FIAT COUPE Pininfarina 2.0 16V Turbo - 300 HP + NOS

Автомобілі котрі ми зробили / портфоліо

Модератор: Andre

Аватар користувача
bankbond
ламер
Повідомлень: 6
З нами з: 02 січня 2007, 16:57
Звідки: Харків

Непрочитане повідомлення bankbond » 20 січня 2007, 01:33

GORGAN писав:Капот помойму взагалі досраки. Збоку на фото виглядає , ніби він не з тої машини.
Бампер битий, тому обвис вiд капоту пiд кутом до землi. Отож через щiлину капот мов не рiдний. Там переробка капоту вiд стокового - лише ноздрi, збоку майже не видно.

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 20 січня 2007, 02:04

А ось і власник з'явився. Харківчанин - Олег. Вітаємо -вітаємо ;)
Не переживай - скоро вона буде в Тебе. Що там з дисками - опреділився?
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
GORGAN
ламер
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2007, 16:08
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення GORGAN » 22 січня 2007, 15:46

Ясненько. В будь якому випадку, машинка "весела" і буде ще веселіша після встановлення такого "дорослого" равлика. :) Тому капот - то питання другого плану.
Треба б якось заїхати глянути на пепелац.
Про блєху знаєте?

Аватар користувача
GORGAN
ламер
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2007, 16:08
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення GORGAN » 22 січня 2007, 18:58

Андре, ну що там новенького ?
Про блєху знаєте?

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 23 січня 2007, 03:11

Ось так відчистили голову. Збільшили випускні канали. Їх там не 4 як у звиклих машин. Там йдуть по два окремих на випусний ранер з головки - типу від кожного клапана окремо і аж до самого коллектора присутня роздільна стіночка між каналами.


Зображення

Поршні теж прийлось відчищати від попереднього нагару, який був навіть під кільцями, котрий і не давав ім щільно сісти в паз. Поставили комплект нових кілець

Зображення

Поршні вже на місці ;)

Зображення

Прокладка ГБЦ
Зображення

Замінили передні сальники розпедвалів та передній сальник колінвалу.

Зображення

Поставив новий бензонасов Walbro 255л./год. (тримає до 500 к.с.)

Зображення

Далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 25 січня 2007, 08:41

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
bankbond
ламер
Повідомлень: 6
З нами з: 02 січня 2007, 16:57
Звідки: Харків

Непрочитане повідомлення bankbond » 25 січня 2007, 13:02

Андре, тут http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.p ... 051&page=1 про розгiн fiat coupe. Пишуть, що для рiдних поршнiв 300к.с. - верхня планка

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 25 січня 2007, 17:08

bankbond писав:Андре, тут http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.p ... 051&page=1 про розгiн fiat coupe. Пишуть, що для рiдних поршнiв 300к.с. - верхня планка
Прочитав все уважно, багато з чим згідний, але не зі всім.
Багато з того, що там написано ми вже зробили і це приємно :) - в правильному напрямку рухаємося ;)
Але дечого, що знаю я на своєму досвіді, що ми вже зробили в Твоєму авто - там не зазначено. Це теж приємно - вони не все знають ;)

Щодо сил - думаю, що більше на колесах ми і не будемо знімати. На колінвалу якщо міряти буде показувати більше.
Просто дути більше нід 1,5-1,6 бара ми не будемо спеціально - оскільки мотор не новий, причому поршні стоять вже 4/10 - тобто міняні і вкладиші теж не стокові - 0,010 - тому ми спеціально настрожм так APEX'i буст контролер, щоби максимальне знаяення надуву було 1,6 надлишку, при тому, що турбіна може надути до 2,25 бара при 6000 об/хв. і наші форсунки це дозволяють (430 сс) - як правило розрахунок по максимуму більш-менш вірний саме при 2 літровому турбованому моторі - 430сс - до 400-450 сил, залежно від прошитих паливних карт.
В мене в Мітсу взагалі я поставив 1000сс ( 1 літр/хв - пікова пропускна спроможність) при тому, що заводські були 370сс, але замість штатного компа (ECU) я поставив АЕМ EMS - manager - а в ньому я можу занижати і завищувати час, тривалість вприску в мілісекундах - тому наприклад просто прописавши собі в три рази меншу тривалість вприску я міг би їздити на стоковому двигуні з 1000сс інжекторами. В Тебе в Фіаті так не зробиш, тому ми просто поставили форсунки максимальної пропускної спроможності з розрахунком на те, щоб в топовому режимі їзди ти щеміг використати мокру систему вприску азоту. А при кожноденній їзді форсунки будуть працювати впівсили, при оборотах вище 4000-4200 об/хв. паливні карти будуть прописані таким чином щоби при пікових оборотах 7900-8000 об/хв. форсунки виходили на 85% своєї спроможності залишаючи потенціал для азоту.

Мені здається краще їздити на 300 сильному авто + закись азоту і знати, що воно буде їхати - ніж вдути в двигун все що можна по максимуму і через пару тисяч робити знову капіталку.
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
bankbond
ламер
Повідомлень: 6
З нами з: 02 січня 2007, 16:57
Звідки: Харків

Непрочитане повідомлення bankbond » 25 січня 2007, 19:06

Андре, я не кажу, що 300 мало i треба знiмати ще! Питання чи витримають тi поршнi 300кс+NOS.

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1767
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Непрочитане повідомлення Andre » 26 січня 2007, 00:44

bankbond писав:Андре, я не кажу, що 300 мало i треба знiмати ще! Питання чи витримають тi поршнi 300кс+NOS.

Якщо Ти будеш нормально прогрівати холодну машину перед стартом (зранку) Якщо ти уважно будеш слідкувати за маслом, якістю бензину, будеш лити тільки те масло, що я скажу, відстроїш собі нормальну сигналку з турботаймером який буде справно працювати...
- то пару разів на місяць Ти можешь втиснути 300-350 сил з неї для пафосу або просто для задоволення. І так вона прослужить довго. Якщо розривати її кожен день - таким чином, тобто драг і т.д. - тоді краще я тобі дістану поршні і шатуни і Поміняєм їх Тобі пізніше.
Спочатку давай вона поїде і ми побачимо що з того вийде...

Диски???
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Відповісти