Що ж, мушу сказати, що машинка вже майже готова, заводиться, їздить.
Але є ще пару нюансів, над якими треба попрацювати.
Як виявилось масляна магістраль, комплект переносу фільтру від GREDDY - тече по всіс з'єднаннях, і нічого невдієш, оскільки діаметр шлангів - не стандартний. Приходиться все переробляти. Масла в мотор з дріфтовим піддоном + масляним радіатором і магістралями тепер влазить аж 6 л. А було 4!
Не все ясно зі старенькою проводкою, яка глючить через раз. Також є підводні цвяхи в роботі 750сс низькоомних форсунок з верхньою подачею. Спеціально для них ми купили і вживили в проводку спеціальний комутатор (сопряжитель) який зменшує опір. Кароче - ще мучимось... але машинка вже їздить..
Хотіли машинку на 30 травня на Дріфт в Києві раунд 1 - виставити - людям показати, але по-перше тече масло з масло подачі а також не було техпаспорта.
пару стареньких фоток
Старий ржавий комп і новенький APEX'i D-Jetro S15
(таке враження, що машина плавала дель, вся проводка окислена, всі з'єднання ржаві)
Паливний регулятор
Масляний радіатор та магістраль - АN10
Мастер Ромчик, помагає - 4 ранку... а він бодрий
Стоїть генератор, гідропідсилювач, радіатор з вентиляторами
прокладений вакуум, встановленні датчики та бустконтролер
От стільки проводочків прийшло в салон.. тепер ще треба розібратись - що і звдіки і куди вставити