MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer aka Uriy
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer aka Uriy
Привіт всім цінителям Mitsubishi!
Почали і вдало закінчили неординарний ексклюзивний проект.
Було:
Mitsubishi Lancer X - 2.0 16V Mivec - 150 к.с. 198 Нм
Вага - 1367кг, час розгону 0-100км/год - 9,5 сек.
Час розгону 100км/год - 180км/год - 18 секунд
Максимальна швидкість - 200 км/год.
(Дані виробника)
Стало:
Mitsubishi Lancer X - 2.0 16V Mivec Turbo - 250 к.с. 310 Нм
Вага - 1397кг, час розгону 0-100км/год - 6,2 сек.
Час розгону 100км/год - 180км/год - 10 секунд
Максимальна швидкість - 230 км/год.
(Дані ASO-motorsport)
Деталі:
1. Турбіна з актуатором - Lancer X Ralliart,
2. Колектор випускний + даунпайп - Lancer X Ralliart,
3. Інтеркуллер фронтальний - Lancer Evo X,
4. Пайпінг інтеркуллера - частина від Lancer X Ralliart, частина - Custom made,
5. Перепускний клапан - Lancer X Ralliart,
6. Паливний насос - Lancer Evo X,
7. Паливна рейка з регулятором і виходом назад в бак - Lancer Evo X,
8. Паливні форсунки - Lancer Evo X,
9. МАР сенсор - Lancer Evo X,
10. Патрубок входу повітря з місцем для МАФ сенсора - Custom made,
11. Вакуумна розводка двигуна - Custom made,
Тюнінгові Деталі:
1. Широкополосний лямдазонд - AEM UEGO,
2. Датчик температури вихлопних газів - AEM EGT,
3. Бустконтролер - AEM TRU BOOST,
4. Подіум універсальний 3х52мм,
5. Розпорка передня - Ultimate Racing,
6. Мафлер (глушник) середній прямоточний - 70мм - Vibrant,
7. Мафлер (глушник) задній універсальний - 70мм - Vibrant,
8. Вихлопна система з нержавіючої сталі - 70мм - Custom made,
9. Прокладка ГБЦ - COSWORTH 1,3mm,
10. Подача и злив ОР рідини на турбіну та подача і злив масла з турбіни - Custom made,
Приблизний час роботи - 1 місяць.
Ціна роботи + деталей і матеріалів ~10000$
Детальніше розпишу внизу:
Почали і вдало закінчили неординарний ексклюзивний проект.
Було:
Mitsubishi Lancer X - 2.0 16V Mivec - 150 к.с. 198 Нм
Вага - 1367кг, час розгону 0-100км/год - 9,5 сек.
Час розгону 100км/год - 180км/год - 18 секунд
Максимальна швидкість - 200 км/год.
(Дані виробника)
Стало:
Mitsubishi Lancer X - 2.0 16V Mivec Turbo - 250 к.с. 310 Нм
Вага - 1397кг, час розгону 0-100км/год - 6,2 сек.
Час розгону 100км/год - 180км/год - 10 секунд
Максимальна швидкість - 230 км/год.
(Дані ASO-motorsport)
Деталі:
1. Турбіна з актуатором - Lancer X Ralliart,
2. Колектор випускний + даунпайп - Lancer X Ralliart,
3. Інтеркуллер фронтальний - Lancer Evo X,
4. Пайпінг інтеркуллера - частина від Lancer X Ralliart, частина - Custom made,
5. Перепускний клапан - Lancer X Ralliart,
6. Паливний насос - Lancer Evo X,
7. Паливна рейка з регулятором і виходом назад в бак - Lancer Evo X,
8. Паливні форсунки - Lancer Evo X,
9. МАР сенсор - Lancer Evo X,
10. Патрубок входу повітря з місцем для МАФ сенсора - Custom made,
11. Вакуумна розводка двигуна - Custom made,
Тюнінгові Деталі:
1. Широкополосний лямдазонд - AEM UEGO,
2. Датчик температури вихлопних газів - AEM EGT,
3. Бустконтролер - AEM TRU BOOST,
4. Подіум універсальний 3х52мм,
5. Розпорка передня - Ultimate Racing,
6. Мафлер (глушник) середній прямоточний - 70мм - Vibrant,
7. Мафлер (глушник) задній універсальний - 70мм - Vibrant,
8. Вихлопна система з нержавіючої сталі - 70мм - Custom made,
9. Прокладка ГБЦ - COSWORTH 1,3mm,
10. Подача и злив ОР рідини на турбіну та подача і злив масла з турбіни - Custom made,
Приблизний час роботи - 1 місяць.
Ціна роботи + деталей і матеріалів ~10000$
Детальніше розпишу внизу:
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer
Фото:
Витягнули двигун (поміняти прокладку на вищу на машині не реально - нагадаю, що в цього двигуна привід ГРМ ланцюговий)
Купа хламу
Моторчик
На заводі Мітсубіші не заморочувались, в атмоверсії для коллектора випускного зробили лише 5 отворів, типу навантаження невелике
А от нам прийшлось робити ще 5 та вкручувати шпильки, так як колектор з турбіною важчий і навантаження в два рази більше.
Витягнули двигун (поміняти прокладку на вищу на машині не реально - нагадаю, що в цього двигуна привід ГРМ ланцюговий)
Купа хламу
Моторчик
На заводі Мітсубіші не заморочувались, в атмоверсії для коллектора випускного зробили лише 5 отворів, типу навантаження невелике
А от нам прийшлось робити ще 5 та вкручувати шпильки, так як колектор з турбіною важчий і навантаження в два рази більше.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer
Продовження:
Зната ГБЦ
Прокладка Cosworth - висота 1.3мм - для зниження степіню стиснення
Різниця між паливними рейками - як бачите в рейці атмоверсії немає регулятора тиску палива і немає "обратки" в бак
Зната ГБЦ
Прокладка Cosworth - висота 1.3мм - для зниження степіню стиснення
Різниця між паливними рейками - як бачите в рейці атмоверсії немає регулятора тиску палива і немає "обратки" в бак
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer
Двигун в машині !
Турбінка
Інтеркулер від EVO X
Старий атмо вихлоп
вид знизу - тут буде турбіна!
Місця передбачені заводом для кулера - але там не було різб тому прийшлось вварити туди футорки з різьбою М8
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer
Турбіна "дома"
Інтеркуллер встав як ніби там і був - доречі підсилювач під бампером навіть не прийшлось модифікувати - безпека залишилась на тому ж рівні
Перепускний клапан тепер живе тут - біля радіатора - нагадаю, що і в раліарта і в Ево Х - акумуляторна батарея знаходиться в багажнику - тому і корпус фільтра повітряного і місце розташування перепускного клапана в іншому місці. В нас акумулятор залигився тут же - переносити вагу з передньої осі - нам не на руку - адже ця машинка буде передньопривідною і надалі.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer
Злий пацан
Зварений вихлоп аргоном - поїде скоро на полірування швів.
Так виглядає вихлопна система - 100% нержавіюча сталь, діаметр - 70мм
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer
Встановлення датчиків - прийшлось зробити отвір в торпеді я - вандал
За проханням власника Юрія, заводську пікалку я викинув і встановив нові сигнали від Волги - котрі звучать акордом і в рази гучніше і серйозніше.
Негоже такій швидкій машинці бібікати як літровий Яріс
За проханням власника Юрія, заводську пікалку я викинув і встановив нові сигнали від Волги - котрі звучать акордом і в рази гучніше і серйозніше.
Негоже такій швидкій машинці бібікати як літровий Яріс
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1768
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer
Для настройки - Я з Андрієм Кериком - поїхав в Київ до товариша Ігоря Стецюка з компанії "SJRacing" на стенд, де Ігор нам настроїв машину. В Київ машина доречі їхала своїм ходом.
Упорядкований підкапотний простір. Ще ж кришка двигуна від Ево Х.
Ще треба буде зробити корпус для Фільтра повітряного (відділити його від температури) А також в планах щось придумати з Капотом - або зробити забір повітря або поставити капот від Ево Х
Скоро виставлю відео замірів.
А ось графік:
210,3 WHP (колісні к.с.) х 1,18 коефіцієнт втрат потужності на передньому приводі КПП = ~ 250 к.с.
228,4 lb/ft x 1,3558 = ~ 310 Hm крутного моменту
Упорядкований підкапотний простір. Ще ж кришка двигуна від Ево Х.
Ще треба буде зробити корпус для Фільтра повітряного (відділити його від температури) А також в планах щось придумати з Капотом - або зробити забір повітря або поставити капот від Ево Х
Скоро виставлю відео замірів.
А ось графік:
210,3 WHP (колісні к.с.) х 1,18 коефіцієнт втрат потужності на передньому приводі КПП = ~ 250 к.с.
228,4 lb/ft x 1,3558 = ~ 310 Hm крутного моменту
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI Lancer X - Mazda 3 MPS Killer aka Uriy
Авто пушка - їздив разом з Андре на настройку в Київ - туди на не настроєній - назад на настроєній - різниця вражає.
Юра де фото на нових дисках KONIG?
Юра де фото на нових дисках KONIG?
JDM as FUCK