Отже на початку грудня 2013 року сидів в офісі, роботи як на диво не було, хоча зазвичай перед новим роком - роботи має бути стільки - що нема часу почухати дупу
але не в цей раз. Зі скуки гортав сайти по продажу автомобілів в європі.
В мене завжди була мрія Corvette, і я завжди з цікавістю розглядав пропозиції на ринку. І тут мені попалось свіже оголошення про продаж vette після дтп за ціною 10000 євро, на вигляд там не було нічого серйозного.
Ось фотки яким я його тоді побачив
Подивившись фотографії, я вирішив написати листа продавцю, в якому спитав що і до чого? Яких запчастин не вистачає, і що взагалі потрібно до повного щастя.
Після відправки зайшов на аллєгро шукати запчастини, і дуже здивувався, адже запчастин там виявилось 20 сторінок :shock
Наступного дня вранці я перевірив пошту, але відповіді не було, і я вирішив дзвонити, набрав і там чувак підняв трубку, я почав його розпитувати про машину, а він питає це Роман? каже що прочитав листа і збирався відповісти. Побалакавши з ним і вияснивши, що ніби треба було прийнято рішення - треба брати, адже мрії мають здійснюватись.
Благо маю кума в якого є лавета, я набрав його і ми через кілька днів пїхали по машину, попередньо відправивши завдаток в розмірі 100євро.
Приїхали ми туди в Прагу, побачили наступне
А так як приїхали ми в 5 ранку, то вирішили ще поспати трохи в машині, проснулись ми від низькобасистих звуків вихлопу коли поприїжджали працівники сервісу і власне власник, який і продавав мій vette.
Подивившись авто, пішли до нього в офіс розмовляти, туди - сюди і домовився я з ним що купую її за 9000євро, і ще він сказав що може зробити її за 5000 євро до ідеального стану. З його слів треба було докупити тільки бампер передній, трубки охолодження масла двигуна, трубки кондюка, радіатори, вентилятор, передні підкрильники і помалювати автомобіль.
Оплативши авто - мене він попросив чекати поки там працівник якийсь поїде і зробить документи. Довго і нудно прийшлось чекати, не могли зробити документи на мене, так як служба яка реєструє не хотіла перереєстровувати, бо немає техогляду, а техогляд зробити на несправному авто - не можна відповідно. Довго думали -гадали, поїхав той чувак в інший офіс реєстраційної служби, там знову те ж саме, пояснював що машина розбита і на лаветі - то прийшлось робити фотки на лаветі
і відсилати туди, і аж під кнець робочого дня десь коло 6-ої вечора він привіз документи
і ми почали рухатись на виїзд з Праги.
Залишили його в польщі в мого товариша.
Потім поїхали по нього щоб забрати в Україну
Загрузили ми ветта на лавету і поїхали на кордон, приїхавши і ставши в чергу, назбирали коло машини багато зацікавлених людей. Митники теж дивились як на нові ворота
Привізши додому машину, згрузили її з лавети прямо в гараж.
Далі розібрав перед, тобто крила, капот, бампер, а також задній бампер, і заніс в кімнату в якій ми поки не до кінця зробили ремонт, корвет був і в гаражі і в одній з кімнат :santas)
Далі що вечора після роботи проводився ремонт, помагав мені мій товариш Роман з Дрогобича, за що йому величезне спасибі. Також дякую Лесику за поміч і за замовлені фільтра, масло, масляні трубки, і за все решта
Трохи згодом автомобіль виглядав ось так
потім для першого старту двигуна треба булло тільки перехідники в радіатор, і коли вони прилетіли настав день "х"
це не перший запуск а другий на відео, але на першому також завівся з пів-тика
Як виявилось далі, зламався на двоє датчик тиску масла, і не працює блок керування вентилятором охолодження двигуна. Датчик вже є, а блок має прилетіти з США. За той час віддав бампера, крила і капот на покраску. Фарбу підбирали довго, але вроді попали в колір, для більш детального огляду треба машину полірнути і буде видно.
Приблизно так виглядає історія купівлі цього чудового автомобіля