Прочитав все уважно, багато з чим згідний, але не зі всім.
Багато з того, що там написано ми вже зробили і це приємно
- в правильному напрямку рухаємося
Але дечого, що знаю я на своєму досвіді, що ми вже зробили в Твоєму авто - там не зазначено. Це теж приємно - вони не все знають
Щодо сил - думаю, що більше на колесах ми і не будемо знімати. На колінвалу якщо міряти буде показувати більше.
Просто дути більше нід 1,5-1,6 бара ми не будемо спеціально - оскільки мотор не новий, причому поршні стоять вже 4/10 - тобто міняні і вкладиші теж не стокові - 0,010 - тому ми спеціально настрожм так APEX'i буст контролер, щоби максимальне знаяення надуву було 1,6 надлишку, при тому, що турбіна може надути до 2,25 бара при 6000 об/хв. і наші форсунки це дозволяють (430 сс) - як правило розрахунок по максимуму більш-менш вірний саме при 2 літровому турбованому моторі - 430сс - до 400-450 сил, залежно від прошитих паливних карт.
В мене в Мітсу взагалі я поставив 1000сс ( 1 літр/хв - пікова пропускна спроможність) при тому, що заводські були 370сс, але замість штатного компа (ECU) я поставив АЕМ EMS - manager - а в ньому я можу занижати і завищувати час, тривалість вприску в мілісекундах - тому наприклад просто прописавши собі в три рази меншу тривалість вприску я міг би їздити на стоковому двигуні з 1000сс інжекторами. В Тебе в Фіаті так не зробиш, тому ми просто поставили форсунки максимальної пропускної спроможності з розрахунком на те, щоб в топовому режимі їзди ти щеміг використати мокру систему вприску азоту. А при кожноденній їзді форсунки будуть працювати впівсили, при оборотах вище 4000-4200 об/хв. паливні карти будуть прописані таким чином щоби при пікових оборотах 7900-8000 об/хв. форсунки виходили на 85% своєї спроможності залишаючи потенціал для азоту.
Мені здається краще їздити на 300 сильному авто + закись азоту і знати, що воно буде їхати - ніж вдути в двигун все що можна по максимуму і через пару тисяч робити знову капіталку.