MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer aka Uriy

Автомобілі котрі ми зробили / портфоліо

Модератор: Andre

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer aka Uriy

Непрочитане повідомлення Andre » 16 травня 2013, 22:59

Привіт всім цінителям Mitsubishi!

Почали і вдало закінчили неординарний ексклюзивний проект.
Було:

Mitsubishi Lancer X - 2.0 16V Mivec - 150 к.с. 198 Нм
Вага - 1367кг, час розгону 0-100км/год - 9,5 сек.
Час розгону 100км/год - 180км/год - 18 секунд
Максимальна швидкість - 200 км/год.
(Дані виробника)

Стало:

Mitsubishi Lancer X - 2.0 16V Mivec Turbo - 250 к.с. 310 Нм
Вага - 1397кг, час розгону 0-100км/год - 6,2 сек.
Час розгону 100км/год - 180км/год - 10 секунд
Максимальна швидкість - 230 км/год.
(Дані ASO-motorsport)

Деталі:
1. Турбіна з актуатором - Lancer X Ralliart,
2. Колектор випускний + даунпайп - Lancer X Ralliart,
3. Інтеркуллер фронтальний - Lancer Evo X,
4. Пайпінг інтеркуллера - частина від Lancer X Ralliart, частина - Custom made,
5. Перепускний клапан - Lancer X Ralliart,
6. Паливний насос - Lancer Evo X,
7. Паливна рейка з регулятором і виходом назад в бак - Lancer Evo X,
8. Паливні форсунки - Lancer Evo X,
9. МАР сенсор - Lancer Evo X,
10. Патрубок входу повітря з місцем для МАФ сенсора - Custom made,
11. Вакуумна розводка двигуна - Custom made,

Тюнінгові Деталі:
1. Широкополосний лямдазонд - AEM UEGO,
2. Датчик температури вихлопних газів - AEM EGT,
3. Бустконтролер - AEM TRU BOOST,
4. Подіум універсальний 3х52мм,
5. Розпорка передня - Ultimate Racing,
6. Мафлер (глушник) середній прямоточний - 70мм - Vibrant,
7. Мафлер (глушник) задній універсальний - 70мм - Vibrant,
8. Вихлопна система з нержавіючої сталі - 70мм - Custom made,
9. Прокладка ГБЦ - COSWORTH 1,3mm,
10. Подача и злив ОР рідини на турбіну та подача і злив масла з турбіни - Custom made,

Приблизний час роботи - 1 місяць.
Ціна роботи + деталей і матеріалів ~10000$

Детальніше розпишу внизу:
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer

Непрочитане повідомлення Andre » 07 серпня 2013, 21:33

Фото:

Зображення
Витягнули двигун (поміняти прокладку на вищу на машині не реально - нагадаю, що в цього двигуна привід ГРМ ланцюговий)

Зображення
Купа хламу

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Моторчик

Зображення
На заводі Мітсубіші не заморочувались, в атмоверсії для коллектора випускного зробили лише 5 отворів, типу навантаження невелике

Зображення

Зображення
А от нам прийшлось робити ще 5 та вкручувати шпильки, так як колектор з турбіною важчий і навантаження в два рази більше.

Зображення

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer

Непрочитане повідомлення Andre » 07 серпня 2013, 21:48

Продовження:

Зображення

Зображення

Зображення
Зната ГБЦ ;)

Зображення

Зображення

Зображення
Прокладка Cosworth - висота 1.3мм - для зниження степіню стиснення

Зображення

Зображення

Зображення
Різниця між паливними рейками - як бачите в рейці атмоверсії немає регулятора тиску палива і немає "обратки" в бак
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer

Непрочитане повідомлення Andre » 07 серпня 2013, 21:54

Зображення

Зображення

Зображення
Двигун в машині !

Зображення
Турбінка

Зображення

Зображення
Інтеркулер від EVO X

Зображення
Старий атмо вихлоп

Зображення

Зображення
вид знизу - тут буде турбіна!

Зображення

Зображення
Місця передбачені заводом для кулера - але там не було різб тому прийшлось вварити туди футорки з різьбою М8
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer

Непрочитане повідомлення Andre » 07 серпня 2013, 22:00

Зображення

Зображення
Турбіна "дома"

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Інтеркуллер встав як ніби там і був - доречі підсилювач під бампером навіть не прийшлось модифікувати - безпека залишилась на тому ж рівні

Зображення

Зображення
Перепускний клапан тепер живе тут - біля радіатора - нагадаю, що і в раліарта і в Ево Х - акумуляторна батарея знаходиться в багажнику - тому і корпус фільтра повітряного і місце розташування перепускного клапана в іншому місці. В нас акумулятор залигився тут же - переносити вагу з передньої осі - нам не на руку - адже ця машинка буде передньопривідною і надалі.

Зображення

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer

Непрочитане повідомлення Andre » 07 серпня 2013, 22:11

Зображення
Злий пацан

Зображення

Зображення
Зварений вихлоп аргоном - поїде скоро на полірування швів.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Так виглядає вихлопна система - 100% нержавіюча сталь, діаметр - 70мм
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer

Непрочитане повідомлення Andre » 07 серпня 2013, 22:17

Встановлення датчиків - прийшлось зробити отвір в торпеді ;) я - вандал
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

За проханням власника Юрія, заводську пікалку я викинув і встановив нові сигнали від Волги - котрі звучать акордом і в рази гучніше і серйозніше.
Негоже такій швидкій машинці бібікати як літровий Яріс ;)

Зображення
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
Andre
турбоджидай
Повідомлень: 1768
З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer

Непрочитане повідомлення Andre » 07 серпня 2013, 22:22

Для настройки - Я з Андрієм Кериком - поїхав в Київ до товариша Ігоря Стецюка з компанії "SJRacing" на стенд, де Ігор нам настроїв машину. В Київ машина доречі їхала своїм ходом.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Упорядкований підкапотний простір. Ще ж кришка двигуна від Ево Х.
Ще треба буде зробити корпус для Фільтра повітряного (відділити його від температури) А також в планах щось придумати з Капотом - або зробити забір повітря або поставити капот від Ево Х

Скоро виставлю відео замірів.
А ось графік:

Зображення

210,3 WHP (колісні к.с.) х 1,18 коефіцієнт втрат потужності на передньому приводі КПП = ~ 250 к.с.

228,4 lb/ft x 1,3558 = ~ 310 Hm крутного моменту
MSI 3000GT VR4 700HP

Зображення
麻生-モータースポーツ

Аватар користувача
GT
кориффан
Повідомлень: 356
З нами з: 03 листопада 2006, 21:52
Звідки: Lviv

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer aka Uriy

Непрочитане повідомлення GT » 09 листопада 2014, 04:34

Авто пушка - їздив разом з Андре на настройку в Київ - туди на не настроєній - назад на настроєній - різниця вражає.
Юра де фото на нових дисках KONIG?
JDM as FUCK

Аватар користувача
Fantom
3000GT Mafia
Повідомлень: 158
З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
Звідки: Львів/Київ
Контактна інформація:

Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer aka Uriy

Непрочитане повідомлення Fantom » 06 січня 2015, 17:55

прикольно вийшло :mrgreen:
MITSUBISHI 3000GT SL

Відповісти