Hyndai COUPE 2.0 16V - 194 HP -> 320 HP
Модератор: Andre
- West-Ukrainian-Club-BMW
- пачотний ветеран
- Повідомлень: 14
- З нами з: 09 січня 2007, 18:07
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
- Andre
- турбоджидай
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 29 жовтня 2006, 03:19
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ну а тут вже почалась серйозна робота...
Привіт моторчик
Розібрали навісне, зняли голову.
Будемо ставити нержавіючу 2 мм цільну прокладку COMETIC та з обох сторін оригінальні прокладки ГБЦ. Такзваний "сендвіч" для пониження СС.
Тим самим збільшиться камера згорання, в яку можна буде подати більше палива через форсунки більшої пропускної здатності - 370сс. (Стандартні 180сс).
Прокладки:
Голова:
Голову ставити назад будемо тільки на подовжені болти ARP.
Привіт моторчик
Розібрали навісне, зняли голову.
Будемо ставити нержавіючу 2 мм цільну прокладку COMETIC та з обох сторін оригінальні прокладки ГБЦ. Такзваний "сендвіч" для пониження СС.
Тим самим збільшиться камера згорання, в яку можна буде подати більше палива через форсунки більшої пропускної здатності - 370сс. (Стандартні 180сс).
Прокладки:
Голова:
Голову ставити назад будемо тільки на подовжені болти ARP.
MSI 3000GT VR4 700HP
麻生-モータースポーツ
麻生-モータースポーツ
Ну от, нарешті, закінчили наш черговий автомобільчик.Скажу чесно: в нього було вкладено багато праці і "душі"(зима надворі а ми тут спортивні машини будувати намагаємся – писав Андре), і як бачимо - не на марно.Машинка видалась "на славу", сподіваємось, її власник не зупиниться на початому, і захоче з неї зробити ще більш "реактивніший" автомобіль...Бажаємо успіхів!!!
JDM as FUCK