Фото Фіата в день його передачі власнику...
Фото зроблені не мною, але там десь видно і мене, навть видно Пашин білий ВРХ вагон
Удачі власнику Олегу.
З компютера втомобіля була зчитана прога ECU ы тепер над нею працюють професыонали - тому, що штатний блок управлыння двигуном не мав в собы прошитих паливних карт быльше як на 1,2 надуву. Ми на APEX'i буст котролері виставили відсічку в 1,1 бар. надуву. І тепер автомобіль на обкатці. Через 2-3 тис. км автомобіль приїде в Київ на встановлення нової прошивки в комп розрахованої до надуву в 1,6-1,8 бар. Причому, що сучасна "безводяна" турбіна HKS нового покоління на двійних шарикопідшипниках готова дути до 2,5!!!
Добилися того, що турбо ями не було взагалі, лаг був зведений до мінімума.
Прикол в чому, що при включенні турбіни на 2950-3000 оборотів вже на 3500 вона мала 0,8 бар. а при 3900 повний, дозволений бустконтролером, надув в 1,1 бара!
З таким надувом вже і приходилось набирати решту обертів...
На даний момент не хотілось крутити більше 5-6 тис оборотів - мотор всетаки на обкатці.
Але ми не втримались і приїхавши до Києва цілу ніч тестили "розривали" машинку перед віддачею власнику. Весь Поділ чув нашого фіата і Пашине Субару ВРХ.
Яке чомусь на прямих відрізках на старті виривалося вперед але після 20-30 метрів Фіат впевнено наздоганяв важчого Японського супротивника і потім випереджав його на корпус на відрізку 400-500 метрів! І це при надуві всього 1,1 бар. - отже при надуві в 1,6 бар. буде щось веселіше - причому набагато.
Плюс в Харків поїхала мокра 75 сильна система Закисі Азоту. Вона теж за пару тижнів приїде з Фіатом до Києва і буде встановлюватись.
Думаю 350 сил без закисі буде 100%.
З закиссю боюсь назвати цю суму для майже некерованої машинки з таким мотором!
Далі буде...