Ford MUSTANG GT - 370 HP aka Che-Guevara
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ford MUSTANG GT - 370 HP aka Che-Guevara
Нова машина, сучасне втілення бачення легендарного Мустанга 67 року, надзвичайно вдалий, викликаючий подив, рвучий всі струни ностальгії ДИЗАЙН!
Автомобіль дійно заслуговує на повагу. Незважаючи на те, що всі ми знаємо, що Лєа Кока задумував ще в середині 60-х цю машину, як автомобіль для "студентів", який при наявності грошей та бажання - можна "розкрутити" до швидких болідів NASCAR.
---
В нашому випадку - автомобіль 2007 року, майже новий, з пробігом тільки в пару тисяч кілометрів. Авто з автоматичною КПП, власник Сергій "Che-Guevara", так той самий, що має найшвидше Camaro, хоче добитись більшої потужності від стандартного 300 сильного двигуна, кардинально не змінюючи новий автомобіль.
Наша пропозиція:
1. Система надувного компрессора ROUSH
Комплект включає все, що потрібно для перетворення стандартного автомобіля в потужнішого "звіра"
Дані:
- Прибавка в +115 к.с. та +145Нм крутного моменту, на стоковому 4.6L 3V 2005+ Mustang GT моторі
- Система Roush Stage 3 roots-style blower додає + надуву в впускний коллектор
до 0,33 бара надуву,
- Повністю алюмінієвий впускний коллектор з інтегрованим вільновсмоктуючим водно-повітряний інтеркулером,
- Додадтокі настройки ГБУ - ECM котрі запрограмовані та поставляються разом з кітом,
- В комплект входить 8 форсунок повищеної пропускної здатності, 8 "холодних" свічок, всі кріплення, повітняні патрубки, І всі інсталяційні матеріали,
- Прикол в тому що Фордівська гарантія 3 роки, або 36000 мисль - перекривається фірмою Roush, правда для України - це не має значення, але сам виробник кіта Roush забезпечує рік гарантії на свій кіт, без обмеження пробігу.
ціна кіта в Україні - 8324$
---
2. Для цього кіта я рекомендую поставити систему вихлопа теж цього ж виробника ROUSH - з цікавими квадратними закінченями.
дані:
- в комплект ходить дві труби catback, з двома глушниками + дві прямокутні насадки
- все виконано з високоякісної нержавійки.
- діаметр труб 3 дюйми..
- виробник ROUSH
ціна в Україні кіта: 1134$
---
3. Для цього вихлопа труба X-Type з перехрещенням
- діаметром в 3 дюйми, нержавіка, фірма MAGNAFLOW
ціна в Україні - 680$
---
4. Від голів мотора потрібно теж відвести правильно імпульси вихлопних потоків.
Для цього раджу недешеву, але одну з найякісніших систем коллекторів. Одна з найдовших, тобто має найдовші ранери, для відводу різких імпульсів.
(Потоки газів з різних ранерів, різних циліндрів, сходяться десь за метр від мотора під дуже гострим кутом, тим самим в місці з'єднання ранерів в період між фазами ВМТ різних циліндрів створюється розрідження, тим самим ніби витягуюти наступний потік газів) простіше сказати - принцип піскоструйки, або пулівізатора.
- виробник SLP
- матеріал - 312 жаростійка нержавійка.
ціна двох коллекторів в Україні - 1275$
---
5. Для чого в такий модний, стильний автомобіль - наставляти багато різних незрозумілих датчиків та показжчиків, котрих по-перше нема куди вставити, по-друге і так в режимі швидкого драйву по місту - ніхто на них і так не буде встигати дивитись.Тому я для цього раджу поставити один дуже корисний та привабливий пристрій. 3 в одному.
Пристрій керування стандартним комп'ютером ЕБУ - SCT Mustang LiveWire Tune
- працює як настройщик ЕБУ, ним можна настроювати вприск палива, правити паливні карти, момент запалення катушок, надувом і т.д.
- покажщик - показує всі найважливіші показники ЕБУ - це AirFuel Ratio (склад суміші),
буст (надув), обороти мотору, кути запалення і т.д.
- вимірювач - показує в режимі реалтайм кількість к.с. та крутящий момент, тим самим можна самому можна бачити чи є результат від прошиття таким девайсом, зробив ти краще чи гірше - зразу можна провірити. Вимірює проходження квотеру - на 402м. або будь-якої іншої дистанції, час набирання швидкості - до 100 км, до 200 і т.д.
Реально нема таких аналогів - котрі мають це все разом
Ціна в Україні - 770$ або 800$ (з комплектом прошитих програм на Мустанг 2007 року).
---
Ну а фільтрик якийсь модний думаю вже поставимо з того що э в наявності - а в наявності весь асортимент K&N
При правильній настройці, з цим вихлопом, і K&N впуском - думаю,
машину можна буде "розкрутити" на 450 сил.
---
П.С. На вибір є ще кіт легенького обвісу фірми ROUSH
Ціна в Україні - 2879$ (але це вже за бажанням...)
Автомобіль дійно заслуговує на повагу. Незважаючи на те, що всі ми знаємо, що Лєа Кока задумував ще в середині 60-х цю машину, як автомобіль для "студентів", який при наявності грошей та бажання - можна "розкрутити" до швидких болідів NASCAR.
---
В нашому випадку - автомобіль 2007 року, майже новий, з пробігом тільки в пару тисяч кілометрів. Авто з автоматичною КПП, власник Сергій "Che-Guevara", так той самий, що має найшвидше Camaro, хоче добитись більшої потужності від стандартного 300 сильного двигуна, кардинально не змінюючи новий автомобіль.
Наша пропозиція:
1. Система надувного компрессора ROUSH
Комплект включає все, що потрібно для перетворення стандартного автомобіля в потужнішого "звіра"
Дані:
- Прибавка в +115 к.с. та +145Нм крутного моменту, на стоковому 4.6L 3V 2005+ Mustang GT моторі
- Система Roush Stage 3 roots-style blower додає + надуву в впускний коллектор
до 0,33 бара надуву,
- Повністю алюмінієвий впускний коллектор з інтегрованим вільновсмоктуючим водно-повітряний інтеркулером,
- Додадтокі настройки ГБУ - ECM котрі запрограмовані та поставляються разом з кітом,
- В комплект входить 8 форсунок повищеної пропускної здатності, 8 "холодних" свічок, всі кріплення, повітняні патрубки, І всі інсталяційні матеріали,
- Прикол в тому що Фордівська гарантія 3 роки, або 36000 мисль - перекривається фірмою Roush, правда для України - це не має значення, але сам виробник кіта Roush забезпечує рік гарантії на свій кіт, без обмеження пробігу.
ціна кіта в Україні - 8324$
---
2. Для цього кіта я рекомендую поставити систему вихлопа теж цього ж виробника ROUSH - з цікавими квадратними закінченями.
дані:
- в комплект ходить дві труби catback, з двома глушниками + дві прямокутні насадки
- все виконано з високоякісної нержавійки.
- діаметр труб 3 дюйми..
- виробник ROUSH
ціна в Україні кіта: 1134$
---
3. Для цього вихлопа труба X-Type з перехрещенням
- діаметром в 3 дюйми, нержавіка, фірма MAGNAFLOW
ціна в Україні - 680$
---
4. Від голів мотора потрібно теж відвести правильно імпульси вихлопних потоків.
Для цього раджу недешеву, але одну з найякісніших систем коллекторів. Одна з найдовших, тобто має найдовші ранери, для відводу різких імпульсів.
(Потоки газів з різних ранерів, різних циліндрів, сходяться десь за метр від мотора під дуже гострим кутом, тим самим в місці з'єднання ранерів в період між фазами ВМТ різних циліндрів створюється розрідження, тим самим ніби витягуюти наступний потік газів) простіше сказати - принцип піскоструйки, або пулівізатора.
- виробник SLP
- матеріал - 312 жаростійка нержавійка.
ціна двох коллекторів в Україні - 1275$
---
5. Для чого в такий модний, стильний автомобіль - наставляти багато різних незрозумілих датчиків та показжчиків, котрих по-перше нема куди вставити, по-друге і так в режимі швидкого драйву по місту - ніхто на них і так не буде встигати дивитись.Тому я для цього раджу поставити один дуже корисний та привабливий пристрій. 3 в одному.
Пристрій керування стандартним комп'ютером ЕБУ - SCT Mustang LiveWire Tune
- працює як настройщик ЕБУ, ним можна настроювати вприск палива, правити паливні карти, момент запалення катушок, надувом і т.д.
- покажщик - показує всі найважливіші показники ЕБУ - це AirFuel Ratio (склад суміші),
буст (надув), обороти мотору, кути запалення і т.д.
- вимірювач - показує в режимі реалтайм кількість к.с. та крутящий момент, тим самим можна самому можна бачити чи є результат від прошиття таким девайсом, зробив ти краще чи гірше - зразу можна провірити. Вимірює проходження квотеру - на 402м. або будь-якої іншої дистанції, час набирання швидкості - до 100 км, до 200 і т.д.
Реально нема таких аналогів - котрі мають це все разом
Ціна в Україні - 770$ або 800$ (з комплектом прошитих програм на Мустанг 2007 року).
---
Ну а фільтрик якийсь модний думаю вже поставимо з того що э в наявності - а в наявності весь асортимент K&N
При правильній настройці, з цим вихлопом, і K&N впуском - думаю,
машину можна буде "розкрутити" на 450 сил.
---
П.С. На вибір є ще кіт легенького обвісу фірми ROUSH
Ціна в Україні - 2879$ (але це вже за бажанням...)
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- che_guevara
- маскл дядя
- Повідомлень: 49
- З нами з: 07 травня 2007, 16:00
- Звідки: понаїхали ?
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ось такі передні гальма Є!
Єдині нормальні гальма під мінімум 17 диски.
Rotora big brake Package includes two cross-drilled and slotted vented e-coated black rotors
The Rotora two 2-pc cast aluminum 4-piston calipers, two anodized black caliper mounting brackets, Rotora street performance pads, stainless-steel braided brake lines.
Note: All 330mm discs require a minimum of 17in size wheels
Ціна 1780 в Україні.
Єдині нормальні гальма під мінімум 17 диски.
Rotora big brake Package includes two cross-drilled and slotted vented e-coated black rotors
The Rotora two 2-pc cast aluminum 4-piston calipers, two anodized black caliper mounting brackets, Rotora street performance pads, stainless-steel braided brake lines.
Note: All 330mm discs require a minimum of 17in size wheels
Ціна 1780 в Україні.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- che_guevara
- маскл дядя
- Повідомлень: 49
- З нами з: 07 травня 2007, 16:00
- Звідки: понаїхали ?
- 43RTG_alakS
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 173
- З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
- Звідки: Dortmund / Чернигов