MITSUBISHI 3000GT SL Black&Red aka Maxim
Додано: 27 листопада 2009, 15:59
MITSUBISHI 3000GT SL Automat 1992 року випуску.
-----------------
Автомобіль був спочатку зроблений в салоні. Інтер'єром займалась відома в Києві компанія, котра перетворила стандартний салон цього авто в червно "диво". Викинувши задні сидження - звільнилось місце під серйозну акустику.
Детальны фото э тут: http://www.cartuning.avers-c.com.ua/our ... 000gt.html
Після цього тюнінгу - власник перемалював машину повністю заново. Його все влаштовувало в ній крім того, що вона просто не їхала. Автомобіль 1992 року випуску був тупішим від звичайної дев'ятки. Тоді людина звернулась до нас.
Перед якимось тюнінговим втручанням - ми розібрались чи техніка є в робочому стані і були розчаровані. Прийшлось зняти ГБЦ, шліфанути їхню поверхню, поміняти прокладки ГБЦ, ремінь ГРМ з роліками, розібравши впускний коллектор викинути нафіг систему додаткових дроселів - після чого заваривши аргоном отвори. Також прийшлось замінити лямдазонд, промити форсунки і поміняти бензонасос на Walbro 255л/г. - після чого в двигун залили масло MOTUL поставили нові свічки з проводами. Автомобіль завели - я проїхався, ну став він відчутно динамічнішим - ну але на своїх 226 сил ну не їхав ніяк. Таке враження, що стартував він на Драйві з третьої передачі і на ній кволо розганявся, хоча на нейтральній передачі крутив 7700 об/хв без проблем. Після "танців з бубнами" - машина відправилась до майстра по АКП, де їй поміняли проводку АКП і комп'ютер. Після чого - всі прозріли, машина стала така як має бути - почала класно набирати швидкість, плавно переключатись і т.д Але автомат всеодно тупий і допотопний...
-----------------
Автомобіль був спочатку зроблений в салоні. Інтер'єром займалась відома в Києві компанія, котра перетворила стандартний салон цього авто в червно "диво". Викинувши задні сидження - звільнилось місце під серйозну акустику.
Детальны фото э тут: http://www.cartuning.avers-c.com.ua/our ... 000gt.html
Після цього тюнінгу - власник перемалював машину повністю заново. Його все влаштовувало в ній крім того, що вона просто не їхала. Автомобіль 1992 року випуску був тупішим від звичайної дев'ятки. Тоді людина звернулась до нас.
Перед якимось тюнінговим втручанням - ми розібрались чи техніка є в робочому стані і були розчаровані. Прийшлось зняти ГБЦ, шліфанути їхню поверхню, поміняти прокладки ГБЦ, ремінь ГРМ з роліками, розібравши впускний коллектор викинути нафіг систему додаткових дроселів - після чого заваривши аргоном отвори. Також прийшлось замінити лямдазонд, промити форсунки і поміняти бензонасос на Walbro 255л/г. - після чого в двигун залили масло MOTUL поставили нові свічки з проводами. Автомобіль завели - я проїхався, ну став він відчутно динамічнішим - ну але на своїх 226 сил ну не їхав ніяк. Таке враження, що стартував він на Драйві з третьої передачі і на ній кволо розганявся, хоча на нейтральній передачі крутив 7700 об/хв без проблем. Після "танців з бубнами" - машина відправилась до майстра по АКП, де їй поміняли проводку АКП і комп'ютер. Після чого - всі прозріли, машина стала така як має бути - почала класно набирати швидкість, плавно переключатись і т.д Але автомат всеодно тупий і допотопний...