Сторінка 1 з 5

FIAT COUPE Pininfarina 2.0 16V Turbo - 300 HP + NOS

Додано: 10 січня 2007, 07:24
Andre
Ось така машина потрапила нам в руки:

Fiat Coupe Pininfarina 2,0 16V Turbo - 170 к.с.

Клієнт замовив перероблення зовнішнього тюнінгу:
(передній бампер, пороги, спойлер, комплект ламбодверей, диски)

А також моторній тюнінг авто:
(турбокіт, інтеркулер кіт, переробка паливної системи, комплексний чіптюнінг, керамічне щеплення, маховик, вали 268, мокра система вприску N2O - NOS, і т.д)

Результатом має стати 300 к.с. без закисі азоту.






Зараз ми проводимо роботу з

Додано: 12 січня 2007, 12:03
Andre
Ось така машинка потрапила нам в руки.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Машинка приїхала з Харкова. Як ми бачимо вже був зроблений зовнішній тюнінг авто. Нажаль він виявився не дуже довговічним, оскільки був зроблений вручну без дотримання технології. Вже через два роки після встановлення харківською фірмою "ADS-tuning" - пороги почали відвалюватись, бампер передній та задній потріскали на місцях склеєння шкловолокном і т.д. Капот який теж був відлитий зі шкловолокна теж почав в місцях кріплення завіс трічкатись, а на швидкості більше 100 км/год - було страшно їхати - він дуже вібрував. Тому вирішили поставити замки на капот.

Клієнт погодився на заміну переднього бампера на тюнінговий бампер італійської фірми Aztena. Ми замовили бампер - Modena, пороги бокові, та трьохелементовий спойлер.

А поки воно все їхало ми зайнялись внутрішнім тюнінгом - який і є нашою стихією :)

Додано: 12 січня 2007, 12:13
Andre
Ось такий тут двигун 2,0 16 клапанів, подібний до легендарного двигуна Lancia Delta Integrale HF.
Зображення

Знятий випускний коллектор з турбіною
Зображення

Стоковий коллектор з турбіною.
Зображення

Цікаво, що хаузінги чомусь різні. Впускний Airresearch випускний Garrett. Але таке частенько трапляється в європейский автомобілях.
Зображення

Ось такий ми зробили нержавіючий фланець під новий колектор. Товщина 13мм.
Зображення

Нова турбіна на шарикопідшипниках Greddy T3. Турбіна нового покоління охолоджується не ОР (антифриз, тосол) а більшою безрестрікторною подачею моторного масла.
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Порівняння інтеркулерів. Стоковий - внутрішній об'єм охолоджуваного простору 4,5 літри - новий більш ширший та товстіший - 7,5 літрів. Фронтальна поверхня
обдуву в штатного інтеркулера менша0,0756 кв.м. - проти 0,1584 кв. м. площі в новому інтрекулері.
Зображення

Зображення

- продовження буде...

Додано: 12 січня 2007, 20:35
BCRacing
интересно за сколько такой пепелац стоковый можно взять ?

Додано: 13 січня 2007, 00:14
Andre
BCRacing писав:интересно за сколько такой пепелац стоковый можно взять ?
http://www.aso-motorsport.com/catalog/p ... iat_coupe/

Додано: 14 січня 2007, 20:21
Fly
ПРикольно! Хороший опис і фотки!
Успіхів

Додано: 18 січня 2007, 22:59
Andre
Фото за останніх пару днів:

Зображення

Зображення

Зняли клапанні кришки,


Зображення

Вже знята голова. Мотор має досить великий нагар, напевно хтось пропустив замінити 1-2 рази масло ;)

Зображення

Нагар важко відчищається навіть авіацінйим паливом. Але думаю справимось...

Зображення

Ось результат годинної роботи, поршні зняті, теж чистяться.

Зображення

Зображення

Так виглядає знята голова.

Зображення

Вже відчищена.

поршні з шатунами... Злий Андре ;)

Зображення

Всім веселих свят завтра...
Продовження буде...

Додано: 19 січня 2007, 16:16
GORGAN
Капот помойму взагалі досраки. Збоку на фото виглядає , ніби він не з тої машини. А так - зачодна афтівка. :)
Двіглик такий самий , як мій :), тільки коли мій розібрали, там ще було видно відмітини на поршнях від клапанів. Зустріч на ельбібля. :P
Андре, Стахович казав, що то такий самий двигун як в жигуля. :lol:

Додано: 19 січня 2007, 16:20
Andre
GORGAN писав:Капот помойму взагалі досраки. Збоку на фото виглядає , ніби він не з тої машини. А так - зачодна афтівка. :)
Двіглик такий самий , як мій :), тільки коли мій розібрали, там ще було видно відмітини на поршнях від клапанів. Зустріч на ельбібля. :P
Андре, Стахович казав, що то такий самий двигун як в жигуля. :lol:
Це ж турбований мотор ... Мотор не простий.. Навіть поршні з тифлоновим покриттям...
крім того мені здається заскладна система приводу ремнів.. два баласира два ремні + ручийковий ремінь. Ремінь балансира двухсторонньозубчатий. Сальники всі міняли - тече зараза. Зі задньої заглушки тильного балансира теж валило масло. Розібрались
Але в принципі - має поїхати весело з дудкою GREDDY...

Ти якщо у Львові заїжджай... ;) На Гвардійську.. Дзвони

Додано: 19 січня 2007, 16:43
GORGAN
Зовнішньо з вигляду двигун такий самісінький. Тільки для купешного прикрутили турбіну. Маньяки.
Мені балансіри хотіли зняти взагалі, але по - перше сказали готуватись до вібрації на 3 тис обертах, по - друге - майстер сказав, що балансіри на пітшипниках а не на сраних втулках як в японяк :D, тому їх знімати нема змісту, сильно вони там не заважають. Я тільки всі роліки і пітшипники нові покупляв.
Андре, може давай собі рило залєєм троха, га? :wink: