MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
Цей мега проект - рідна сестричка моєї машини...
Буде побудований на двох турбінах. Розрахункова потужність 600+ НР.
фото автомобіля:
список того, що буде встановлено:
ДВИГУН
1. Колінчатий вал кований - Forget Gen II,
2. Підсилені подушки двигуна - Ralliart - 4 шт.,
3. Кевларовий ремінь ГРМ - Powerenterprise,
4. Прокладки багатослойні нерж. ГБЦ Head Gaskets - COMETIC 8.0,
5. Оригінальний комплект прокладок і сальників - ОЕМ,
6. Шпильки ГБЦ - ARP,
7. Вкладиші ковані - CLEVITE (корінь, шатун, півмісяці),
8. Дросельна заслонка - OMNITEC 76мм.,
9. Впускний колектор - KURUMA MOTORING (вхід 76мм. - алюмінієвий),
10. Термостат - 76 градусів ARC,
11. Масляний насос - RALLIART,
12. Водяний насос - OEM,
13. Ковані поршня + 3мм. (3125сс) СС 8,0:1 + кільця - ROSS 3SX 93мм,
15. Ковані шатуни - PAUTER + ARP2000 болти шатунні,
16. Кришка радіатора - BLITZ 1.3 Bar,
17. Масло для мотора - MOTUL 300V 20W60 - 6 л.,
18. Збільшений алюмінієвий радіатор KOYO Racing,
19. Два супервентилятора - SuperBlade 12000 об/хв.,
20. Гідрокомпенсатори - 3SX зі збільшеним входом,
РОБОТА:
1. Робота по мотору (зборка блоку, встановлення всього вищеперечисленого),
2. Розточка блоку з фальшголовами + хонінгування,
3. портинг ГБЦ.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ПАЛИВНА СИСТЕМА
21. Паливні збільшені рейки верхньої подачі - 3SX,
22. Форсунки - 880сс - PRECISION 6 шт.,
23. Паливні фільтра грубої очистки - SUMMITRACING - 2 шт.,
24. Паливний механічний регулятор тиску - AEROMOTIVE,
25. Два внутрішні насоси - Walbro 255 л/г.,
26. Фітінги на рейку, обратку, насоси, регулятор - SUMMITRACING,
27. Армовані тефлонові паливні магістралі - RUSSEL - 9м.,
28. Паливний фільтр тонкої очистки - AEROMOTIVE 100 мікрон,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
2. Фітінгування з'єднань,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ПІДВІСКА / КУЗОВ
1. Комплект широкого кузова - CIANCI USA (4 крила),
2. Повний обвіс кузова (пер. бампер, зад. бампер, пороги) CIANCI USA
3. Капот облекшений CIANCI USA,
4. Фари с 2000 року ОЕМ
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
2. Перефарбування автомобіля,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ТУРБОКІТ / ВПУСКНА І ВИПУСКНА СИСТЕМА
32. Турбокіт на дві турбіни з колекторами + даунпайпи + мідпайп + прокладки + 2 вестгейти TIAL 38mm + 2 турбіни GARRETT GT2876RS + всі магістралі маслоподачі і зливу + всі магістралі подачі ОР і зливу з турбін - 3SX,
33. Вихлопна система кетбек - BORLA 3 дюйми,
34. Фронтальний інтеркулер кіт - BLITZ (з двох турбін зводить потоки в один інтеркулер + силіконові патрубки + Т-болт хомути - 16 шт.),
35. Текстолітова прокладка під впускний колектор,
36. Перепускний клапан - TIAL Q-band 50мм.,
37. Термостійкі бінти для коллекторів та даунпайпів - DEI,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ГАЛЬМА / КОЛЕСА / ПРИВІД
38. Гальмівна система BigBrake kit - Rotora 6-Piston Front 355mm + BigBrake kit Rotora 4-piston Rear 355mm (включає в себе 4 збірних керамікометалічних гальмівних диски з компенсаторами + комплект армованих шлангів + 4 супорти (два передніх 6 поршневих і два задніх 4 поршневих) + суперстрітові гальмівні колодки - 2000 градусів),
39. Підсилений робочий цилінр щеплення RALLIART,
40. Диски колісні 9,0Jx18" - RAYS,
41. Передня блокіровка диференціалу LSD Quaife,
42. Двохдискове щеплення ATS PitroadM з маховиком - до 800 сил,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ЕЛЕКТРИКА / ЕЛЕКТРОНІКА / САЛОН
43. Бустконтролер - APEXi AVC-R чорний,
44. Широкополосний лямбдазонд - АЕМ UEGO,
45. Додаткові датчики - TOSER BF Series 60мм - 5 шт. (oil temp, oil press, fuel press, exhaust temp, water temp, + contol unit),
46. Блок управління двигуном - AEM EMS ECU,
47. МАР сенсор - АЕМ 3,5 бар,
48. Свічки ірідієві - BLITZ SPEC77 - 6 шт.
49. Свічні проводи - MAGNECOR,
50. Cистема вприску метанолу AEM Stage2,
51. Датчкик детонації - Ralliart,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
2. Настройка блоку управління двигуном,
3. Настройка вприску метанолу,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
От таке то нас чекає до кінця літа...
Чекайте фоток і коментарів - двіжуха починається...
Буде побудований на двох турбінах. Розрахункова потужність 600+ НР.
фото автомобіля:
список того, що буде встановлено:
ДВИГУН
1. Колінчатий вал кований - Forget Gen II,
2. Підсилені подушки двигуна - Ralliart - 4 шт.,
3. Кевларовий ремінь ГРМ - Powerenterprise,
4. Прокладки багатослойні нерж. ГБЦ Head Gaskets - COMETIC 8.0,
5. Оригінальний комплект прокладок і сальників - ОЕМ,
6. Шпильки ГБЦ - ARP,
7. Вкладиші ковані - CLEVITE (корінь, шатун, півмісяці),
8. Дросельна заслонка - OMNITEC 76мм.,
9. Впускний колектор - KURUMA MOTORING (вхід 76мм. - алюмінієвий),
10. Термостат - 76 градусів ARC,
11. Масляний насос - RALLIART,
12. Водяний насос - OEM,
13. Ковані поршня + 3мм. (3125сс) СС 8,0:1 + кільця - ROSS 3SX 93мм,
15. Ковані шатуни - PAUTER + ARP2000 болти шатунні,
16. Кришка радіатора - BLITZ 1.3 Bar,
17. Масло для мотора - MOTUL 300V 20W60 - 6 л.,
18. Збільшений алюмінієвий радіатор KOYO Racing,
19. Два супервентилятора - SuperBlade 12000 об/хв.,
20. Гідрокомпенсатори - 3SX зі збільшеним входом,
РОБОТА:
1. Робота по мотору (зборка блоку, встановлення всього вищеперечисленого),
2. Розточка блоку з фальшголовами + хонінгування,
3. портинг ГБЦ.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ПАЛИВНА СИСТЕМА
21. Паливні збільшені рейки верхньої подачі - 3SX,
22. Форсунки - 880сс - PRECISION 6 шт.,
23. Паливні фільтра грубої очистки - SUMMITRACING - 2 шт.,
24. Паливний механічний регулятор тиску - AEROMOTIVE,
25. Два внутрішні насоси - Walbro 255 л/г.,
26. Фітінги на рейку, обратку, насоси, регулятор - SUMMITRACING,
27. Армовані тефлонові паливні магістралі - RUSSEL - 9м.,
28. Паливний фільтр тонкої очистки - AEROMOTIVE 100 мікрон,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
2. Фітінгування з'єднань,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ПІДВІСКА / КУЗОВ
1. Комплект широкого кузова - CIANCI USA (4 крила),
2. Повний обвіс кузова (пер. бампер, зад. бампер, пороги) CIANCI USA
3. Капот облекшений CIANCI USA,
4. Фари с 2000 року ОЕМ
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
2. Перефарбування автомобіля,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ТУРБОКІТ / ВПУСКНА І ВИПУСКНА СИСТЕМА
32. Турбокіт на дві турбіни з колекторами + даунпайпи + мідпайп + прокладки + 2 вестгейти TIAL 38mm + 2 турбіни GARRETT GT2876RS + всі магістралі маслоподачі і зливу + всі магістралі подачі ОР і зливу з турбін - 3SX,
33. Вихлопна система кетбек - BORLA 3 дюйми,
34. Фронтальний інтеркулер кіт - BLITZ (з двох турбін зводить потоки в один інтеркулер + силіконові патрубки + Т-болт хомути - 16 шт.),
35. Текстолітова прокладка під впускний колектор,
36. Перепускний клапан - TIAL Q-band 50мм.,
37. Термостійкі бінти для коллекторів та даунпайпів - DEI,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ГАЛЬМА / КОЛЕСА / ПРИВІД
38. Гальмівна система BigBrake kit - Rotora 6-Piston Front 355mm + BigBrake kit Rotora 4-piston Rear 355mm (включає в себе 4 збірних керамікометалічних гальмівних диски з компенсаторами + комплект армованих шлангів + 4 супорти (два передніх 6 поршневих і два задніх 4 поршневих) + суперстрітові гальмівні колодки - 2000 градусів),
39. Підсилений робочий цилінр щеплення RALLIART,
40. Диски колісні 9,0Jx18" - RAYS,
41. Передня блокіровка диференціалу LSD Quaife,
42. Двохдискове щеплення ATS PitroadM з маховиком - до 800 сил,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ЕЛЕКТРИКА / ЕЛЕКТРОНІКА / САЛОН
43. Бустконтролер - APEXi AVC-R чорний,
44. Широкополосний лямбдазонд - АЕМ UEGO,
45. Додаткові датчики - TOSER BF Series 60мм - 5 шт. (oil temp, oil press, fuel press, exhaust temp, water temp, + contol unit),
46. Блок управління двигуном - AEM EMS ECU,
47. МАР сенсор - АЕМ 3,5 бар,
48. Свічки ірідієві - BLITZ SPEC77 - 6 шт.
49. Свічні проводи - MAGNECOR,
50. Cистема вприску метанолу AEM Stage2,
51. Датчкик детонації - Ralliart,
РОБОТА:
1. Встановлення всього вищеперечисленого,
2. Настройка блоку управління двигуном,
3. Настройка вприску метанолу,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
От таке то нас чекає до кінця літа...
Чекайте фоток і коментарів - двіжуха починається...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
не хілий списочок, до літа зберете???
- 43RTG_alakS
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 173
- З нами з: 21 лютого 2007, 01:58
- Звідки: Dortmund / Чернигов
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
серйозная подготовка этой машине грозит. Подход правильный - всё и сразу. Уважаю
Хозяину, за то что решился на такой шаг - зачёд.
Думаю бюджет превысил 50 тыс. долларов намного.
Или я ошибаюсь Андре?
Хозяину, за то что решился на такой шаг - зачёд.
Думаю бюджет превысил 50 тыс. долларов намного.
Или я ошибаюсь Андре?
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
Ну очень интересный проект будет надеюсь...
Твинтурбо 600 сил.. Веселуха...
Твинтурбо 600 сил.. Веселуха...
-
- Повідомлень: 0
- З нами з: 25 грудня 2009, 15:42
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
А какая конечная цель проекта? Под что строится? Драг, кольцо?!
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
Строится под Улицу, но при желании можна и в драге покататся и кольцо пройти.slayer2107 писав:А какая конечная цель проекта? Под что строится? Драг, кольцо?!
Автомобиль строится для хозяина, которому уже за 30. У него есть и СУВ и представительского класса автомобиль. А это так для души на выходной день, или если надо, летом быстро в Крым или в Донецк смотатся.
Авто будет на двух турбинах, будет ехать снизу и до отсечки, ровно - без драговых дёрганий, бутет польностью сбережён вес автомобиля, облекчатся существенно и конструктивно он не будет. Будет установлен Обвес фирмы CIANCI (есть в нашем интернет магазине) + капот той же фирмы + фары с поворотниками от американской модели 1999 года.
Тоесть автомобиль сможет ездить по городу в любую погоду, но при желании сможет надуватся до 1.6 бара без проблем при обьеме в 3.175 см3. Думю снять 600+ сил на 98 бензине с заправки думаю не ставит проблем.
пару фото:
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
-
- Повідомлень: 0
- З нами з: 25 грудня 2009, 15:42
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
понял, спасибо за ответ
- Fantom
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 158
- З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
- Звідки: Львів/Київ
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
Андре, знаю, що в Тебе зараз зі здоров'ям не все ок, але можна поцікавитись долею цієї машинки?
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
Машину забрали - тюнинг начинаетьсо!
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT TT 600HP - Red Fighter aka Andrej
Andre писав:Машину забрали - тюнинг начинаетьсо!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Нормульний тюнинг я з Максом придумав.....))))