SUBARU WRX 500HP Street Fighter aka Serega
Додано: 04 грудня 2007, 00:19
Була колись в одного чоловіка проста SUBARU WRX 2004 року, гарно він її розмалював, вогні на капоті і крилах, мотор намальований на капоті, нічне місто на боках, вечірнє небо та ззаді на багажнику Київський московський міст на якому ця ж машина їде боком
Через рік після аерографії, власник почав встановлювати в машину, датчики, бустконтролер, вихлоп і т.д. В кінцевому результаті захотілося від машини чогось більше ніж просто SUBARU WRX навіть з аерографією і тут він звернувся до нас
в АСО-моторспорт
Ми трохи менше ніж за місяць зробили це:
- мотор EJ207 STI Ver.8 AVCS heads + строкер кіт 2,125 ROSS + Pauter
- GREDDY - ремінь ГРМ
- шпильки ARP HEAD 12 mm,
- прокладки COMETIC,
- ковані поршня - ROSS forget pistons,
- ковані шатуни - PAUTER forget rods,
- паливна система - PERRIN Top feed ver.2
- паливні рейки - PERRIN
- форсунки - injector PowerEnterprise 800cc,
- паливний насос - fuel pump Walbro 255 l/h,
- турбіна - Element tuning GT-52 (52 lbs),
- вестгейт - TIAL 44mm (15 psi) - вихід в атмосферу,
- uppipe Ultimate racing coated + Termotec,
- вихлоп Turboback Vibrant 3"
- фронталький кулер кіт - BLITZ LM (2,5"),
- система метанолу - Snow Performance, w/m inj.,
- перепускний клапан - blowoff Greddy RS,
- PERRIN turbo inlet pipe 2,4"
- впуск - PERRIN Big MAF + K&N filter + cover,
- щеплення HKS Twin Carbon,
- STI transmission 6ст.,
- STI вся ходова, ричаги, рульова рейка, стабілізатори, пружини, ступиці,
- STI кардан, задній міст, привода,
- STI стойки Kayaba AGX,
- STI гальма пер\зад,
- коротка куліса TIC,
- свічки BLITZ Spec77 Iridium,
- датчики,
- бустконтролер APEX' i AVC-R чорний,
- APEX'i турбо-таймер
- настройка ECU-Tek,
- розпорки CUSCO,
- всі рідини - MOTUL,
----
тепер фото:
Дімон Марсіанін і Я - вставили мотор - довольні...
система фронтального інтеркулера
кулер + впуск
мотор в машині
розібраний салон, електрику Бузі прийшлось щоб поміняти комп з WRX на STI
зняти і поміняти повністю всю проводку + щиток приборів від STI.
Титанічний труд!!! Зачёд і уважуха!
зібраний салон - зверніть увагу на творчість власника - сам зробив собі подіуми під датчики і під буст-контролер - Серега - зачёд!!!
вихлоп
фотки машини на вулиці - так ми настроювались
колеса STI + гальма
мотор після настройки - гарячий
турбіна обмотана термотеком - гаряча після настройки
вприск метанолу
Власник Сергій - 40 рокiB.
В шоці від того, що вийшло...
пряма мова:
"я в шоке когда я после окончания второй включил третью и дал газ в пол машина начала буксовать 4-мя колёсами - надув был около 1,7, который я только потом увидел на пике AVC-Rа - страшно - очень страшно!"
бюджет автомобіля робота + запчастини ~ $25к
Через рік після аерографії, власник почав встановлювати в машину, датчики, бустконтролер, вихлоп і т.д. В кінцевому результаті захотілося від машини чогось більше ніж просто SUBARU WRX навіть з аерографією і тут він звернувся до нас
в АСО-моторспорт
Ми трохи менше ніж за місяць зробили це:
- мотор EJ207 STI Ver.8 AVCS heads + строкер кіт 2,125 ROSS + Pauter
- GREDDY - ремінь ГРМ
- шпильки ARP HEAD 12 mm,
- прокладки COMETIC,
- ковані поршня - ROSS forget pistons,
- ковані шатуни - PAUTER forget rods,
- паливна система - PERRIN Top feed ver.2
- паливні рейки - PERRIN
- форсунки - injector PowerEnterprise 800cc,
- паливний насос - fuel pump Walbro 255 l/h,
- турбіна - Element tuning GT-52 (52 lbs),
- вестгейт - TIAL 44mm (15 psi) - вихід в атмосферу,
- uppipe Ultimate racing coated + Termotec,
- вихлоп Turboback Vibrant 3"
- фронталький кулер кіт - BLITZ LM (2,5"),
- система метанолу - Snow Performance, w/m inj.,
- перепускний клапан - blowoff Greddy RS,
- PERRIN turbo inlet pipe 2,4"
- впуск - PERRIN Big MAF + K&N filter + cover,
- щеплення HKS Twin Carbon,
- STI transmission 6ст.,
- STI вся ходова, ричаги, рульова рейка, стабілізатори, пружини, ступиці,
- STI кардан, задній міст, привода,
- STI стойки Kayaba AGX,
- STI гальма пер\зад,
- коротка куліса TIC,
- свічки BLITZ Spec77 Iridium,
- датчики,
- бустконтролер APEX' i AVC-R чорний,
- APEX'i турбо-таймер
- настройка ECU-Tek,
- розпорки CUSCO,
- всі рідини - MOTUL,
----
тепер фото:
Дімон Марсіанін і Я - вставили мотор - довольні...
система фронтального інтеркулера
кулер + впуск
мотор в машині
розібраний салон, електрику Бузі прийшлось щоб поміняти комп з WRX на STI
зняти і поміняти повністю всю проводку + щиток приборів від STI.
Титанічний труд!!! Зачёд і уважуха!
зібраний салон - зверніть увагу на творчість власника - сам зробив собі подіуми під датчики і під буст-контролер - Серега - зачёд!!!
вихлоп
фотки машини на вулиці - так ми настроювались
колеса STI + гальма
мотор після настройки - гарячий
турбіна обмотана термотеком - гаряча після настройки
вприск метанолу
Власник Сергій - 40 рокiB.
В шоці від того, що вийшло...
пряма мова:
"я в шоке когда я после окончания второй включил третью и дал газ в пол машина начала буксовать 4-мя колёсами - надув был около 1,7, который я только потом увидел на пике AVC-Rа - страшно - очень страшно!"
бюджет автомобіля робота + запчастини ~ $25к