NISSAN 350Z - 330HP Ring Project aka Vetal
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
NISSAN 350Z - 330HP Ring Project aka Vetal
Автомобіль - NISSAN 350Z
Двигун сток - VQ35HR (після 2006, двохдросельний)
рік випуску 2007. Колір чорний.
Власнику хотілось зробити автомобіль більш керованішим та динамічним автомобілем, котрий чітко тримається дороги на будь-якій швидкості.
Що замовлено та встановлюється на машину:
1. Комплект карбонового двохдискового щеплення EXEDY
Дуже витривалий комплект щеплення. Карбонові диски щеплення. В комплекті йде облегшений маховик, корзина, вижимний підшипник. Можливість різкого переключення без скиду газу.
2. 1,5 сторонній самоблокуючийся диференціал пониженого тертя LSD CUSCO
Реально спортивна блокіровка. Використовується в змагання з дріфтінгу. 1,5-2 сторонній.
3. Сentral 20
Головна пара 3.9. Заставить машину бути на 7-9% динамічнішоюв розгоні. Максимальна швидкість зменшиться на 15 км.год.
Дані виробника:
Central 20 Final Gear Set Nissan 350Z 03+
Model: CEN20Z33GEAR
4. Стабілізатори - EIBACH Sway Bars
EIBACH + втулки
5. TANABE SusTec PRO
Одні з найвитриваліших койловерів.
Одні з найміцніших газових койловерних амортизаторів в світі.
всі можливі регулювання. Титановий буйок.
Використовуються в Дріфтових машинах.
6. TANABE
Дюралева розпорка. Вага приблизно 2,1 кг. Витримує пряме навантаження до 70 кг/см2. Збільшує жосткість днища кузова.
Двигун сток - VQ35HR (після 2006, двохдросельний)
рік випуску 2007. Колір чорний.
Власнику хотілось зробити автомобіль більш керованішим та динамічним автомобілем, котрий чітко тримається дороги на будь-якій швидкості.
Що замовлено та встановлюється на машину:
1. Комплект карбонового двохдискового щеплення EXEDY
Дуже витривалий комплект щеплення. Карбонові диски щеплення. В комплекті йде облегшений маховик, корзина, вижимний підшипник. Можливість різкого переключення без скиду газу.
2. 1,5 сторонній самоблокуючийся диференціал пониженого тертя LSD CUSCO
Реально спортивна блокіровка. Використовується в змагання з дріфтінгу. 1,5-2 сторонній.
3. Сentral 20
Головна пара 3.9. Заставить машину бути на 7-9% динамічнішоюв розгоні. Максимальна швидкість зменшиться на 15 км.год.
Дані виробника:
Central 20 Final Gear Set Nissan 350Z 03+
Model: CEN20Z33GEAR
4. Стабілізатори - EIBACH Sway Bars
EIBACH + втулки
5. TANABE SusTec PRO
Одні з найвитриваліших койловерів.
Одні з найміцніших газових койловерних амортизаторів в світі.
всі можливі регулювання. Титановий буйок.
Використовуються в Дріфтових машинах.
6. TANABE
Дюралева розпорка. Вага приблизно 2,1 кг. Витримує пряме навантаження до 70 кг/см2. Збільшує жосткість днища кузова.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
Ну ка ну ка.... интересно! Будет кого учить! Ща только РХ-8 и Сливу 14 освоим и к тебе приступим ))))) Я удивляюсь, во Львове же дорог нет! А некоторые уверенно стремятся узнать дрифт культуру! Это просто замечательно!
- vovapsix
- дріфтун
- Повідомлень: 25
- З нами з: 29 квітня 2008, 02:46
- Звідки: Colchester (UK) / L'viv (UA)
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
Lesha eto vse Tokyo Drift =) posle prosmotra etogo fil6ma y naroda krusha sjexala =) y menja kakbu ona jexala do fil6ma ibo ja smotrel D1 a fil6m jeshche ysilil welanije povtorit6 takoje. Glavnoje v drifte 2 veshchi adrenalin i pontu =) ved6 sam sport nachalsja s chego, s togo chto kakojto japoshka reshul popontavatsja. Vot i vse mechtajyt stat6 DKЛЁwА писав:Ну ка ну ка.... интересно! Будет кого учить! Ща только РХ-8 и Сливу 14 освоим и к тебе приступим ))))) Я удивляюсь, во Львове же дорог нет! А некоторые уверенно стремятся узнать дрифт культуру! Это просто замечательно!
NISSAN Silvia S14
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
OFFvovapsix писав: Lesha eto vse Tokyo Drift =) posle prosmotra etogo fil6ma y naroda krusha sjexala =) y menja kakbu ona jexala do fil6ma ibo ja smotrel D1 a fil6m jeshche ysilil welanije povtorit6 takoje. Glavnoje v drifte 2 veshchi adrenalin i pontu =) ved6 sam sport nachalsja s chego, s togo chto kakojto japoshka reshul popontavatsja. Vot i vse mechtajyt stat6 DK
Ну ты мог бы и постыдиться говорить такие вещи!!!
Дрифт это культура это навыки это сила духа, но не как не понты! В дрифте ты не понтанёшься приехав на крутой машине, её ещё надо уметь водить не по прямой, а в боковом скольжении, а тут без опыта никуда!
А вот про Япошку я тебе делаю замечание!!! Потому что он в коем то виде оратор, учитель... Ты очень мало литературы прочёл, а говорищ такие вещи, непорядок!
Ни чё, мы тебя научим... не только боком ездить, но и любить культуру дрифта!
А пока читай, смотри и готовся к познанию нового!!!
Извеняюсь за off top
- vovapsix
- дріфтун
- Повідомлень: 25
- З нами з: 29 квітня 2008, 02:46
- Звідки: Colchester (UK) / L'viv (UA)
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
Ne pojmi menja nepravil6no ja ne govorjy chto drift pojevilsja ot fil6mov, ni v kojem slychaje ja prosto govorjy chto popyljarnosti mirovoj drifty pridali kakraz fil6mu. Razve nikto iz vas ne zametil chto imenno posle takix fil6mov i yvelichilos6 sil6no kolichestvo kak i drifterov tak i tex kto pontyjetsja s rychnichkom =) Ja kakraz mnogo prochital poetomy i rvys6 naychitsjaЛЁwА писав:OFFvovapsix писав: Lesha eto vse Tokyo Drift =) posle prosmotra etogo fil6ma y naroda krusha sjexala =) y menja kakbu ona jexala do fil6ma ibo ja smotrel D1 a fil6m jeshche ysilil welanije povtorit6 takoje. Glavnoje v drifte 2 veshchi adrenalin i pontu =) ved6 sam sport nachalsja s chego, s togo chto kakojto japoshka reshul popontavatsja. Vot i vse mechtajyt stat6 DK
Ну ты мог бы и постыдиться говорить такие вещи!!!
Дрифт это культура это навыки это сила духа, но не как не понты! В дрифте ты не понтанёшься приехав на крутой машине, её ещё надо уметь водить не по прямой, а в боковом скольжении, а тут без опыта никуда!
А вот про Япошку я тебе делаю замечание!!! Потому что он в коем то виде оратор, учитель... Ты очень мало литературы прочёл, а говорищ такие вещи, непорядок!
Ни чё, мы тебя научим... не только боком ездить, но и любить культуру дрифта!
А пока читай, смотри и готовся к познанию нового!!!
Извеняюсь за off top
NISSAN Silvia S14
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
Тюнінгові деталі приїхали!
Робота почалась...
Встановили стабілізатори EIBACH.
як бачимо на машині з пробігом в 7000 км. вихлопна труба вже почала ржавіти. Як на мене стоковий вихлоп на цій машині просто ніякий, наявність двох каталізаторів та замалий діаметр кетбека насправді придушує потенціал легендарної "Вешки"
---
Тут видно знятий задній міст, в який вже встановили CUSCO самоблокуючийся 1,5 сторонній диференціал та іншу головну пару - котра допоможе нам "роздати" в більшому діапазоні максимальний крутний момент. Тим самим загубимо максимальну швидкість, зате збільшимо динаміку та можливість моменту зірвати "Зетку" в занос.
---
А ось і карбонове бездемферне щеплення EXEDY
---
Як бачимо на фото, щоб зняти КПП і встановити щеплення треба зняти кардан, і дуже сильно помучитись з кулісою, котру теж потрібно демонтувати, а це ой як не легко...
---
Одна з "найжирніших" дріфтових койловерних підвісок існуючих на сьогоднішній день. Реальний кастомний продукт. Титанові буйки, елементи газового механізму взяти в популярної японської фірми KYB. Причому, як показала декларація доставки - вага всього комплекта всього 35 кг. Це на 8 кг. менше ніж аналогічний JIC, GREDDY, на 6,5 кг. лекший від популярного однокласника TEIN.
Недаремно саме TANABE коштує в 1,5 рази дорожче.
далі буде...
Робота почалась...
Встановили стабілізатори EIBACH.
як бачимо на машині з пробігом в 7000 км. вихлопна труба вже почала ржавіти. Як на мене стоковий вихлоп на цій машині просто ніякий, наявність двох каталізаторів та замалий діаметр кетбека насправді придушує потенціал легендарної "Вешки"
---
Тут видно знятий задній міст, в який вже встановили CUSCO самоблокуючийся 1,5 сторонній диференціал та іншу головну пару - котра допоможе нам "роздати" в більшому діапазоні максимальний крутний момент. Тим самим загубимо максимальну швидкість, зате збільшимо динаміку та можливість моменту зірвати "Зетку" в занос.
---
А ось і карбонове бездемферне щеплення EXEDY
---
Як бачимо на фото, щоб зняти КПП і встановити щеплення треба зняти кардан, і дуже сильно помучитись з кулісою, котру теж потрібно демонтувати, а це ой як не легко...
---
Одна з "найжирніших" дріфтових койловерних підвісок існуючих на сьогоднішній день. Реальний кастомний продукт. Титанові буйки, елементи газового механізму взяти в популярної японської фірми KYB. Причому, як показала декларація доставки - вага всього комплекта всього 35 кг. Це на 8 кг. менше ніж аналогічний JIC, GREDDY, на 6,5 кг. лекший від популярного однокласника TEIN.
Недаремно саме TANABE коштує в 1,5 рази дорожче.
далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Fantom
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 158
- З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
- Звідки: Львів/Київ
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
Дуже цікавий проект, тимпаче, що машина Львівська ;)
Цікаво подивитись після тюнінгу як вона буде по Львову їздити :) :) :)
Цікаво подивитись після тюнінгу як вона буде по Львову їздити :) :) :)
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
Даєш дріфт у Львові! ))......а машинка буде брати участь у гонках? тих,що на 402?...цікаво буде побачити її в неділю на відкритті...
Re: NISSAN 350Z - 330HP Drift Project aka Vetal
а можна еще фоток работы чучуть посмотреть? или нету? Интересно как ставилось сцепление, койловеры, задний мост.