проводку + щиток приборів від STI.
Титанічний труд!!! Зачёд і уважуха!
зібраний салон - зверніть увагу на творчість власника - сам зробив собі подіуми під датчики і під буст-контролер - Серега - зачёд!!!
вихлоп
фотки машини на вулиці - так ми настроювались
колеса STI + гальма
мотор після настройки - гарячий
турбіна обмотана термотеком - гаряча після настройки
вприск метанолу
Власник Сергій - 40 рокiB.
В шоці від того, що вийшло...
пряма мова:
"я в шоке когда я после окончания второй включил третью и дал газ в пол машина начала буксовать 4-мя колёсами - надув был около 1,7, который я только потом увидел на пике AVC-Rа - страшно - очень страшно!"
бюджет автомобіля робота + запчастини ~ $25к
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
1. Воно вже все прекрасно їздить і настроєно.Ledokol писав:Це все поїде на рідних мозгах ???....і як переключати карти під метанол??......список хороший, тільки коробка 6ст, на мою думку, лишня...
2. 11,7 стабільно квотер їде.
3. Якщо ти не уважний там написано - мозги прошиті ЕкутеКом!
4. По-моєму ти писав шо ВРХ кПП більше ніж 30 сил не тримає ?? яи не так?
5. Кпп 6 ст. від СТІшки і дуже навіть весела з карбоновими синхронами SPECC
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Все правильно, штатна вриксова слабка, але підсиливши її, виграєш одне переключення на дистанції порівняно з 6ст, людина ж машину для драгу робила, чи ні?......по мозгах-бачив, що шили, ...доречі,хто шив ??.....і як все таки міняти карти під метанол?...і мозги на мафі лишились?Andre писав:1. Воно вже все прекрасно їздить і настроєно.Ledokol писав:Це все поїде на рідних мозгах ???....і як переключати карти під метанол??......список хороший, тільки коробка 6ст, на мою думку, лишня...
2. 11,7 стабільно квотер їде.
3. Якщо ти не уважний там написано - мозги прошиті ЕкутеКом!
4. По-моєму ти писав шо ВРХ кПП більше ніж 30 сил не тримає ?? яи не так?
5. Кпп 6 ст. від СТІшки і дуже навіть весела з карбоновими синхронами SPECC
.....а роботи багато зробили
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Машина не для драгу - хоча на квотері їде стабільно 11,7-11,9 сек.Ledokol писав:Все правильно, штатна вриксова слабка, але підсиливши її, виграєш одне переключення на дистанції порівняно з 6ст, людина ж машину для драгу робила, чи ні?......по мозгах-бачив, що шили, ...доречі,хто шив ??.....і як все таки міняти карти під метанол?...і мозги на мафі лишились?Andre писав:1. Воно вже все прекрасно їздить і настроєно.Ledokol писав:Це все поїде на рідних мозгах ???....і як переключати карти під метанол??......список хороший, тільки коробка 6ст, на мою думку, лишня...
2. 11,7 стабільно квотер їде.
3. Якщо ти не уважний там написано - мозги прошиті ЕкутеКом!
4. По-моєму ти писав шо ВРХ кПП більше ніж 30 сил не тримає ?? яи не так?
5. Кпп 6 ст. від СТІшки і дуже навіть весела з карбоновими синхронами SPECC
.....а роботи багато зробили
Коробка це досить не зла і думаю буде довше жити ніж ВРХ-сова усилена - тут принцип переключення без скиду газу краще спрацьовує ніж на ВРХ-совій.
Настроював Кравченко Андрій, мозги на біг-мафі.
Я так зрозумів Ти всетаки здивований, - дякую...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Можлива альтернатива Мотюлу.....
http://www.jdm-option.com/pr_HKS/OIL/oils.php?oil=ej
http://www.jdm-option.com/pr_HKS/OIL/oils.php?oil=ej
Скажу чесно, весь список не читав:) Але! Судячи по всьому робота зроблена доволі немала, за шо ріспегт і уважуха, без питань!
І аерографія дуже понравилась:)
Кароче зачот!
І аерографія дуже понравилась:)
Кароче зачот!
Писать на машине "я - неумелый водитель, пытающийся быстро ездить на машине, которая толком не умеет даже тормозить" - длинно и неудобно.
Пишут проще: "Street Racer".
Пишут проще: "Street Racer".