MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Ну поки є натхнення пишу далі - адже фоток ше є десь 300 штук
Фото з станції ВМС Львів:
Одна ГБЦ виявилась трохи кривою (покрученою) 0.08мм - але насправді це мізер - і реально не це спричинило прорив газів. Після перегріву просто постраждала одна з прокладок ГБЦ.
Друга ГБЦ виявилась ідеальною
(поясню чому рідкість, щоб "покрутило" такі ГБЦ - адже кожна з них на 3 циліндри - тобто не довга за розмірами як наприклад 4 циліндрова. Найбільше крутить ГБЦ з 6 чиліндрами в ряд (БМВ і т.п.)
Для тесту на герметичність до робочої поверхні ГБЦ притискають прозорий матеріал і накачують в систему охолодження 2 бар повітря.
Везу в своїй Ауді на сервіс цілі ГБЦ, і притерті клапани з новими фасками
Фото з станції ВМС Львів:
Одна ГБЦ виявилась трохи кривою (покрученою) 0.08мм - але насправді це мізер - і реально не це спричинило прорив газів. Після перегріву просто постраждала одна з прокладок ГБЦ.
Друга ГБЦ виявилась ідеальною
(поясню чому рідкість, щоб "покрутило" такі ГБЦ - адже кожна з них на 3 циліндри - тобто не довга за розмірами як наприклад 4 циліндрова. Найбільше крутить ГБЦ з 6 чиліндрами в ряд (БМВ і т.п.)
Для тесту на герметичність до робочої поверхні ГБЦ притискають прозорий матеріал і накачують в систему охолодження 2 бар повітря.
Везу в своїй Ауді на сервіс цілі ГБЦ, і притерті клапани з новими фасками
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Цілі БОШКИ
Нові фаски на клапанах!
Нові оригінальні сальнички клапанів NOK
Нові направляючі клапанів!
На сьогодні досить - чекаємо Ваших коментів - далі буде...
Нові фаски на клапанах!
Нові оригінальні сальнички клапанів NOK
Нові направляючі клапанів!
На сьогодні досить - чекаємо Ваших коментів - далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
жирок! есть вопрос
а средний цилиндр в одной голове посечен разрушеной свечей?
???
а средний цилиндр в одной голове посечен разрушеной свечей?
???
Mitsubishi 3000GT VR4
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Мы предполагаем, что да, так как поршень тоже немного покоцаный.Suren писав:а средний цилиндр в одной голове посечен разрушеной свечей?
Да уж, день, когда выяснилось, что бошки пропускают — был худшим днем.
По поводу портинга, если кто сомневается, делать или не делать, то однозначно делать — машина дышит гораздо лучше!
MISTUBISHI 3000GT VR4 400HP
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Понятно.Iceman писав:Мы предполагаем, что да, так как поршень тоже немного покоцаный.Suren писав:а средний цилиндр в одной голове посечен разрушеной свечей?
Да уж, день, когда выяснилось, что бошки пропускают — был худшим днем.
По поводу портинга, если кто сомневается, делать или не делать, то однозначно делать — машина дышит гораздо лучше!
Андрэ - а это не опасно?
Mitsubishi 3000GT VR4
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
ЖДМ ес ФАК!
Народ чекає продовження!
Аффтар, давай єщьо)
Народ чекає продовження!
Аффтар, давай єщьо)
JDM as FUCK
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Сурік, нічого в цьому небезпечного немає... Ну покоцало чуть люміній - переживе, а поршень ми той поміняли - фото будуть потім
Швидше за все то через детонацію - розрушилась свічка і кусочком свічки її там ковбасило, але реально дивно чому вона не вилитіла зразу - так як слідів від удару багато в поверхні бошки - здається мені що то щось більше ніж електрод свічки - воно не змогло за робочий хід вилетіти через клапанні отвори... Иоже хтось колись гайку кинув всередину (таке іноді буває на 3000ГТ - коли свічки міняють задні і випадково вона туди падає - потім при заводці їй повезло пролетіти в камеру згорання і постукати в поверхню ГБЦ і поршня - той хто заводив машину в цей момент, напевно, обісрався. Поняв шо він лох і або знімали головку або викручували свічки і магнітом шукав гаєчку
Ну це один з варіантів, хоча може це і не гайка - бо її б мало просто вбити як пресом в бошку, і клапана би пошкодило - а вони всі сток і в ідеалі. Одним словом хз. Ну але моя версія що або це свічка розружилась - або шось потрапило - ну, але куда діватись - через це ніхто ГБЦ не міняв би. Машинка реально до нас бачила багато, роздавали їй пиздюлів від усього серця.
П.С. важка доля не закінчилась - тепер вона попала в руки і ноги чувака в якого права нога важить на 15 кг важча від лівої...
Швидше за все то через детонацію - розрушилась свічка і кусочком свічки її там ковбасило, але реально дивно чому вона не вилитіла зразу - так як слідів від удару багато в поверхні бошки - здається мені що то щось більше ніж електрод свічки - воно не змогло за робочий хід вилетіти через клапанні отвори... Иоже хтось колись гайку кинув всередину (таке іноді буває на 3000ГТ - коли свічки міняють задні і випадково вона туди падає - потім при заводці їй повезло пролетіти в камеру згорання і постукати в поверхню ГБЦ і поршня - той хто заводив машину в цей момент, напевно, обісрався. Поняв шо він лох і або знімали головку або викручували свічки і магнітом шукав гаєчку
Ну це один з варіантів, хоча може це і не гайка - бо її б мало просто вбити як пресом в бошку, і клапана би пошкодило - а вони всі сток і в ідеалі. Одним словом хз. Ну але моя версія що або це свічка розружилась - або шось потрапило - ну, але куда діватись - через це ніхто ГБЦ не міняв би. Машинка реально до нас бачила багато, роздавали їй пиздюлів від усього серця.
П.С. важка доля не закінчилась - тепер вона попала в руки і ноги чувака в якого права нога важить на 15 кг важча від лівої...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Ото, по нашому!Andre писав:П.С. важка доля не закінчилась - тепер вона попала в руки і ноги чувака в якого права нога важить на 15 кг важча від лівої...
JDM as FUCK
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Я хочу спати - завтра дам ще фоточег! Сьогодні вже лінь...GT писав:ЖДМ ес ФАК!
Народ чекає продовження!
Аффтар, давай єщьо)
тут вам фоточка правдива для роздумів - про сурових львівських пацанів з напильниками
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: MITSUBISHI 3000GT 400HP black SHADOW aka ZAXAR
Ну що ж - продовжимо
Зібрали машинку - проїхався - все класно, от тільки вібрація в районі Transfer case (роздатки) страшна і скрегіт. Вирішили поставити роздатку з моєї синьої машини - щоб переконатись, що проблема в ній.
Поставили - все супер, скреготу немає!
Вирішили замовити на Захарову роздатку ремонтни комплект підшипників і сальників.
-----
Із деталюшок, які прийшли раніше - новий алюмінієвий радіатор KOYORAD + шифтер від 3SX з термостатом на 76 гр. + комплект прокладок
Встановлений на машину
Вентилятори поки власник вирішив залишити заводські - пообіцяв на літо поміняти на Flex/ Superslims.
Оригінальний комплект прокладок Mitsubishi від 3SX,
Термостат на 76,5 гр.
В порівнянні з старим
-----
Шифтер від 3SX
Саме те, що всі подумали - троси МКПП в турбо і атмоверсії відрізняються своєю довжиною - тому і є кольорова мітка з заводу.
----
Зібраний моторчик!
Веселий я!
Останні чари електрика перед виїздом
ЙО від Андрю Керика (шумив цю тачку)
Заводка і перший виїзд
Розвал-сходження!
---------
І от момент щастя Захар приїхав і побачив тачку котру не бачив ціле літо!!!
Щоб було коротше напишу, що машинку зробили - завели - прогріли і задоволений власник Захар Приїхав і її забрав! Перед цим порозриварши її трохи на парковці стадіону Львів Арена.
Ну і в бонус - Встановили на машину нашу фірмову приборку, яку я обнулив до 0!
Зібрали машинку - проїхався - все класно, от тільки вібрація в районі Transfer case (роздатки) страшна і скрегіт. Вирішили поставити роздатку з моєї синьої машини - щоб переконатись, що проблема в ній.
Поставили - все супер, скреготу немає!
Вирішили замовити на Захарову роздатку ремонтни комплект підшипників і сальників.
-----
Із деталюшок, які прийшли раніше - новий алюмінієвий радіатор KOYORAD + шифтер від 3SX з термостатом на 76 гр. + комплект прокладок
Встановлений на машину
Вентилятори поки власник вирішив залишити заводські - пообіцяв на літо поміняти на Flex/ Superslims.
Оригінальний комплект прокладок Mitsubishi від 3SX,
Термостат на 76,5 гр.
В порівнянні з старим
-----
Шифтер від 3SX
Саме те, що всі подумали - троси МКПП в турбо і атмоверсії відрізняються своєю довжиною - тому і є кольорова мітка з заводу.
----
Зібраний моторчик!
Веселий я!
Останні чари електрика перед виїздом
ЙО від Андрю Керика (шумив цю тачку)
Заводка і перший виїзд
Розвал-сходження!
---------
І от момент щастя Захар приїхав і побачив тачку котру не бачив ціле літо!!!
Щоб було коротше напишу, що машинку зробили - завели - прогріли і задоволений власник Захар Приїхав і її забрав! Перед цим порозриварши її трохи на парковці стадіону Львів Арена.
Ну і в бонус - Встановили на машину нашу фірмову приборку, яку я обнулив до 0!
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ