CHEVROLET Camaro - 1000 HP aka Che-Guevara
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Дуже довго виставляли двигун, але нарешті виставили.
Двигун змістили в салон на 8 см, щоб перенести центр тяжесті ближче до задньої осі. Так, кардан прийдеться різати, вкорочувати
Мотор виставили так, щоб і нові коллектура було де запхати, так щоб було місце на радіатор та інтеркулери, так щоб зпереду стала новенька драгова рульова рейка, так щоб він став рівно над переробеною балкою, на якій ми робимо зараз спеціальні трубчаті конструкції які будуть тримати двигун.
В салоні прийшлось вирізати "колокол" виступаючу частину над кпп.
Замінили стандартну половину впускного коллектора на HOLLEY котра розрахована на 4-ох дроссельний впуск.
Пару фото:
тимчасова конструкція для виставлення мотору, потім вона ліквідується
Тут видно частин модифікованої балки. Квадратний проміжок зправа для проходу рульової колонки до рейки.
Гігантські сліки HOOSIER чекають теплої зустрічі з асфальтом
Двигун змістили в салон на 8 см, щоб перенести центр тяжесті ближче до задньої осі. Так, кардан прийдеться різати, вкорочувати
Мотор виставили так, щоб і нові коллектура було де запхати, так щоб було місце на радіатор та інтеркулери, так щоб зпереду стала новенька драгова рульова рейка, так щоб він став рівно над переробеною балкою, на якій ми робимо зараз спеціальні трубчаті конструкції які будуть тримати двигун.
В салоні прийшлось вирізати "колокол" виступаючу частину над кпп.
Замінили стандартну половину впускного коллектора на HOLLEY котра розрахована на 4-ох дроссельний впуск.
Пару фото:
тимчасова конструкція для виставлення мотору, потім вона ліквідується
Тут видно частин модифікованої балки. Квадратний проміжок зправа для проходу рульової колонки до рейки.
Гігантські сліки HOOSIER чекають теплої зустрічі з асфальтом
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- che_guevara
- маскл дядя
- Повідомлень: 49
- З нами з: 07 травня 2007, 16:00
- Звідки: понаїхали ?
- Fantom
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 158
- З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
- Звідки: Львів/Київ
- Контактна інформація:
Re: CHEVROLET Camaro - 1000 HP aka Che-Guevara
Насправді дуже цікавий проект. Реально думаю єдиний в своєму роді в європі.
Американські мускули (ще й дуже накачені мускули - 8,2) плюс сучасні технології, твінтурбо твінскрольний надув...
Я не вірю Андре, який каже, що буде 900-1000 сил. Він просто вийо..ється.
Впевнений, що при правильній і грамотній настройці буде далеко за 1200-1300 сил.
А от питання як воно буде з місця рушати - думаю залишається відкритим.
Американські мускули (ще й дуже накачені мускули - 8,2) плюс сучасні технології, твінтурбо твінскрольний надув...
Я не вірю Андре, який каже, що буде 900-1000 сил. Він просто вийо..ється.
Впевнений, що при правильній і грамотній настройці буде далеко за 1200-1300 сил.
А от питання як воно буде з місця рушати - думаю залишається відкритим.
- che_guevara
- маскл дядя
- Повідомлень: 49
- З нами з: 07 травня 2007, 16:00
- Звідки: понаїхали ?
Re: CHEVROLET Camaro - 1000 HP aka Che-Guevara
[quote="Fantom"]Насправді дуже цікавий проект. Реально думаю єдиний в своєму роді в європі.
Американські мускули (ще й дуже накачені мускули - 8,2) плюс сучасні технології, твінтурбо твінскрольний надув...
Я не вірю Андре, який каже, що буде 900-1000 сил. Він просто вийо..ється.
Впевнений, що при правильній і грамотній настройці буде далеко за 1200-1300 сил.
А от питання як воно буде з місця рушати - думаю залишається відкритим.[/quote]
вынуждены будут настроить до 1000 сил для того чтобы:
1. выдержали мост и коробка
2. можно было тронуться с места.
Американські мускули (ще й дуже накачені мускули - 8,2) плюс сучасні технології, твінтурбо твінскрольний надув...
Я не вірю Андре, який каже, що буде 900-1000 сил. Він просто вийо..ється.
Впевнений, що при правильній і грамотній настройці буде далеко за 1200-1300 сил.
А от питання як воно буде з місця рушати - думаю залишається відкритим.[/quote]
вынуждены будут настроить до 1000 сил для того чтобы:
1. выдержали мост и коробка
2. можно было тронуться с места.