MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red aka Maxim
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red aka Maxim
MITSUBISHI 3000GT SL Automat 1992 року випуску.
-----------------
Автомобіль був спочатку зроблений в салоні. Інтер'єром займалась відома в Києві компанія, котра перетворила стандартний салон цього авто в червно "диво". Викинувши задні сидження - звільнилось місце під серйозну акустику.
Детальны фото э тут: http://www.cartuning.avers-c.com.ua/our ... 000gt.html
Після цього тюнінгу - власник перемалював машину повністю заново. Його все влаштовувало в ній крім того, що вона просто не їхала. Автомобіль 1992 року випуску був тупішим від звичайної дев'ятки. Тоді людина звернулась до нас.
Перед якимось тюнінговим втручанням - ми розібрались чи техніка є в робочому стані і були розчаровані. Прийшлось зняти ГБЦ, шліфанути їхню поверхню, поміняти прокладки ГБЦ, ремінь ГРМ з роліками, розібравши впускний коллектор викинути нафіг систему додаткових дроселів - після чого заваривши аргоном отвори. Також прийшлось замінити лямдазонд, промити форсунки і поміняти бензонасос на Walbro 255л/г. - після чого в двигун залили масло MOTUL поставили нові свічки з проводами. Автомобіль завели - я проїхався, ну став він відчутно динамічнішим - ну але на своїх 226 сил ну не їхав ніяк. Таке враження, що стартував він на Драйві з третьої передачі і на ній кволо розганявся, хоча на нейтральній передачі крутив 7700 об/хв без проблем. Після "танців з бубнами" - машина відправилась до майстра по АКП, де їй поміняли проводку АКП і комп'ютер. Після чого - всі прозріли, машина стала така як має бути - почала класно набирати швидкість, плавно переключатись і т.д Але автомат всеодно тупий і допотопний...
-----------------
Автомобіль був спочатку зроблений в салоні. Інтер'єром займалась відома в Києві компанія, котра перетворила стандартний салон цього авто в червно "диво". Викинувши задні сидження - звільнилось місце під серйозну акустику.
Детальны фото э тут: http://www.cartuning.avers-c.com.ua/our ... 000gt.html
Після цього тюнінгу - власник перемалював машину повністю заново. Його все влаштовувало в ній крім того, що вона просто не їхала. Автомобіль 1992 року випуску був тупішим від звичайної дев'ятки. Тоді людина звернулась до нас.
Перед якимось тюнінговим втручанням - ми розібрались чи техніка є в робочому стані і були розчаровані. Прийшлось зняти ГБЦ, шліфанути їхню поверхню, поміняти прокладки ГБЦ, ремінь ГРМ з роліками, розібравши впускний коллектор викинути нафіг систему додаткових дроселів - після чого заваривши аргоном отвори. Також прийшлось замінити лямдазонд, промити форсунки і поміняти бензонасос на Walbro 255л/г. - після чого в двигун залили масло MOTUL поставили нові свічки з проводами. Автомобіль завели - я проїхався, ну став він відчутно динамічнішим - ну але на своїх 226 сил ну не їхав ніяк. Таке враження, що стартував він на Драйві з третьої передачі і на ній кволо розганявся, хоча на нейтральній передачі крутив 7700 об/хв без проблем. Після "танців з бубнами" - машина відправилась до майстра по АКП, де їй поміняли проводку АКП і комп'ютер. Після чого - всі прозріли, машина стала така як має бути - почала класно набирати швидкість, плавно переключатись і т.д Але автомат всеодно тупий і допотопний...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
Круто, а тюнинг???
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
ТЮНІНГ ТЕХНІЧНИЙ:Suren писав:Круто, а тюнинг???
- Випускні рівнодовгі коллектора з прийомною трубою DC-SPORT (нержавіюча сталь),
- Випускна система (кетбек) BORLA,
- Впускний кіт K&N Typhoon,
- Паливний насос WALBRO 255 л/г.,
- Свічки Ірідієві NGK Sport,
- Провода свічні MAGNECOR,
- Передня Гальмівна система WILWOOD (диски гальмівні перфоровані - 330мм, 4-ох поршневі гальмівні супорти + кераміко-металічні гальмівні колодки + армовані гальмівні шланги),
- Шпильки ГБЦ ARP,
- Прокладки металічні ГБЦ СOMETIC (стандарт),
- Переробка впускного коллектора (викидання багатодросельної допоміжної системи),
- Всі рідини, мастила, тоссол, гальмівна рідина, масло в АКП - MOTUL,
ЗОВНІШНІЙ ТЮНІНГ:
- Алюмінієві легкосплавні диски 18х8 KAZERA,
- Нова головна оптика TYC ("хрусталя")
- Біксенон PHILIPS + ксенон в протитуманны фари,
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
Впускний кіт
Старі чавунні коллектори
Стара кончена прийомна труба (вхід з задньої половини блока зроблено перпендикулярно - це дуже тупить автомобіль і не дає правильно працювати двигуну)
Правильні рівнодовгі коллектора з прийомною трубою, де при роботі двигуна створюється розрідження - тим самим після проходу вихлопної суміші одним ранором - вона затягує суміш з сусіднього.
Провода і свічечки
Вихлопна система BORLA - 14508
http://www.borla.com/products/product_d ... 08&ref=cat
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Fantom
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 158
- З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
- Звідки: Львів/Київ
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
Жирок!!! Майже такий комплектик як і в мене стоїть...
Тільки в мене ще є облекшений маховик
Тільки в мене ще є облекшений маховик
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
может ему турбины поставить? или компрессор прикрутить???
- srt
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 55
- З нами з: 29 листопада 2007, 21:44
- Звідки: Kiev
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
[quote="Suren"]может ему турбины поставить? или компрессор прикрутить???[/quote]
Зачем они ему, автомобиль же на автомате и переднеприводный. Думаю не стоит заморачиваться...
Версия SL - легче на 360 кг. от турбированой версии - соответсвенно думаю 250 сил для этой машины в сам раз на переднем приводе. Поверь у меня есть Додж передниприводный с 350 силами, примерно такого же веса - просто не реально ездить - постоянно букс передних колёс.
Зачем они ему, автомобиль же на автомате и переднеприводный. Думаю не стоит заморачиваться...
Версия SL - легче на 360 кг. от турбированой версии - соответсвенно думаю 250 сил для этой машины в сам раз на переднем приводе. Поверь у меня есть Додж передниприводный с 350 силами, примерно такого же веса - просто не реально ездить - постоянно букс передних колёс.
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
Согласен на 200%.srt писав:думаю 250 сил для этой машины в сам раз на переднем приводе. Поверь у меня есть Додж передниприводный с 350 силами, примерно такого же веса - просто не реально ездить - постоянно букс передних колёс.
В Ромчика Фантома - машина буксует в атмосфере три первых передачи - правда она у него на ручке... Тут автомат.
Я думаю реальных 250 сил сделать сможем, но автомат всеравно туповат, даже при режиме Power. Двигатель крутиться 7700 об/мин без проблем..
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red fairy storm
Вигляд під капотом після встановлення впускного кіта.
Починаєм встановлювати гальма!
Починаєм встановлювати гальма!
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ