NISSAN SILVIA 200SX S14 400HP
Модератор: Andre
- МАКСИМУС
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 129
- З нами з: 01 листопада 2006, 13:35
- Звідки: з Кийова
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
прикольный кузов. чуть ли ни единственный кроме сливы и ская который мне нравится , но нужно его зделать и внешне более злым) и запоминающимся
-
- ламер
- Повідомлень: 6
- З нами з: 23 січня 2007, 23:26
- Звідки: Львівщина
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
Andre
якийсь розпливчатий бюджет)))
якийсь розпливчатий бюджет)))
- vovapsix
- дріфтун
- Повідомлень: 25
- З нами з: 29 квітня 2008, 02:46
- Звідки: Colchester (UK) / L'viv (UA)
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
[quote="МАКСИМУС"]прикольный кузов. чуть ли ни единственный кроме сливы и ская который мне нравится , но нужно его зделать и внешне более злым) и запоминающимся[/quote]
Ny snachala nado bydet naychitsja jezdit6 na etom zvere a potom mowna i s vidy zdelat6 ego dostojnum ))
Ny snachala nado bydet naychitsja jezdit6 na etom zvere a potom mowna i s vidy zdelat6 ego dostojnum ))
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
Ну що ж, давно не було выдомостей про цей проект...
Закину трошки:
Після перегріву Вовою мотроа, голову треба було трохи "доробляти"
Зробили голову. Нові бронзові направляючі клапанів, все гарно притерто, прикатано, розрайбовані камери згоряння, збільшені випускні та впускні канали в ГБЦ. Нові Гідрокомпенстори TOMEI, також Rocker Arm Stopper - планка для обмеження ходу рокерів TOMEI. Нові сальники. ГБЦ шліфована на 0,70 мм.
фото:
вид ГБЦ зверху без клапанів та розпредвалів
вид ГБЦ знизу без клапанів та розпредвалів
вид ГБЦ з клапанами.
Закину трошки:
Після перегріву Вовою мотроа, голову треба було трохи "доробляти"
Зробили голову. Нові бронзові направляючі клапанів, все гарно притерто, прикатано, розрайбовані камери згоряння, збільшені випускні та впускні канали в ГБЦ. Нові Гідрокомпенстори TOMEI, також Rocker Arm Stopper - планка для обмеження ходу рокерів TOMEI. Нові сальники. ГБЦ шліфована на 0,70 мм.
фото:
вид ГБЦ зверху без клапанів та розпредвалів
вид ГБЦ знизу без клапанів та розпредвалів
вид ГБЦ з клапанами.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
Також є і фото блоку:
Розточений блок під 87,08 мм. (стандарт - 85,00 мм) 0,08 мм - тепловий зазор для кованих поршнів.
Хонінгування циліндрів.
Поршня CP-PISTONS ковані, Шатуни - PAUTER ковані.
Вкладиші - корінь шатун - ACL - стандарт.
Коплект прокладок та сальників - стандарт NISSAN.
Ланцюг, натяжитель, заспокіювач - стандарт NISSAN.
Піддон GREDDY DRIFT Pro - розширений в сторони з спеціальними "шторками" для блокування
відтоку масла в сторону нахилу автомобіля.
двигунчик - його чекає 30 Garrett
Зібраний піддон GREDDY
Розточений блок під 87,08 мм. (стандарт - 85,00 мм) 0,08 мм - тепловий зазор для кованих поршнів.
Хонінгування циліндрів.
Поршня CP-PISTONS ковані, Шатуни - PAUTER ковані.
Вкладиші - корінь шатун - ACL - стандарт.
Коплект прокладок та сальників - стандарт NISSAN.
Ланцюг, натяжитель, заспокіювач - стандарт NISSAN.
Піддон GREDDY DRIFT Pro - розширений в сторони з спеціальними "шторками" для блокування
відтоку масла в сторону нахилу автомобіля.
двигунчик - його чекає 30 Garrett
Зібраний піддон GREDDY
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- 43RTG_alakS
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 173
- З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
- Звідки: Dortmund / Чернигов
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
Андре зачод!
побольше фоток и описания
побольше фоток и описания
- Fantom
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 158
- З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
- Звідки: Львів/Київ
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
Стахович рулить!
А голова після перегріву була покручена? правильно?
Низ голови ви шліфанули, а верх? там де постілі розпредвалів? вони там рівні???
Просто в мене ще колись давно коли була БМВ - після перегріву, також і постілі під розпредвалами теж повело і получається, що вал лежав на трьох середніх постелях а двох крайніх навіть не доторкались...
А голова після перегріву була покручена? правильно?
Низ голови ви шліфанули, а верх? там де постілі розпредвалів? вони там рівні???
Просто в мене ще колись давно коли була БМВ - після перегріву, також і постілі під розпредвалами теж повело і получається, що вал лежав на трьох середніх постелях а двох крайніх навіть не доторкались...
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
ось ще пару фоток, з дріфтовим піддоном.
На деяких фотках навіть видно наслідки якісного хонінгування
далі буде...
На деяких фотках навіть видно наслідки якісного хонінгування
далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix
Ясно що рулить!Fantom писав:Стахович рулить!
А голова після перегріву була покручена? правильно?
Низ голови ви шліфанули, а верх? там де постілі розпредвалів? вони там рівні???
Просто в мене ще колись давно коли була БМВ - після перегріву, також і постілі під розпредвалами теж повело і получається, що вал лежав на трьох середніх постелях а двох крайніх навіть не доторкались...
402m - 12,5c / 178 км/год.