CHEVROLET CORVETTE C6 620HP Supercharged aka Asteroid
Модератор: Andre
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
CHEVROLET CORVETTE C6 620HP Supercharged aka Asteroid
Зараз, для початку, власник Роман розповість історію про свій Corvette, а далі я продовжу вже по тюнінгу
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 Red Devil aka Asteroid
Отже на початку грудня 2013 року сидів в офісі, роботи як на диво не було, хоча зазвичай перед новим роком - роботи має бути стільки - що нема часу почухати дупу але не в цей раз. Зі скуки гортав сайти по продажу автомобілів в європі.
В мене завжди була мрія Corvette, і я завжди з цікавістю розглядав пропозиції на ринку. І тут мені попалось свіже оголошення про продаж vette після дтп за ціною 10000 євро, на вигляд там не було нічого серйозного.
Ось фотки яким я його тоді побачив
Подивившись фотографії, я вирішив написати листа продавцю, в якому спитав що і до чого? Яких запчастин не вистачає, і що взагалі потрібно до повного щастя.
Після відправки зайшов на аллєгро шукати запчастини, і дуже здивувався, адже запчастин там виявилось 20 сторінок :shock
Наступного дня вранці я перевірив пошту, але відповіді не було, і я вирішив дзвонити, набрав і там чувак підняв трубку, я почав його розпитувати про машину, а він питає це Роман? каже що прочитав листа і збирався відповісти. Побалакавши з ним і вияснивши, що ніби треба було прийнято рішення - треба брати, адже мрії мають здійснюватись.
Благо маю кума в якого є лавета, я набрав його і ми через кілька днів пїхали по машину, попередньо відправивши завдаток в розмірі 100євро.
Приїхали ми туди в Прагу, побачили наступне
А так як приїхали ми в 5 ранку, то вирішили ще поспати трохи в машині, проснулись ми від низькобасистих звуків вихлопу коли поприїжджали працівники сервісу і власне власник, який і продавав мій vette.
Подивившись авто, пішли до нього в офіс розмовляти, туди - сюди і домовився я з ним що купую її за 9000євро, і ще він сказав що може зробити її за 5000 євро до ідеального стану. З його слів треба було докупити тільки бампер передній, трубки охолодження масла двигуна, трубки кондюка, радіатори, вентилятор, передні підкрильники і помалювати автомобіль.
Оплативши авто - мене він попросив чекати поки там працівник якийсь поїде і зробить документи. Довго і нудно прийшлось чекати, не могли зробити документи на мене, так як служба яка реєструє не хотіла перереєстровувати, бо немає техогляду, а техогляд зробити на несправному авто - не можна відповідно. Довго думали -гадали, поїхав той чувак в інший офіс реєстраційної служби, там знову те ж саме, пояснював що машина розбита і на лаветі - то прийшлось робити фотки на лаветі
і відсилати туди, і аж під кнець робочого дня десь коло 6-ої вечора він привіз документи
і ми почали рухатись на виїзд з Праги.
Залишили його в польщі в мого товариша.
Потім поїхали по нього щоб забрати в Україну
Загрузили ми ветта на лавету і поїхали на кордон, приїхавши і ставши в чергу, назбирали коло машини багато зацікавлених людей. Митники теж дивились як на нові ворота
Привізши додому машину, згрузили її з лавети прямо в гараж.
Далі розібрав перед, тобто крила, капот, бампер, а також задній бампер, і заніс в кімнату в якій ми поки не до кінця зробили ремонт, корвет був і в гаражі і в одній з кімнат :santas)
Далі що вечора після роботи проводився ремонт, помагав мені мій товариш Роман з Дрогобича, за що йому величезне спасибі. Також дякую Лесику за поміч і за замовлені фільтра, масло, масляні трубки, і за все решта
Трохи згодом автомобіль виглядав ось так
потім для першого старту двигуна треба булло тільки перехідники в радіатор, і коли вони прилетіли настав день "х"
це не перший запуск а другий на відео, але на першому також завівся з пів-тика
Як виявилось далі, зламався на двоє датчик тиску масла, і не працює блок керування вентилятором охолодження двигуна. Датчик вже є, а блок має прилетіти з США. За той час віддав бампера, крила і капот на покраску. Фарбу підбирали довго, але вроді попали в колір, для більш детального огляду треба машину полірнути і буде видно.
Приблизно так виглядає історія купівлі цього чудового автомобіля
В мене завжди була мрія Corvette, і я завжди з цікавістю розглядав пропозиції на ринку. І тут мені попалось свіже оголошення про продаж vette після дтп за ціною 10000 євро, на вигляд там не було нічого серйозного.
Ось фотки яким я його тоді побачив
Подивившись фотографії, я вирішив написати листа продавцю, в якому спитав що і до чого? Яких запчастин не вистачає, і що взагалі потрібно до повного щастя.
Після відправки зайшов на аллєгро шукати запчастини, і дуже здивувався, адже запчастин там виявилось 20 сторінок :shock
Наступного дня вранці я перевірив пошту, але відповіді не було, і я вирішив дзвонити, набрав і там чувак підняв трубку, я почав його розпитувати про машину, а він питає це Роман? каже що прочитав листа і збирався відповісти. Побалакавши з ним і вияснивши, що ніби треба було прийнято рішення - треба брати, адже мрії мають здійснюватись.
Благо маю кума в якого є лавета, я набрав його і ми через кілька днів пїхали по машину, попередньо відправивши завдаток в розмірі 100євро.
Приїхали ми туди в Прагу, побачили наступне
А так як приїхали ми в 5 ранку, то вирішили ще поспати трохи в машині, проснулись ми від низькобасистих звуків вихлопу коли поприїжджали працівники сервісу і власне власник, який і продавав мій vette.
Подивившись авто, пішли до нього в офіс розмовляти, туди - сюди і домовився я з ним що купую її за 9000євро, і ще він сказав що може зробити її за 5000 євро до ідеального стану. З його слів треба було докупити тільки бампер передній, трубки охолодження масла двигуна, трубки кондюка, радіатори, вентилятор, передні підкрильники і помалювати автомобіль.
Оплативши авто - мене він попросив чекати поки там працівник якийсь поїде і зробить документи. Довго і нудно прийшлось чекати, не могли зробити документи на мене, так як служба яка реєструє не хотіла перереєстровувати, бо немає техогляду, а техогляд зробити на несправному авто - не можна відповідно. Довго думали -гадали, поїхав той чувак в інший офіс реєстраційної служби, там знову те ж саме, пояснював що машина розбита і на лаветі - то прийшлось робити фотки на лаветі
і відсилати туди, і аж під кнець робочого дня десь коло 6-ої вечора він привіз документи
і ми почали рухатись на виїзд з Праги.
Залишили його в польщі в мого товариша.
Потім поїхали по нього щоб забрати в Україну
Загрузили ми ветта на лавету і поїхали на кордон, приїхавши і ставши в чергу, назбирали коло машини багато зацікавлених людей. Митники теж дивились як на нові ворота
Привізши додому машину, згрузили її з лавети прямо в гараж.
Далі розібрав перед, тобто крила, капот, бампер, а також задній бампер, і заніс в кімнату в якій ми поки не до кінця зробили ремонт, корвет був і в гаражі і в одній з кімнат :santas)
Далі що вечора після роботи проводився ремонт, помагав мені мій товариш Роман з Дрогобича, за що йому величезне спасибі. Також дякую Лесику за поміч і за замовлені фільтра, масло, масляні трубки, і за все решта
Трохи згодом автомобіль виглядав ось так
потім для першого старту двигуна треба булло тільки перехідники в радіатор, і коли вони прилетіли настав день "х"
це не перший запуск а другий на відео, але на першому також завівся з пів-тика
Як виявилось далі, зламався на двоє датчик тиску масла, і не працює блок керування вентилятором охолодження двигуна. Датчик вже є, а блок має прилетіти з США. За той час віддав бампера, крила і капот на покраску. Фарбу підбирали довго, але вроді попали в колір, для більш детального огляду треба машину полірнути і буде видно.
Приблизно так виглядає історія купівлі цього чудового автомобіля
Нехай лани широкополі, і дніпро, і кручі, стануть вам поперек горла москалі йібучі:)!!!
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
CHEVROLET Corvette 2005 року. Двигун LS2 V8 16V - 400 к.с.
Це версія C6 з двигуном 6.0 V8. Як Ви знаєте є потужніші версії Z06 з 7.0 літровим двигуном та спортивна ZR1 з компресором.
Ми ж будемо намагатись приближатись до 500 к.с., а ззовні до Z06 версії.
Власник Роман купив її в плачевному, стані. Але з не великим пробігом. Вложивши трохи старань і зусиль все вийшло - автомобіль почав їздити. (Як це все було можливо власник потім розпише)
Ось перші фото машинки на ходу:
Далі пішов Тюнінг
----
Як відомо, першим, що потрібно зробити в будь-якому автьомобілі змінити систему "дихання" двигуна, тобто систему впуску та випуску.
Детальніше можна прочитати тут:
http://aso-motorsport.com/performance
Все почалось з задньої частини випуску - Була вибрана система BORLA
http://www.borla.com/products/c6_corvet ... 11766.html
Така система була в нас в наявності
Фото встановлення:
Зняття стокової системи
Стокова система знята
BORLA вдома
Звук просто супер
---
Відео порівняння стандартної випускної системи і стандартної з cat-back від BORLA
Стандарт
BORLA Cat-Back
На цьому двигуні такий кет-бек може дати до 30 к.с.!
Далі буде...
Це версія C6 з двигуном 6.0 V8. Як Ви знаєте є потужніші версії Z06 з 7.0 літровим двигуном та спортивна ZR1 з компресором.
Ми ж будемо намагатись приближатись до 500 к.с., а ззовні до Z06 версії.
Власник Роман купив її в плачевному, стані. Але з не великим пробігом. Вложивши трохи старань і зусиль все вийшло - автомобіль почав їздити. (Як це все було можливо власник потім розпише)
Ось перші фото машинки на ходу:
Далі пішов Тюнінг
----
Як відомо, першим, що потрібно зробити в будь-якому автьомобілі змінити систему "дихання" двигуна, тобто систему впуску та випуску.
Детальніше можна прочитати тут:
http://aso-motorsport.com/performance
Все почалось з задньої частини випуску - Була вибрана система BORLA
http://www.borla.com/products/c6_corvet ... 11766.html
Така система була в нас в наявності
Фото встановлення:
Зняття стокової системи
Стокова система знята
BORLA вдома
Звук просто супер
---
Відео порівняння стандартної випускної системи і стандартної з cat-back від BORLA
Стандарт
BORLA Cat-Back
На цьому двигуні такий кет-бек може дати до 30 к.с.!
Далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
Для правильного дихання автомобіля потрібен не тільки випуск, але і впуск.
Тому було встановлено K&N Typhoon Kit 63-3052
http://www.knfilters.com/search/product ... od=63-3052
Виробник запевняє, що з цим індуктивним впуском Corvette стане на 10 к.с. потужніший!
А в парі з нашим кет-беком (задною частиною випуску) вже на 40 к.с.!
Фото:
Тому було встановлено K&N Typhoon Kit 63-3052
http://www.knfilters.com/search/product ... od=63-3052
Виробник запевняє, що з цим індуктивним впуском Corvette стане на 10 к.с. потужніший!
А в парі з нашим кет-беком (задною частиною випуску) вже на 40 к.с.!
Фото:
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
Після цього, я запропонував Роману замовити і встановити рівнодовгі випускні колектрори та безкаталізаторні прийомні труби. Моя порада впала на асериканського лідера в цій справі фірму KOOK'S, котра правда за комплект таких колекторів хотіла не мало не багато більше 2000$.
Роман сказав, що подумає.
І от прийшла весна - І власник зрозумів шо час настав
Вибрали трохи дешевшого, але теж надійного виробника LG Motorsport (прошу не путати з корейською фірмою техніки та електроніки) нічого спільного між ними немає!
Була замовлена ось ця система:
https://www.lgmotorsports.com/corvette- ... -2007.html
Виробник запевняє, що з цими колекторами Corvette стане на 25-30 RWHP колісних сил потужнішим, тобто приблизно на 35-40 моторних!!!
Разом з кетбеком + впуском разом вже набігає 75-80 к.с. і десь планка поменту виросла на 100 Нм!
Фото:
посилочка
Радий Роман розпакував то все прямо на паркеті вдома
----
Для того, щоб коллектрори не плавили своєю температурою (а вона при швидкості понад 200 км/год буде 600 градусів по цельсію) початки колекторів були обмотані термобинтом Thermotec Red.
Фото:
Далі буде...
Роман сказав, що подумає.
І от прийшла весна - І власник зрозумів шо час настав
Вибрали трохи дешевшого, але теж надійного виробника LG Motorsport (прошу не путати з корейською фірмою техніки та електроніки) нічого спільного між ними немає!
Була замовлена ось ця система:
https://www.lgmotorsports.com/corvette- ... -2007.html
Виробник запевняє, що з цими колекторами Corvette стане на 25-30 RWHP колісних сил потужнішим, тобто приблизно на 35-40 моторних!!!
Разом з кетбеком + впуском разом вже набігає 75-80 к.с. і десь планка поменту виросла на 100 Нм!
Фото:
посилочка
Радий Роман розпакував то все прямо на паркеті вдома
----
Для того, щоб коллектрори не плавили своєю температурою (а вона при швидкості понад 200 км/год буде 600 градусів по цельсію) початки колекторів були обмотані термобинтом Thermotec Red.
Фото:
Далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
Процес встановлення:
Зняті стандартні колектори
Нам буде вас не вистарчати хлопці кусок чавуна - на металобрухт
---
Знята середня частина з Н-подібним з'єднанням - тепер в нас буде X-подібне!! Що набагато продуктивніше і не дає потоку випускних газів затримуватись перед кінцевими глушниками.
Х-type система виготовлена повністю з нержавіючої сталі
---
Вид знизу без колекторів і центральної частини - тільки наша Borla висить - доречі їй вже півроку
Встановлені правий і лівий колектори, при встановленні прийшлось зняти стартер, відкрутити двигун з подушок і припідняти його на 2,5 см, щоб влізли колектрори.
---
Встановлена задня частина X-pipe.
Повністю встановлена система
пару фоток збоку
---
Вид встановлених колекторів зверху - з капоту.
Бинт після нагрівання губить барвник і стає бежево-сірим. Барвник - це спеціальна пропитка, котрою пропитують бинти. Вона потрібна для того, щоб перед обмоткою намочити бинт і він стане плилипати сам до себе, після обмотки барвник і клеюча речовина вигорають (дуже при цьому специфічно смердять ).
Прогрівається двигун
Скоро надіємось від власника нове відео звуку!!!
Далі буде...
Зняті стандартні колектори
Нам буде вас не вистарчати хлопці кусок чавуна - на металобрухт
---
Знята середня частина з Н-подібним з'єднанням - тепер в нас буде X-подібне!! Що набагато продуктивніше і не дає потоку випускних газів затримуватись перед кінцевими глушниками.
Х-type система виготовлена повністю з нержавіючої сталі
---
Вид знизу без колекторів і центральної частини - тільки наша Borla висить - доречі їй вже півроку
Встановлені правий і лівий колектори, при встановленні прийшлось зняти стартер, відкрутити двигун з подушок і припідняти його на 2,5 см, щоб влізли колектрори.
---
Встановлена задня частина X-pipe.
Повністю встановлена система
пару фоток збоку
---
Вид встановлених колекторів зверху - з капоту.
Бинт після нагрівання губить барвник і стає бежево-сірим. Барвник - це спеціальна пропитка, котрою пропитують бинти. Вона потрібна для того, щоб перед обмоткою намочити бинт і він стане плилипати сам до себе, після обмотки барвник і клеюча речовина вигорають (дуже при цьому специфічно смердять ).
Прогрівається двигун
Скоро надіємось від власника нове відео звуку!!!
Далі буде...
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
Є вже відео де Corvette їде 300km/h
маю надію з коллекторами поїде більше
Чекаєм нових відео - де ця позначка буде подолана
П.С. Забігаючи наперед - скажу, що вже замовлені гальма з дисками від Z06 6-ти порневі передні та 4 поршневі задні! Тому тепер їздити на такій швидкості стане безпечніше
Пару "шпіонських" фото:
А також для цих гальм на їде подаруночок з Гаваї!!!!
Диски передні 19" і задні 20"х12J
маю надію з коллекторами поїде більше
Чекаєм нових відео - де ця позначка буде подолана
П.С. Забігаючи наперед - скажу, що вже замовлені гальма з дисками від Z06 6-ти порневі передні та 4 поршневі задні! Тому тепер їздити на такій швидкості стане безпечніше
Пару "шпіонських" фото:
А також для цих гальм на їде подаруночок з Гаваї!!!!
Диски передні 19" і задні 20"х12J
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
- Fantom
- 3000GT Mafia
- Повідомлень: 158
- З нами з: 05 грудня 2007, 11:24
- Звідки: Львів/Київ
- Контактна інформація:
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
Жирний автомобіль! Приємно, що у Львові є такі авто і такі власники, які люблять свої авто!
Так тримати
Так тримати
MITSUBISHI 3000GT SL
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
ось таке відео наразі, хоча мені здається що треба було б ближче поставити телефон, але дружина сказала що і так її гарячим повітрям чуть не здуло
А взагальному враження наступні - машинка набагато краще стала їхати
Нехай лани широкополі, і дніпро, і кручі, стануть вам поперек горла москалі йібучі:)!!!
Re: CHEVROLET CORVETTE C6 500HP Red Devil aka Asteroid
Крутой аппарат! Ездил на 7-ми литровом - маща - едет больше 320 без проблем!
Хозяину респект за проделанную работу!
Видео вообще яркое!
Хозяину респект за проделанную работу!
Видео вообще яркое!
Mitsubishi 3000GT VR4