Сторінка 2 з 11

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 08 вересня 2008, 14:11
МАКСИМУС
прикольный кузов. чуть ли ни единственный кроме сливы и ская который мне нравится , но нужно его зделать и внешне более злым) и запоминающимся

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 08 вересня 2008, 14:28
Andre
Зробимо :mrgreen:

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 09 вересня 2008, 01:20
Lyubomyr
Andre
якийсь розпливчатий бюджет)))

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 09 вересня 2008, 01:27
vovapsix
[quote="МАКСИМУС"]прикольный кузов. чуть ли ни единственный кроме сливы и ская который мне нравится , но нужно его зделать и внешне более злым) и запоминающимся[/quote]

Ny snachala nado bydet naychitsja jezdit6 na etom zvere a potom mowna i s vidy zdelat6 ego dostojnum ))

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 08 жовтня 2008, 17:02
Andre
Ну що ж, давно не було выдомостей про цей проект...
Закину трошки:

Після перегріву Вовою мотроа, голову треба було трохи "доробляти"
Зробили голову. Нові бронзові направляючі клапанів, все гарно притерто, прикатано, розрайбовані камери згоряння, збільшені випускні та впускні канали в ГБЦ. Нові Гідрокомпенстори TOMEI, також Rocker Arm Stopper - планка для обмеження ходу рокерів TOMEI. Нові сальники. ГБЦ шліфована на 0,70 мм.

фото:

Зображення

Зображення

Зображення

вид ГБЦ зверху без клапанів та розпредвалів

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

вид ГБЦ знизу без клапанів та розпредвалів

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

вид ГБЦ з клапанами.

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 08 жовтня 2008, 17:10
Andre
Також є і фото блоку:

Розточений блок під 87,08 мм. (стандарт - 85,00 мм) 0,08 мм - тепловий зазор для кованих поршнів.
Хонінгування циліндрів.

Поршня CP-PISTONS ковані, Шатуни - PAUTER ковані.
Вкладиші - корінь шатун - ACL - стандарт.
Коплект прокладок та сальників - стандарт NISSAN.
Ланцюг, натяжитель, заспокіювач - стандарт NISSAN.
Піддон GREDDY DRIFT Pro - розширений в сторони з спеціальними "шторками" для блокування
відтоку масла в сторону нахилу автомобіля.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

двигунчик - його чекає 30 Garrett ;)

Зображення

Зображення

Зібраний піддон GREDDY

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 09 жовтня 2008, 22:08
43RTG_alakS
Андре зачод!

побольше фоток и описания

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 10 жовтня 2008, 08:29
Fantom
Стахович рулить!

А голова після перегріву була покручена? правильно?
Низ голови ви шліфанули, а верх? там де постілі розпредвалів? вони там рівні???

Просто в мене ще колись давно коли була БМВ - після перегріву, також і постілі під розпредвалами теж повело і получається, що вал лежав на трьох середніх постелях а двох крайніх навіть не доторкались...

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 17 жовтня 2008, 12:26
Andre
ось ще пару фоток, з дріфтовим піддоном.
На деяких фотках навіть видно наслідки якісного хонінгування ;)

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

далі буде...

Re: NISSAN 200SX S14 400HP aka Vovapsix

Додано: 17 жовтня 2008, 13:09
Pasha
Fantom писав:Стахович рулить!

А голова після перегріву була покручена? правильно?
Низ голови ви шліфанули, а верх? там де постілі розпредвалів? вони там рівні???

Просто в мене ще колись давно коли була БМВ - після перегріву, також і постілі під розпредвалами теж повело і получається, що вал лежав на трьох середніх постелях а двох крайніх навіть не доторкались...
Ясно що рулить!